Change My Mind

Change My Mind Meme | people say congrats because they can't spell congratjulayshons Facts | image tagged in memes,change my mind | made w/ Imgflip meme maker
share
12,003 views, 146 upvotes, Made by ZacRichardson 1 week ago memeschange my mind
Change My Mind memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
7 ups, 6d,
3 replies
The only person who can do it right: | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 6d
Left Exit 12 Off Ramp Meme | CONGRATULATIONS! CONGRATS! ME | image tagged in memes,left exit 12 off ramp | made w/ Imgflip meme maker
But... but.... i can spell congratulations and i still just say "Congrats"...
reply
0 ups, 5d
So this is it, thanks for sticking with my channel
Ever since I was a nobody, screaming at barrels
Yeah, this is it, it's been an adventure
It's the end of the reign of Felix Arvid Ulf Kjellberg
Through all the change and controversy, you've been by my side
There's no army in the world, I would rather give me watch time
It's been a wild ride, so while I can still be heard
Here's one last brofist from the number one in the world

A congratulations, it's a celebration (Oh)
Party all day (Skrra), I know you've been waitin' (Yeet, party all day, yeah)
A congratulations (Woo!), it's a celebration (Oh)
I just wanna tell you that I think that you're amazing

Congratulations (Oh, ooh hoo)
Congratulations (Skrattar du, it's your big day!)
Congratulations (I'm f**king lit!)
Congratulations (Such a big day!)
Oh yeah, yeah

Congratulations, T-Series! You did it!
Yatta desu ne
Hope that #MeToo stuff doesn't severely affect your bottom line
reply
0 ups, 5d,
1 reply
T-Series! (Yeah!)
It's your big day! (Woo!)
Incredible job!
I know we had our differences
But today, I just wanna tell you

A congratulations, it's a celebration
Party all day, I know you've been waitin' (Here we go!)
A congratulations (Woo!), it's a celebration
I just wanna tell you that I think that you're amazing

A congratulations to your corporation
Guess to beat one Swedish boy, you need a billion Asians
Yeah, you did it very nice, and all it took
Was a massive corporate entity with every song in Bollywood
Now you're at number one, hope you did nothing wrong
Like starting your business by selling pirated songs
Oops! Didn't think we'd see? It's right there on Wikipedia
Get used to your past being held against you by the media (Uh oh)
I'm sure right now there's nothing that you're doing that's illegal, yeah
I'm certain that you haven't had collusions with the mafia
For legal reasons, that's a joke
For legal reasons, that's a joke
For serious, Indian mafia, please don't kill me, that's a joke
India, I'm sorry about the memes, you're the best
I love my Indian Bros, from Bombay to Bangladesh
I'll take on all the world for you, I'm a heavy hitter
'Bout to cause a genocide so you can call me Hi—

A congratulations, it's a celebration (Oh!)
Party all day, I know you've been waitin' (Oh yeah!)
A congratulations (Woo!), it's a celebration (Yeah!)
I just wanna tell you that I think that you're amazing

Congratulations (Uh)
Congratulations (It's your big day! Woo!)
Congratulations
Congratulations (Such a big day)

I got a letter in the post, hmm, what is this? (Hmm)
T-Series saying "Cease and desist"
Had a problem with me telling them to hold their defecation
But let me educate you, silly, that's not defamation (Woo)
T-Series can eat a dick (Still not defamation)
Suck my f**king Swedish meatballs (Still not defamation, yum)
Did you know that Indians have poo-poo in their brains?
That's a blatant racist lie
Yeah, but still not defamation! (Woo)
India got YouTube figured out, that's sick, son
How 'bout next you figure how to fix the caste system? (Oof)
Maybe all those ads will solve your crippling poverty
But looking at T-Series' past, I'm guessing not probably
But never mind the poor people, we just here to party
Just here to pop some bottles with the 9-Year-Old Army
Non-alcoholic 'cause I had
reply
0 ups, 5d
a real problem
But we still out here living like we 'bout to kamikaze
reply
3 ups, 6d
Graduated | CON GRADUATIONS POR FAVOR | image tagged in graduated | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 5d
Buzz Lightyear Hmm | HMMM I'VE SEEN THIS BEFORE | image tagged in buzz lightyear hmm | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 6d
reply
1 up, 6d
Congratulations
reply
1 up, 5d
LOL😂
reply
1 up, 7d,
1 reply
congurgulations. I actually say it like that, lol congratulations! (I think that's what it really is)
reply
1 up, 5d
Yeah, it’s congratulations.
reply
1 up, 5d
Either that or congrats is just shorter than congratulations.
reply
1 up, 6d,
1 reply
reply
1 up, 5d,
1 reply
I see your Eurovision star and raise you one troll! :)
reply
1 up, 5d
LOL! Yeah, I'm up to my Eurovision history I guess :P
reply
0 ups, 5d
congratulations.....
reply
0 ups, 5d
Congratulations!
reply
0 ups, 5d
reply
0 ups, 4d
lol this is my life
reply
0 ups, 5d
Don't you mean "write"???
reply
0 ups, 3d
reply
0 ups, 6d
reply
0 ups, 5d,
1 reply
It's "congradgulashuns."
reply
1 up, 5d
reply
0 ups, 6d
reply
0 ups, 1w,
1 reply
reply
0 ups, 6d
Flip Settings
Change My Mind memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
Facts; people say congrats because they can't spell congratjulayshons
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback