The Struggle Is Real!

The Struggle Is Real!  | YOU FORGOT TO DELETE YOUR BROWSER HISTORY... I CAN EXPLAIN, THOSE PICTURES WERE FOR MEME TEMPLATES | image tagged in superman  lois problemsm,memes,lol,lynch1979 | made w/ Imgflip meme maker
12,307 views, 141 upvotes, Made by Lynch1979 23 months ago superman lois problemsmmemeslollynch1979
Superman & Lois Problems memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
27 ups, 3 replies
IT'S A TEMPLATE I SWEAR | made w/ Imgflip meme maker
reply
23 ups
WE'RE GOING TO HAVE TO ASK YOU SOME QUESTIONS | made w/ Imgflip meme maker
reply
15 ups, 1 reply
Bad Luck Brian Meme | HEY PRETTY LADY... | image tagged in memes,bad luck brian | made w/ Imgflip meme maker
reply
11 ups, 1 reply
LOL, you scare me sometimes Tet! :)
reply
9 ups, 1 reply
It's a tranny, right? Cause that's the joke I was going for.

If it's actually a female, yes, it would be very creepy to have BLB being sleazy. :{
reply
7 ups, 1 reply
Lol, yeah it is. I was just having a little fun.
reply
7 ups, 1 reply
Poor poor Brian. :{
reply
2 ups
reply
8 ups, 2 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
One of his friends said that, I'm sorry... XD
reply
2 ups
Haha XD
reply
19 ups, 2 replies
:)
reply
21 ups, 2 replies
LOL
reply
18 ups, 1 reply
reply
6 ups
LOL you always know which templates I should use! This one made front page now!
reply
6 ups
Kryptroll-nite?
reply
3 ups, 1 reply
You are home, Socrates!
reply
7 ups, 1 reply
:)
reply
6 ups, 1 reply
Lol.
reply
7 ups, 2 replies
:)
reply
[deleted]
6 ups
reply
4 ups, 1 reply
Lol. Ha ha!
reply
5 ups, 1 reply
:)
reply
3 ups, 1 reply
Damn! Why didnt i think of the "Bern!" Sweet! Lol. :)
reply
5 ups, 1 reply
reply
3 ups
Ha ha! Bravo, Sir, Bravo! Lol. ;)
reply
17 ups
reply
16 ups, 2 replies
People look at meme makers in the worst ways possible.
reply
14 ups, 1 reply
Lol
reply
8 ups, 2 replies
Unless you deactivate your account...
reply
7 ups, 3 replies
????
reply
11 ups, 1 reply
reply
3 ups
Lol
reply
11 ups, 3 replies
reply
12 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
:)
reply
3 ups
reply
8 ups, 2 replies
reply
8 ups, 2 replies
No not at all, its just people tend to look at the bad side of the fandom when I don't even take part in that!
reply
7 ups
Yea, believe me, I followed the Greatful Dead, trust me, I understand!!
reply
6 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
6 ups
Just to ruin the rest of your day....I actually ship them though
reply
3 ups, 1 reply
Really?
reply
3 ups, 1 reply
Oh no, there are plenty of other reasons but I rather not say, because they are just to odd to describe, I'm just a normal fan!
i.imgflip.com/15f6k5.jpg (click to show)
reply
3 ups, 1 reply
It's the people who ruin it thats aso infuriating!
reply
2 ups, 6 replies
Here, I'll give you an example of one, cloppers (basically fan of MLP porn, I don't understand why this even exist, seriously).
reply
4 ups, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
:)
3 ups
I so totally going to regret this... XD
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
Say what?
4 ups
Internet Rule #34: If it exists, there is porn of it.
(Disney, Lego, Cartoons, practically anything which is disturbing...)
reply
3 ups, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
so many pony memes.

they are everywhere
reply
3 ups, 1 reply
Wrong template! XD
reply
3 ups
reply
3 ups
Kirby...
reply
10 ups, 2 replies
reply
9 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
1 up
i.imgflip.com/14yroa.gif (click to show)
reply
7 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
9 ups, 1 reply
You're almost at a million! Upvote time!
reply
9 ups, 1 reply
I just upvotes you over a million! Congrats to you and your funny memes! Welcome to the club!
reply
12 ups, 3 replies
I am in shock a bit LOL I was expecting it to be tomorrow at the earliest! Thanks so much for the boost. I am submitting my "selfie" meme now LOL ImgFlip may never be the same
reply
8 ups
I thought I felt a little tremor in the earth when you reached a million.
reply
8 ups
reply
6 ups, 1 reply
Congratulations! You have your "Special" socks on? :)
reply
4 ups, 1 reply
LOL not yet, I reserve those for night time memin' ;-)
reply
6 ups, 1 reply
Ha ha! Check out my memes, all the comment sections have gone so far into depravity and perversion, i should be arrested! Lol. They're great! Lol
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups
Socrates, wipe that silly look off your face!
reply
8 ups, 1 reply
Hey lynch, I haven't been able to be on imgflip much lately, I see that congratulations are in order! You'll be at that million point mark very soon!
I want to thank you, for being a friend to me when I badly needed one. You are awesome!
reply
6 ups
I have missed you!!! Hope that all Is well, I've still been praying for you my friend!!! YOU ARE AWESOME!!
reply
8 ups, 2 replies
reply
6 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
Lol
reply
7 ups, 2 replies
reply
6 ups, 1 reply
That's so funny
reply
3 ups
Thanks! :)
reply
5 ups, 2 replies
I want to know who those two statues are supposed to represent, plus it's such a funny picture!
reply
5 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 2 replies
reply
2 ups, 1 reply
Good eye, Octavia!!
reply
1 up, 1 reply
reply
4 ups, 2 replies
I googled something like "fountain spitting water", and this image came up. I think it's statues of former world leaders spitting at each other. I think the one on the left is supposed to be Stalin :p Google "spitting leaders"
reply
4 ups
reply
2 ups
Thanks Octavia, I'll see if I can find it.
reply
4 ups
reply
8 ups
reply
7 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
I know, you see that pic I found? Wow, that's a struggle for me to figure out why they do that! Wow! Im kidding, don't sweat it! You'll be dancing on thoer graves! :)
reply
4 ups, 1 reply
Drawings are one thing, but that level of cosplay is a horse of a different color
reply
6 ups, 1 reply
Cool!
reply
4 ups, 1 reply
It's when people dress up like a favorite character on TV or movies or video games. People who go to conventions dressed up etc. Costume Play
reply
4 ups, 1 reply
Got it! I looked it up last night, I watched something about it on YouTube, everyone was having a grand old time, i can see that now, looks like fun! :)
reply
5 ups, 1 reply
Cosplay sometimes is easy. With Little Mac, for example.
reply
4 ups, 3 replies
I've never heard of the term till yesterday, honestly, I've raise 5 kids and ran my own company. I simply had absolutely no room for in my life. Now, I've sold the company, kids are all on their own, i sit around the house with my iPad and now i can learn what Cosplay is. Not bad, im only 42 and retired! Ive nothing but time now! Lol :)
reply
4 ups, 2 replies
The only cosplay we had back in my day was the Rocky Horror movie. I turn 49 in a month. We didn't call it that back then.
4 ups
Oh yeah! I've been to Rocky Horror! I even got away with not being called out as a virgin the first time i went! Lol. That was fun! In Atlanta, we have 2 famous movie theaters both of which have played that movie for over 30 years and both of then are still going strong! What blew me away the first time is how freaking well they knew the movie! They knew everyones lines, etc, etc... Lol. But that was the few times i whent out, ive been working or in the military since inwas 6 years old! Ha ha! :)
3 ups
I want to go see Ricky Horyor Picture Show so bad!!! It's on my bucket list lol!
reply
2 ups, 1 reply
You gave me an idea for a meme :D
2 ups
You go girl!!!! :)
reply
6 ups, 2 replies
You're on a roll!! :D
reply
6 ups
Lol I think my pie chart is going to make it as well!
reply
5 ups, 1 reply
[image deleted]
reply
3 ups, 1 reply
EMDE what did you get deleted??? Lol
reply
3 ups
???????? I dont know?? I made a few memes and deleted a few, i might of deleted the wrong one by accident? Let me think......Hmmmmm.......it wasnt on purpose, i can tell you that........
reply
6 ups
reply
6 ups
reply
4 ups
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
0 ups
that's what she said !
reply
4 ups, 1 reply
Struggle for me when I had my computer
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
I seen it!!!
reply
3 ups, 1 reply
Yay! We'll do our own funnies down here then /nod
reply
2 ups, 1 reply
LOL our problems could always be worse! We could be Brian!!
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
LOL
reply
2 ups, 1 reply
See? We make our own fun in coach!
reply
2 ups, 1 reply
LOL my bad. ;-)
reply
2 ups
reply
[deleted]
2 ups
Flip Settings
Superman & Lois Problems memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
YOU FORGOT TO DELETE YOUR BROWSER HISTORY... I CAN EXPLAIN, THOSE PICTURES WERE FOR MEME TEMPLATES
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back