Hide the Pain Harold

Hide the Pain Harold Meme | YOU EVER SCROLL THROUGH THE MEMES YOU CREATED AND THINK TO YOURSELF WHAT THE HELL IS WRONG WITH ME | image tagged in memes,hide the pain harold | made w/ Imgflip meme maker
share
32,815 views, 297 upvotes, Made by anonymous 9 months ago memeshide the pain harold
Hide the Pain Harold memeCaption this Meme
Add Meme
Post Comment
Best first
65 Comments
reply
12 ups, 9m,
2 replies
Darth Vader | I CAME TO THE DARK SIDE BEFORE IT WAS COOL | image tagged in darth vader | made w/ Imgflip meme maker
I understood at an early age that I had a sick sense of humor. Now I wallow in it :)
reply
[deleted]
10 ups, 9m
Picard Wtf Meme | SEE MOM! NOW THERE’S SOMEONE WHO REALLY UNDERSTANDS ME | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
11 ups, 9m,
1 reply
What drink is best for you for meme inspiration? | I DON'T ALWAYS POST MEMES. BUT WHEN I DO I'M USUALLY DRUNK. | image tagged in memes,the most interesting man in the world,drinking,drink,drunk | made w/ Imgflip meme maker
Which means going over my previous memes can tell me when I've been drinking. Hang on. I posted every day this week. Daaaamn.
reply
4 ups, 9m
Y'all Got Any More Of That Meme | Wish I could say I was drunk when I look back on my posts | image tagged in memes,y'all got any more of that | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups, 9m
Great Memes in the family vault | CREATED A LOT OF REALLY GREAT MEMES NEVER SUBMITTED THEM | image tagged in smug gentleman,memes,funny,imgflip,fun | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups, 9m
Yeah that’s me alright.
reply
8 ups, 9m
reply
8 ups, 9m,
1 reply
reply
4 ups, 9m,
1 reply
EVERYBODY"S DIFFERENT
reply
4 ups, 9m,
1 reply
reply
3 ups, 9m,
1 reply
I see
reply
4 ups, 9m,
1 reply
reply
2 ups, 9m,
1 reply
Bravo this is Charlie giving you a set wrap, you have autistics 12 o clock, watch your fire freindlies 11 o clock
reply
4 ups, 9m,
2 replies
reply
3 ups, 9m
This wasn't by me.
reply
2 ups, 9m
This is Bravo this is Eagle312 coming in to provide close air support, watch your back more hostiles approaching on the west.
reply
8 ups, 9m
reply
[deleted]
9 ups, 9m
Definitely yes !!!
reply
[deleted]
8 ups, 9m,
1 reply
We don’t have to all hold hands after this is over do we?
reply
3 ups, 9m,
1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 9m,
1 reply
reply
3 ups, 9m
reply
[deleted]
7 ups, 9m,
1 reply
LOL
reply
[deleted]
5 ups, 9m
Yes haha love it!
reply
7 ups, 9m
reply
6 ups, 9m
reply
[deleted]
6 ups, 9m
All too often.
reply
5 ups, 9m,
1 reply
[image deleted]upon further contemplation, still no
reply
5 ups, 9m
reply
[deleted]
5 ups, 9m
reply
5 ups, 9m
All the time
reply
5 ups, 9m,
1 reply
Especially in the politics stream.
reply
0 ups, 8m
True!
reply
6 ups, 9m
reply
5 ups, 9m
I have a dark sense of humor! >:-)
reply
4 ups, 9m,
2 replies
:)
reply
[deleted]
4 ups, 9m,
1 reply
reply
4 ups, 9m
reply
3 ups, 9m
awwwwwwwwwwwwww honey that's to bad. TRY AGAIN!
reply
4 ups, 9m
reply
4 ups, 9m
reply
4 ups, 9m
LMAO! Not just me, excellent meme! :-)
reply
4 ups, 9m,
1 reply
have you seen some of my meme's
IM A ANIME NERD OF COURSE I WONDER WHATS WRONG WITH ME
reply
3 ups, 9m
So am i
reply
3 ups, 9m
reply
3 ups, 9m
Guess you had to be there to understand it..
reply
3 ups, 9m
reply
3 ups, 9m
reply
2 ups, 9m
yeah...
reply
2 ups, 9m
That’s me everytime I look at a meme I never got featured or never got a single up vote on.
reply
2 ups, 9m
Yup. Always xd
reply
2 ups, 9m
Every time I log on...
reply
2 ups, 9m
Lol
reply
2 ups, 9m
that's the only time i don't think that.
reply
2 ups, 9m
reply
2 ups, 9m,
1 reply
reply
4 ups, 9m,
1 reply
reply
3 ups, 9m
reply
1 up, 9m
Whenever I look at my first memes...

They are all shit.
reply
1 up, 9m
Oddly enough, that's exactly what I think XD
reply
1 up, 9m
reply
1 up, 9m
A lot Haha!
reply
1 up, 8m
reply
1 up, 9m
Once every minute
Flip Settings
Hide the Pain Harold memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
YOU EVER SCROLL THROUGH THE MEMES YOU CREATED AND THINK TO YOURSELF; WHAT THE HELL IS WRONG WITH ME
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback