Fail of the Day: Always test the water before you jump in, especially during Winter...

4,207 views, 175 upvotes, Made by Raydog 16 months ago gifsfail of the dayfunnyhard landingass brokenouch
Add Meme
Post Comment
reply
22 ups, 1 reply
I THINK THAT BOY HAS A BAD CASE OF THE DUMBASS | made w/ Imgflip meme maker
reply
18 ups, 1 reply
Evil Toddler Meme | I THINK NOW IT'S A CASE OF A BROKEN DUMBASS | image tagged in memes,evil toddler | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups, 1 reply
Futurama Fry Meme | NOT SURE IF BROKEN DUMBASS IS FIXED OR JUST MORE DUMBASSER | image tagged in memes,futurama fry | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 1 reply
Picard Wtf Meme | DUMBASSES LIKE THAT ARE HARD TO FIX | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 1 reply
Y'all Got Any More Of That Meme | I'LL WORK ON THE CRACK YOU PLUG THE HOLE | image tagged in memes,yall got any more of | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups
One Does Not Simply Meme | ONE DOES NOT SIMPLY DO WHAT YOU ARE GOING TO DO | image tagged in memes,one does not simply | made w/ Imgflip meme maker
reply
15 ups, 1 reply
captain obvious | THE POOL IS FROZEN | image tagged in captain obvious | made w/ Imgflip meme maker
reply
11 ups
reply
13 ups
reply
10 ups
reply
9 ups, 1 reply
reply
8 ups, 2 replies
reply
8 ups, 1 reply
I like :-)
reply
4 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
4 ups
They don't look new to me.
reply
8 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
[deleted]
8 ups, 1 reply
reply
13 ups
reply
7 ups, 1 reply
Lol :-)
reply
3 ups
reply
5 ups
i.imgflip.com/1g21x1.gif (click to show)
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups
reply
5 ups
reply
4 ups, 1 reply
Hahaha classic fail! It's too bad they don't have the sound, that wet smack when he hits the ice.
reply
5 ups, 2 replies
I often wonder if this was one of those staged fails just to go viral...because how could you NOT know that that was frozen?
reply
4 ups, 1 reply
I'm sure he knew it was frozen, but I think he believed he'd go through the ice. This looked painful. He's an idiot either way though, lol :-)
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
I love these fail videos, I watch them a lot and I've gotten pretty good at sniffing out the BS from the real ones, there are facial expressions you just cant fake, the look of shock and pain on that guys face when he hits that ice is undeniably legit. I must admit sometimes I watch these videos and think back to all the dumb shit I have done and wonder how I am not a paraplegic.
reply
3 ups, 1 reply
You and me both pal...when they shaved my head in boot camp, my head looked like a road map...LOL
reply
2 ups
reply
4 ups, 1 reply
LOL!
reply
4 ups
reply
3 ups
Still a classic...
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
3 ups
reply
3 ups
This is Vladimir Putin learning that it is safer to ride a bear than jump into a solid block of ice.
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
2 ups, 1 reply
The guy in this video looks like Big Bang Theory actor, Jim Parson....
Here is a great commentary on this GIF by Sheldon Cooper....
imgflip.com/i/1g76se
reply
2 ups
reply
1 up
It's a true idiot so let's go put him in the idiot department
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
you don't kill Pinkamena, she kills you!
reply
0 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
no no NO NO NO NO NO NO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! also, THEY ARE THE ELEMENTS OF HARMONY! how could you possibly kill them!?
reply
0 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
then where is Spike, or Luna, or Starlight, or even Thorax?
reply
0 ups
and Raydog, WHY do you hate MLP so much? you have probably not even ever watched it!
reply
1 up, 1 reply
That really does look painful O_o
reply
1 up
Very painful
reply
1 up
XD
reply
1 up
BTW, I've Seen This Somewhere. Still Gets Me Everytime.
reply
1 up, 1 reply
when bea says supers done
reply
0 ups, 1 reply
Downvote for using the term bae, even though you spelled it wrong.
reply
1 up
I downvoted because of his bad grammar, and he misspelled an overused word
reply
0 ups
This is almost two decades old...
Flip Settings

Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker

Show embed codes
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back