Imgflip Logo Icon

I still have mine after 11 years lmao

I still have mine after 11 years lmao |  FOR ALL THE OG'S OUT THERE; WHO REMEMBER THIS AMAZING DEVICE | image tagged in ds,og,happy,nostalgia | made w/ Imgflip meme maker
1,927 views 163 upvotes Made by ay.ay_r0n 1 year ago in gaming
79 Comments
5 ups, 1y
Crying salute | image tagged in crying salute | made w/ Imgflip meme maker
4 ups, 1y,
2 replies
The F in the Chat | image tagged in the f in the chat | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 1y
F
0 ups, 1y,
2 replies
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
FFFFFFFFFFFFFFF
FFFFFFFFFFFFFFF
FFFFFFFFFFFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
FFFFFF
0 ups, 10m
I used the stones to destroy the stones | MAKE F F HE | image tagged in i used the stones to destroy the stones | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 1y
Ah yes, the F made of F's
3 ups, 1y
i had a blue one before it was missing i now have a white one with lego sticker on the back
3 ups, 1y,
1 reply
better than the switch for shure
1 up, 1y
Nah
2 ups, 1y,
1 reply
That thing is old now?
I'm from Game Boy green screen edition.
[deleted]
0 ups, 1y
Dang, really?
2 ups, 1y,
1 reply
Me and my sister got our dads old ones so we can play Pokémon sun and moon at the same time!
0 ups, 1y,
1 reply
i hate to be the bearer of bad news but sun and moon is a 3ds release not ds
2 ups, 1y,
2 replies
...there’s a difference?
0 ups, 1y,
1 reply
yes, the 3ds can play 2ds and ds games because it came after, but the ds came first so it is limited to ds games
1 up, 1y
Oh, ok, thx
0 ups, 1y
Bruh lol
2 ups, 1y
2 ups, 1y
yes I know this incredible memory maker, I remember all the great things that I did with it.
2 ups, 1y
1 up, 1y
Meeeeeeee!
1 up, 1y
i still have mine
1 up, 1y,
1 reply
i have a 3ds
0 ups, 1y
Same
1 up, 1y
eyy same.
1 up, 1y
F
1 up, 1y
mine hasent been charged in years and it still works
1 up, 1y
yep
1 up, 1y
F
1 up, 1y
reminds me of my old 2ds :<
1 up, 1y
My dad got one when he was 9 and now he is 48yo and he still has it
1 up, 1y
Yes I remember
[deleted]
1 up, 1y
1 up, 1y,
1 reply
How could I forget the Nintendo DS? It's the Wii U that was forgotten...
0 ups, 1y,
1 reply
Omg I have a Wii U :(
0 ups, 1y
Actually, I play NDS games on an online emulator. I didn't find any online Wii U emulators.
1 up, 1y
1 up, 1y,
1 reply
*nostalgia intensifies* :(
0 ups, 1y
I feel nostalgia when it comes to the Nintendo 64, home of Super Mario 64.
1 up, 1y
I still have one
1 up, 1y
I played lots of games on this bad bio
1 up, 1y,
1 reply
Let me guess still the original battery too
0 ups, 1y
Yup.
1 up, 1y
I LOST IT I LOST MY DS!!!!
1 up, 1y,
1 reply
my dad threw mine against the wall when I was on it past my bedtime.
0 ups, 1y
ouch
1 up, 1y
it was the first device I ever actually got for myself
1 up, 1y
1 up, 1y
i have an old one my mom used to have 10 years ago
1 up, 1y,
1 reply
i have a 3ds, so i guess that counts?
1 up, 1y
me too lol
Show More Comments
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 1
  • Blank White Template
  • asdf.jpg
  • IMAGE DESCRIPTION:
    FOR ALL THE OG'S OUT THERE; WHO REMEMBER THIS AMAZING DEVICE
    hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback