Seeing this just changed my life

Seeing this just changed my life | DOES ANYONE ELSE NOTICE NORTH AMERICA LOOKS LIKE A DUCK | image tagged in memes,conspiracy keanu,duck | made w/ Imgflip meme maker
share
32,429 views, 364 upvotes, Made by Claybourne 3 weeks ago memesconspiracy keanuduck
Add Meme
Post Comment
reply
40 ups, 3w,
4 replies
Actual Advice Mallard Meme | ACTUALLY, I THINK YOU MEAN NORTH, CENTRAL AND SOUTH AMERICA | image tagged in memes,actual advice mallard | made w/ Imgflip meme maker
Otherwise your duck would be like Christmas dinner with no neck or head, lol
reply
19 ups, 3w,
4 replies
Afraid To Ask Andy (Closeup) Meme | I MESSED UP | image tagged in memes,afraid to ask andy closeup | made w/ Imgflip meme maker
Thx. I didnt notice that.
reply
19 ups, 3w,
1 reply
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | STILL A GOOD MEME AND UPVOTE WORTHY | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
And Africa looks like a horse's head :)
reply
3 ups, 3w
i've thought the same thing for a long time ... and the horses head is looking slightly down and to the left
reply
13 ups, 3w
See Nobody Cares Meme | CLAYBOURNE PLAYED HOOKY IN GEOGRAPHY CLASS SEE NO ONE CARES,  YOU STILL MADE TOP OF PAGE 1 | image tagged in memes,see nobody cares | made w/ Imgflip meme maker
You did good, man.
reply
2 ups, 3w
Sometimes you gotta, imgflip.com/i/2uz7sr
reply
2 ups, 3w
DETAILS . . . DETAILS! DETAILS . . . | made w/ Imgflip meme maker
Eventually, those things bite us all in the ass. LOL
reply
9 ups, 3w,
2 replies
reply
7 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
reply
6 ups, 3w
reply
5 ups, 3w
reply
16 ups, 3w,
2 replies
reply
5 ups, 3w
What a useless sign that is, to be honest, I'll shove a knife through one if I find one in real life
reply
4 ups, 3w,
1 reply
actually, it looks more like this..
reply
2 ups, 3w
Near factoid. Never do that in Brazil. It means FU. my cousin who's a monk did it in a convent full of nuns when he was visiting there. He thought he was telling them dinner was A ok. They all about fainted, lol
reply
13 ups, 3w,
2 replies
reply
11 ups, 3w,
1 reply
Turdo is offended by the word mankind.
reply
6 ups, 3w,
1 reply
With this SNC scandal coming to light he's flushed his career down the toilet once and for all.
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Yeah. He used to just be really stupid, but now the corruption is coming out. Seems like Trump lol
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Wow I am WAY out of the loop. Just curious, who're you talking about exactly?
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Justin Trudeau. He is Canada's PM and he is in a scandal.
reply
3 ups, 3w
Thanks dude. I guess even Canada can have a**h***s as politician.
reply
2 ups, 3w
reply
10 ups, 3w
Hmm...
reply
8 ups, 3w
reply
8 ups, 3w,
1 reply
Wow ..
reply
4 ups, 3w,
1 reply
reply
4 ups, 3w
Lol!
reply
8 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w,
1 reply
It fits right in :D
reply
3 ups, 3w
reply
7 ups, 3w,
1 reply
reply
7 ups, 3w
reply
8 ups, 3w,
1 reply
[image deleted]
reply
4 ups, 3w,
1 reply
Funny story, once I submitted a comment and then cursed my self because I messed up the text boxes. I came back on and it ended up with over 200 ups.
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
3 ups, 3w,
1 reply
It was a comment, but then I submitted it. I got 200 ups on it as a meme. It was fine for a comment, but I had wished I made it different before submitting.
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Okay, that makes sense lol. Some comments are so juicy that you are almost obliged to submit them ;-)
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Why is that? Or am I missing something?
reply
4 ups, 3w,
1 reply
No, I think you're right. It would be more convenient if we could comment with ready-made memes, but the site just doesn't work that way. Maybe they will introduce that as a new feature sometime
And by the way, congrats on 100k! :-)
reply
3 ups, 3w,
1 reply
This is really annoying to me when I'm doing a search, I wish they could filter out similar results
reply
4 ups, 3w,
1 reply
Yes, I totally agree with you here! If they would get rid of the duplicates then maybe imgflippers could find what they want faster ;-)
reply
3 ups, 3w
"Is this a pigeon better version" ROTFL, well then
reply
6 ups, 3w,
1 reply
reply
17 ups, 3w,
2 replies
... or this ...
reply
4 ups, 3w,
1 reply
reply
9 ups, 3w,
2 replies
Or Homer screaming :-)
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w,
1 reply
I must be memeing too much lol
reply
3 ups, 3w
Too funny!
reply
3 ups, 3w
Nice that's thinking outside the.. imgflip.com/i/2uz7sr
reply
2 ups, 3w
reply
6 ups, 3w
reply
5 ups, 3w
reply
5 ups, 3w
reply
5 ups, 3w,
2 replies
reply
10 ups, 3w,
2 replies
reply
3 ups, 3w
It took me ages to figure out what the hell was going on! Lol
reply
2 ups, 3w
eheh..
reply
1 up, 3w
LoL;)
reply
5 ups, 3w
reply
5 ups, 3w,
2 replies
reply
5 ups, 3w,
2 replies
reply
5 ups, 3w,
1 reply
reply
4 ups, 3w,
1 reply
Good one!
reply
3 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
that explains a LOT
reply
3 ups, 3w,
1 reply
You know i was a child with a dark mind so i always thought America was shaped like an obese cow that got its head chopped off
reply
3 ups, 3w
or a Hangin one Anyway, SO MUCH for that Cow Jumped OVER the MOON Nonsense his Fat TUBBA LARD BUTT couldn't clear a 2 1/2 FT metal corral gate!
reply
4 ups, 3w,
1 reply
That is awesome, ^vote for u!
reply
4 ups, 3w
reply
[deleted]
4 ups, 3w
reply
4 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
Looks more like a duck to me
reply
4 ups, 3w
reply
4 ups, 3w
reply
4 ups, 3w
reply
5 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w,
1 reply
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
1 up, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
Took me a while to get it. I love that song.
reply
3 ups, 3w
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Uh, dude. That's not just North America - it is the Western Hemisphere...
reply
3 ups, 3w
Yeah my mistake. Still looks like a duck :D
reply
3 ups, 3w
Duckmerica
reply
3 ups, 3w,
1 reply
...F**k.
reply
2 ups, 3w,
1 reply
What?
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Nothing, it's just, my mind was a bit blown by this.
reply
2 ups, 3w
Mine too :D
reply
3 ups, 3w
Nice dude.
Congrats on top spot :)
reply
3 ups, 3w
yes
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
3 ups, 3w
reply
3 ups, 3w
reply
3 ups, 3w
reply
3 ups, 3w
i.imgflip.com/2tsh5y.gif (click to show)
reply
3 ups, 3w
reply
3 ups, 3w
reply
3 ups, 3w,
1 reply
Soo yeah I’m locked out of my account right now I’m prodirfter btw and It succs
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Do I know prodrifter? Can you email urself the password. Is there like a forgot ur password thing?
reply
2 ups, 3w
No like my school won’t let me log into my acc can we remove the google thingy
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
reply
3 ups, 3w,
1 reply
reply
4 ups, 3w
Scanners rocks.
reply
3 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
lol
reply
2 ups, 3w
https://youtu.be/1jqfwvIACj8
reply
2 ups, 3w,
1 reply
thats all of america u shrout

good meme tho
reply
2 ups, 3w,
1 reply
All of Americas U shrout
reply
1 up, 3w
aLL OF aMERICAS u SHROUT
reply
2 ups, 3w
[image deleted]
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Cool
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
MY LIFE IS A LIE
reply
2 ups, 3w,
1 reply
Before someone asks: This isn't a real map, it's a joke.
reply
1 up, 3w,
1 reply
Sorry for my art :) I'm on mobile
reply
1 up, 3w
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
[image deleted]It’s beautiful
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w
reply
2 ups, 3w,
1 reply
reply
2 ups, 3w
reply
1 up, 3w
Argentina is my favorite North American country
reply
1 up, 3w
that is not just north amrica are you a 1st grader? get your head in the game
reply
1 up, 3w
thats north AND south america...
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w
reply
1 up, 3w
Holy shit I’m in shock
reply
1 up, 3w
the duck-America society
reply
1 up, 3w
You've included South America as well, in order for it to look like a duck. North America alone wouldn't make it look this way!
reply
1 up, 3w
reply
2 ups, 3w
Upvote my latest meme!
reply
1 up, 3w
Does anyone realize this is north and south America?
reply
2 ups, 3w
https://imgflip.com/i/2v1fur
reply
1 up, 3w
(:
reply
1 up, 3w
QUACK QUACK MOTHER QUACKER!
reply
1 up, 3w,
1 reply
alaska looks like it's shitting out russia
reply
0 ups, 3w
reply
1 up, 3w
I made a dueling meme in a series I haven't added to in about 2 years. It would help if you check it out. :)
reply
3 ups, 3w,
2 replies
F**k... Imgflip has gotten big enough to get bots. I hope it doesnt turn into like the youtube comment section...
reply
2 ups, 3w
I reported them to a mod.
reply
3 ups, 3w
Really I didn't know!
What bot comments didactic you notice xD
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

EXTRA IMAGES ADDED: 1
IMAGE DESCRIPTION:
DOES ANYONE ELSE NOTICE NORTH AMERICA LOOKS LIKE A DUCK
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback