Imgflip Logo Icon

And Yet We Still Flip On

And Yet We Still Flip On | I WAS GOD FOR LIKE 2 HOURS AFTER I HACKED IMGFLIP NOW I'M RESPECTED BY LIKE 15 PEOPLE | image tagged in memes,internet guide | made w/ Imgflip meme maker
31,662 views 95 upvotes Made by anonymous 6 years ago
Internet Guide memeCaption this Meme
80 Comments
26 ups, 6y,
1 reply
WE WILL REBUILD | made w/ Imgflip meme maker
4 ups, 6y
I KNOCKED OVER THAT CHAIR ON MY WAY TO THE CHAPPA | made w/ Imgflip meme maker
[deleted]
12 ups, 6y,
1 reply
HACKERS, AFTER THE HACK | made w/ Imgflip meme maker
[deleted]
9 ups, 6y,
2 replies
Probably a 12 year old kid who gets picked on in the real world so wants to let out his/her frustrations online.
[deleted]
7 ups, 6y,
1 reply
Judging by the messages being scattered around they seemed youthfull and nonsensical. Prolly smarter than me on computer cuz I dont know shit about hacking or computers for that matter. He should practice on other corporate sites and join anonymous in the fight against isis.
[deleted]
2 ups, 6y,
1 reply
3 ups, 6y,
3 replies
3 ups, 6y,
1 reply
3 ups, 6y
[deleted]
3 ups, 6y,
1 reply
3 ups, 6y
[deleted]
3 ups, 6y,
2 replies
https://imgflip.com/i/p9obt
3 ups, 6y
2 ups, 6y
aaahhhh lol
5 ups, 6y
9 ups, 6y
10 ups, 6y
9 ups, 6y
[deleted]
10 ups, 6y,
1 reply
2 ups, 6y
I doubt that Anonymous would hack Imgflip. The real hacker was probably a troll. :/
8 ups, 6y
7 ups, 6y
20 upvotes and the top of the front page
6 ups, 6y,
1 reply
Should be in jail for what he done
[deleted]
10 ups, 6y,
3 replies
The good thing about this is nothing serious was done, with the exception of the meme with the peni5. I didn't need to see that.
5 ups, 6y,
3 replies
Missed that luckilly... I saw them posting a lot of Force Awakens spoilers... As a Star Wars fan, I hope the movie wasn't spoiled for any fellow fans that haven't seen it yet. :(
[deleted]
6 ups, 6y,
1 reply
Yeah. I read a little too much but dont care going to see it on the weekend. We all knew the titanic sank we still went.
1 up, 6y
ROFL. a bit cold and twisted, but rofl. well i'm guessing that the spoiler i saw was true, but it doesn't surprise me too much
[deleted]
4 ups, 6y,
1 reply
I had already seen it so....no spoilers for me.
3 ups, 6y,
1 reply
Yeah luckilly they were a bit late to spoil it for most people... Guess they didn't realize it's made over a billion $ so far lol.
[deleted]
2 ups, 6y,
2 replies
[deleted]
1 up, 6y
Me neither. He ruined it for me. I won't go see it now. Poophead!
1 up, 6y
Ne meither, but a spoiler here or there won't stop me.
3 ups, 6y,
1 reply
yeah that nasty thing was coming and going a bit, but seemed to always be under NSFW
5 ups, 6y,
1 reply
4 ups, 6y,
1 reply
1 up, 6y,
1 reply
o
m
g
1 up, 6y,
1 reply
I can't lay claim to that one, found the image online just added the words on top lol
1 up, 6y,
1 reply
the... internet...
1 up, 6y,
1 reply
1 up, 6y
rofl. looking at the center thinking "all these people on the move and i don't see leo? ohp! there you are, you rascal"
5 ups, 6y
Me either. Especially considering my age
1 up, 6y
it's ok spurs yours might grow one day lol
3 ups, 6y,
2 replies
So imgflip got hacked on the only day i haven't been on? What did i miss?
[deleted]
4 ups, 6y,
3 replies
Not much other than the top user's profiles being hacked, including mine. And a meme with an erect peni5.
7 ups, 6y,
1 reply
[deleted]
4 ups, 6y,
4 replies
That's what I said. What is it with hackers and their obssession with male privates??
7 ups, 6y,
1 reply
hardcore internet users in general. until you can prove beyond doubt you're a female, you're just some sad, homosexual male
[deleted]
4 ups, 6y,
1 reply
1 up, 6y,
1 reply
I know I love mine ;)
[deleted]
1 up, 6y
Many people worship mine.
2 ups, 6y
You know, I think if I was intelligent enough to hack such a large system, I would have done something a little smarter than just post pictures of erect peni5e5.
1 up, 6y,
1 reply
*genitals
3 ups, 6y
[deleted]
2 ups, 6y,
2 replies
"Privates?"

How old are you?
[deleted]
4 ups, 6y
I said privates because if I had said d!ck it would be censored. Why? How old are you?
2 ups, 6y,
1 reply
i would have thought that having a range of vocabulary to suit a variety of situations would have actually demonstrated maturity, rather than a childish obsession with words that are still novel and taboo.
1 up, 6y
Kudos!
I comply!
3 ups, 6y,
1 reply
Anyways it makes no sense to hack a meme site, what do you gain from it?
2 ups, 6y,
2 replies
Perhaps they were such a low level hacker, and they tried to hack something like Facebook, but epicly failed at it, so they came here. (That or they're complete idiots)
[deleted]
3 ups, 6y
Probably a little of both. They definitely won't be getting a job with "anonymous."
2 ups, 6y
I've been struggling with the whole racist and intelligent enough to hack thing lol
1 up, 6y,
1 reply
I was hacked too
1 up, 6y,
1 reply
apparently it wasn't so much that individuals were hacked but the website's administration, allowing them to manually edit various things across the board
1 up, 6y
Oh. That makes sense now.
0 ups, 6y
Me too!
Show More Comments
Flip Settings
Internet Guide memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
I WAS GOD FOR LIKE 2 HOURS AFTER I HACKED IMGFLIP NOW I'M RESPECTED BY LIKE 15 PEOPLE
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback