Drinking it in...

Drinking it in... | THE HILLS ARE ALIVE WITH THE SOUND OF BULLSHIT | image tagged in hillary clinton,hillary,election 2016 | made w/ Imgflip meme maker
11,724 views, 177 upvotes, Made by TodaysReality 29 months ago hillary clintonhillaryelection 2016
Hillary Clinton memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
23 ups, 2 replies
THAT B**CH IS GIVING OUR SHIT A BAD NAME | made w/ Imgflip meme maker
reply
12 ups, 1 reply
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | WELL PLAYED SIR | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups
Thanks man. Unfortunately, I can't get that song out of my head. And I REALLY don't like that song! :)
reply
10 ups, 2 replies
I DON'T SEE HOW SHE HASN'T BEEN INDICTED YET | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up
love the pic... and agree whole-heartedly with the comment
reply
0 ups
[image deleted]
reply
[deleted]
0 ups
reply
19 ups, 2 replies
reply
15 ups, 1 reply
reply
9 ups
reply
2 ups, 2 replies
love this one.. wish I could share it on FB to my friends
reply
1 up
I've never shared on facebbok before, but there is a FB icon just below the meme
reply
0 ups
Copy and past it,.... you have my blessing! =)
reply
12 ups, 2 replies
reply
10 ups, 1 reply
reply
7 ups
you can do a combo submission with the last one!
reply
7 ups, 1 reply
hahaha i hope you're submitting this separately too!
reply
7 ups, 1 reply
I know your comment is directed to rij, but one more for fun :)
reply
2 ups, 1 reply
nah, the second one was to both of you!
reply
2 ups
Todays can take it and run with it! I will certainly upvote :)
reply
10 ups
reply
9 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
i.imgflip.com/11zasf.jpg (click to show)
reply
1 up
Lmao!
reply
[deleted]
6 ups
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
1 up
haha maybe "...SO i certainly wouldn't waste one on her"
reply
4 ups
reply
1 up, 1 reply
Bernie won't win. He's too far left and that scares a lot of America. Please vote democrat even when Bernie doesn't win. We CANNOT let trump or any other republican into the White House. You can't stay at home and pout just because Bernie doesn't win. That's not how the world works. You still need to vote to keep the evil republicans out of office.
reply
0 ups
[image deleted]
reply
2 ups
Still a better candidate than Donald Trump.
reply
0 ups, 1 reply
According to Politicfact, she's the most truthfull of all the candidates. Politicfact is correct. So, your anti-Hillary meme has failed. Lmfao!
reply
2 ups
A: Politifact is an organization.
B: An organization is run by people.
C. All people are born evil and in sin.

Therefore, Politifact is an evil, sinful organization THAT LIES.
Flip Settings
Hillary Clinton memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
THE HILLS ARE ALIVE; WITH THE SOUND OF BULLSHIT
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback