10 Guy

10 Guy | I PREFER THE MULTI-PRONGED APPROACH TO DIETING | image tagged in memes,10 guy,dieting | made w/ Imgflip meme maker
386 views, 14 upvotes, Made by Brandy_Jackson 5 days ago memes10 guydieting
Add Meme
Post Comment
reply
4 ups, 2 replies
bad luck meth head | GOT A DIET PILL FROM 10 GUY 2 WEEKS AGO | image tagged in bad luck meth head | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
SO DID I | made w/ Imgflip meme maker
LOL, I don't know how you come up with some of your creations. :D
reply
3 ups, 1 reply
made w/ Imgflip meme maker
Well it all started when he began hanging out with overly methed girlfriend lol
reply
1 up, 1 reply
WHERE IS THIS PHOTOSHOP STORE YOU KEEP HANGING OUT AT? AND WHO IS ME-ME? | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups
made w/ Imgflip meme maker
I found that pic during a photoshop contest where you had to photoshop what you thought the next trend like eating tide pods was going to be. I think I still have that one let me check... Found it, you can see the rest of them everybody made here if you are interested... https://www.fark.com/comments/9974142/The-cinnamon-challenge-Tide-Pod-challenge-condom-snorting-challenge-Photoshop-next-stupiddangerous-teen-challenge-that-will-cause-nationwide-panicgasms#new
reply
2 ups, 1 reply
Picard Wtf Meme | HE LOOKS LIKE RAGGEDY ANDY ON METH | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1 reply
Yeah he does, I blasted that pic with color vibrance and contrast lol.
reply
1 up, 1 reply
lol, "Since anne came out as a lesbian, raggedy andy has fallen on hard times"
reply
1 up, 1 reply
lol
reply
1 up, 2 replies
You're excused
reply
1 up
I never realized how much the triggered chick really does look like her lmfao! I believe we stumbled on to a true comedy gem right there!
reply
1 up, 1 reply
I was just photoshopping a stupid radish for a contest. Spent like 20 minutes erasing all around the damn leaves. Was moving it into place and it glitched or something, completely erased the leaves entirely!! I wasn't even using the eraser tool I was moving it, and hitting undo did nothing to bring it back either lol. So yeah done photoshopping for a while now I'm frustrated :/
reply
1 up, 1 reply
I think you could do some funny shit with raggedy brian and feminazi-ann. Bummer about the photoshop. Sounds like you need to set the auto-save :/
reply
1 up, 2 replies
It doesn't have auto save that would be nice, I've had the page reload before while looking for pics. I can save work in progress but I have to do it manually. Got incredibly lucky though, searched radish png to try and find something similar and the very first one was the exact same they are using for the contest! That never happens, you always have to cut the pic out yourself on this site. I posted the png image on the thread though since you can on that site. Figured it was the fair thing to do, people share like that on there a lot they are a good group of people.

Just yesterday the contest was to photoshop this turban headed Khan guy. So of course most people thought star trek right off. Two people both made pics that were completely different but surprisingly about the star trek topic and even posted them at about the same time. The guy that posted second apologized and offered to have the mods delete it, we can't delete anything you post it and it's theirs lol. I've even seen people disable the option for people to vote on their pic at all because they are similar to another or made just for fun.

It's so damn refreshing bro, it's that type of positive creative experience that we had here. They just don't comment much to each other at all is the only thing. I've turned the voting off and made a few off of some I liked and people seemed to enjoy them. Kinda hoping to start a trend and at the same time not be annoying or disrespectful. The contests are fun to look at even if you aren't competing...
reply
1 up, 1 reply
Ah yes, forgot you use a different tool. That is one advantage of photoshop (which I never use). Is this at reddit?
1 up
No it's fark.com, pretty cool site with all types of discussions ranked in the top 15 funniest sites on the internet. You just click on the link that says contests and they list them all. They keep giving me free months of totalfark.com which is the pay version and I get to see what the competitions are a couple days earlier but fark.com will let you see the recent and past ones they are worth checking out ;)
reply
1 up, 1 reply
I'll have to check it out. Maybe make an account and tell everyone who'll listen you're my illigit daddy :P)
0 ups
I think you'd get a kick out of it account or not ;)
reply
3 ups, 1 reply
Ha! Looks like someone has... THE MUNCHIES!
reply
3 ups
reply
2 ups, 1 reply
Ain't nobody got tine for that
reply
1 up
:)
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
:)
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
LOL, I think I just lost my appetite. But on the other hand, that pie looks good.
reply
1 up, 1 reply
lol, sorry! :)
reply
1 up, 1 reply
That made me laugh. :D
reply
1 up
reply
0 ups
5 days
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
I PREFER THE MULTI-PRONGED APPROACH TO DIETING
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back