Imgflip Logo Icon

schooooooooooool

schooooooooooool | On Friday we shouldn't have school; Upvote = agree | image tagged in memes,change my mind,noschool | made w/ Imgflip meme maker
151,044 views 2762 upvotes Made by MemezForDaWin 2 years ago in fun
Change My Mind memeCaption this Meme
1061 Comments
179 ups, 2y,
25 replies
Beg for forgiveness | image tagged in beg for forgiveness | made w/ Imgflip meme maker
52 ups, 2y,
3 replies
cat in the hat knows alot about that | image tagged in cat in the hat knows alot about that | made w/ Imgflip meme maker
12 ups, 2y,
2 replies
cat in the hat knows alot about that | image tagged in cat in the hat knows alot about that | made w/ Imgflip meme maker
11 ups, 2y,
2 replies
10 ups, 2y,
3 replies
7 ups, 2y,
1 reply
6 ups, 2y,
3 replies
6 ups, 2y,
2 replies
5 ups, 2y,
1 reply
6 ups, 2y,
3 replies
6 ups, 2y
[deleted]
0 ups, 2y
No
[deleted]
0 ups, 2y
The chain knows a lot about wheck
[deleted]
0 ups, 2y
No
1 up, 1y
1 up, 2y,
1 reply
he sus
5 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
3 replies
[deleted]
0 ups, 2y
U
0 ups, 2y
1 up, 2y
2 ups, 2y,
1 reply
among us sus with hat
1 up, 2y
Yes
5 ups, 2y,
1 reply
2 ups, 2y,
2 replies
why is breaking a chain online so serious if that happened all the time before you stepped in to monitor this?
3 ups, 2y,
1 reply
I think it’s supposed to be a joke
1 up, 2y
did you just woooosh me
3 ups, 2y
wat
1 up, 2y,
1 reply
yes
[deleted]
1 up, 2y,
1 reply
no
1 up, 2y,
1 reply
no
0 ups, 2y,
2 replies
Nes
0 ups, 2y
Nes
0 ups, 2y
I find it funny how the comments is pretty much just 1 comment and hundreds of replies
0 ups, 1y
[deleted]
0 ups, 2y
A
[deleted]
0 ups, 2y
Baba
[deleted]
0 ups, 2y
Skee-ba-Do-baba
34 ups, 2y,
4 replies
7 ups, 2y
I found your templates here and I used one of them. Thank you.
8 ups, 2y,
2 replies
2 ups, 2y,
1 reply
[deleted]
0 ups, 2y,
1 reply
Led don’t
[deleted]
0 ups, 2y
Aha
[deleted]
1 up, 2y,
1 reply
Led
0 ups, 2y
?
7 ups, 2y,
2 replies
8 ups, 2y,
2 replies
8 ups, 2y,
1 reply
8 ups, 2y,
2 replies
8 ups, 2y,
2 replies
7 ups, 2y,
1 reply
this chain shall live
7 ups, 2y,
3 replies
6 ups, 2y,
3 replies
[deleted]
4 ups, 2y
1 up, 2y
0 ups, 2y
8 ups, 2y
3 ups, 2y
EVERYONE FLAG THIS GUY'S COMMENT
0 ups, 2y
You are disowned from bean clan
0 ups, 2y
0 ups, 5mo
Wait no I didn't mean to flag it
[deleted]
0 ups, 2y
So long, gay spammer
[deleted]
0 ups, 2y
Spammers
[deleted]
0 ups, 2y
Make more pop!
[deleted]
0 ups, 2y
Dudud
[deleted]
7 ups, 2y,
3 replies
die
11 ups, 2y,
2 replies
4 ups, 2y
lol yes
3 ups, 2y
upvote begger
3 ups, 2y
[deleted]
0 ups, 2y,
1 reply
[deleted]
1 up, 2y,
1 reply
no, to the chain

i dont want people to die
2 ups, 2y
Oh sorry
30 ups, 2y
21 ups, 2y,
9 replies
15 ups, 2y,
3 replies
4 ups, 2y
i like this
5 ups, 2y,
1 reply
3 ups, 2y,
1 reply
I just find most anime cringe, that is my opinion
1 up, 2y,
1 reply
me too
4 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
0 ups, 12mo
4 ups, 2y
So true!!
4 ups, 2y,
1 reply
LOL YES
6 ups, 2y
4 ups, 2y,
1 reply
3 ups, 2y,
1 reply
3 ups, 2y
2 ups, 2y,
1 reply
3 ups, 2y,
1 reply
0 ups, 1y
2 ups, 2y,
2 replies
which means all of them so no school and education is important so this is LYING TO YOU!!!!!!
1 up, 2y
DEFFENTLY lying. Deffently
0 ups, 1y
2 ups, 2y
1 up, 2y
Sundays, Mondays, Tuesdays, Wednesdays, Thursdays, Fridays, and Saturdays all end in "s" :-p.
13 ups, 2y,
3 replies
It pisses me off that it has 683 upvotes in less than 24 hours
Which has to be some sort of record
7 ups, 2y,
2 replies
I once made an upvote begging meme that got over 900 upvotes in 24 hours, but it was like my second meme on this site and i've come a long way since then haha
5 ups, 2y,
1 reply
let me guess, it was something like “upvote if tiktok sucks” or “my sister said she’d delete tiktok if this gets 750 upvotes”?
4 ups, 2y
nope, it was upvote if you play among us, follow if you play minecraft, share if you play roblox, and comment if you play fortnite
5 ups, 2y,
1 reply
Exactly lol
5 ups, 2y,
3 replies
I've now been on this site for over a year, and understand that upvote begging is only something little pieces of shit do
5 ups, 2y,
1 reply
yes lol i think i uppvote begged once and then I realized its wrong
3 ups, 2y
yeah
4 ups, 2y,
1 reply
I learnt that the hard way once and i never done it since lol
3 ups, 2y
yeah i thhink same happens to everyone
4 ups, 2y
7 ups, 2y
i swear it pisses me of to
9 ups, 2y,
4 replies
i got WR
15 ups, 2y,
1 reply
It’s not a f**king world record
6 ups, 2y,
8 replies
no its a world record for making a guy on the leaderboard jealous my meme is better lmao
6 ups, 2y,
1 reply
This isn't even a meme
4 ups, 2y
probably 12
5 ups, 2y
dude, how old are you, 7?
13 ups, 2y,
2 replies
Lmao
That’s not even a world record
And why would I be jealous? I have way more points than you and get on the front page every day. Your meme sucks.
1 up, 1y,
1 reply
Bruh.
That last part put u down to his level
Not cool
He was being very rude, but u don’t need to
2 ups, 1y
This was 8 months ago
5 ups, 2y,
3 replies
[deleted]
6 ups, 2y,
1 reply
5 ups, 2y,
1 reply
[deleted]
4 ups, 2y,
1 reply
[deleted]
4 ups, 2y
5 ups, 2y,
1 reply
4 ups, 2y,
1 reply
3 ups, 2y
4 ups, 2y,
1 reply
3 ups, 2y,
1 reply
3 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y
Funnies the wat
4 ups, 2y,
1 reply
Guess what?
He has 2 maybe three memes on the front page rn
You have one that is upvote begging
And also
I’m on the leaderboard and make more points than you daily
5 ups, 2y
4 ups, 2y,
1 reply
iceus memes always beat your memes, because he's mostly on the leader board
5 ups, 2y,
2 replies
iceu is best
5 ups, 2y
Thanks
5 ups, 2y
yes
3 ups, 2y
it's not dude
2 ups, 2y
True you could barely call this a meme.
1 up, 2y
Bruh. Are u stupid or something?
10 ups, 2y
I’ve seen one get 1,000 in 23 hours
8 ups, 2y,
2 replies
dont upvote beg and wtf is that pfp
5 ups, 2y
yeh i was wonderin that too
3 ups, 2y,
1 reply
it looks quite similar to yours but orange star instead of white one
3 ups, 2y,
2 replies
he prob changed it before it was a d***
5 ups, 2y
oh yeah theres a lot of those pfps its dum
3 ups, 2y,
1 reply
ayo what
1 up, 2y
This meme sucks also
4 ups, 2y,
1 reply
bruh i’ve had stuff with almost 700 upvotes in about 21 hours
3 ups, 2y
9 ups, 2y
6 ups, 2y
And made it to the first page???
Unforgivable
5 ups, 2y
6 ups, 2y
5 ups, 2y
4 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
0 ups, 1y,
1 reply
0 ups, 1y,
1 reply
2 ups, 2y
dang this might be the most upvoted comment of all time
3 ups, 2y
lol
3 ups, 2y
2 ups, 2y,
1 reply
oh no.... the images has 2067 upvoted
2 ups, 2y
*upvotes
2 ups, 2y
oh wow i have the top comment
1 up, 2y
Ikr
[deleted]
2 ups, 2y
And counting!
1 up, 2y
2 ups, 2y
muahuhauhauhauhauahauh i ruined the 69 upvotes
1 up, 2y
Lmao
1 up, 2y
1 up, 2y
0 ups, 2y
0 ups, 2y,
1 reply
HOLY SHIT.
NEW TOP UPVOTED COMMENT OF IMGFLIP!
Congrats man!
1 up, 2y,
2 replies
0 ups, 2y,
1 reply
Imagine having the top upvoted anything. Now I'm curious abt top upvoted image. WHere do I check?
0 ups, 2y,
1 reply
No clue
0 ups, 2y
Oh well
0 ups, 2y
👍
Show More Comments
Change My Mind memeCaption this Meme
NSFW
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 1
  • pointing finger
  • IMAGE DESCRIPTION:
    On Friday we shouldn't have school; Upvote = agree