Although I will admit that I don't read warning labels because, you know, I know everything!

Although I will admit that I don't read warning labels because, you know, I know everything!  | Wish my 1st wife came with a warning label like that! | image tagged in bat crap crazy goth,memes,evilmandoevil,ex wife,crazy lady | made w/ Imgflip meme maker
6,961 views, 92 upvotes, Made by Evilmandoevil 9 months ago bat crap crazy gothmemesevilmandoevilex wifecrazy lady
Add Meme
Post Comment
reply
9 ups, 2 replies
Face You Make Robert Downey Jr Meme | WOMEN AIN'T NOTHING BUT TROUBLE | image tagged in memes,face you make robert downey jr | made w/ Imgflip meme maker
But damn we sure love 'em.,,LOL
reply
9 ups
Picard Wtf Meme | Women go for the "Bad Boy" type guy We go for the "F**k your world up 6 ways to Sunday" woman, seems logical? | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
Ha ha! I know, right? It must be an ego thing.."She's mentally unstable and likes to carry a 12" knife and stab things?" Yea, I can handle that, and she's hot, too! Lmfao! :). Thank you sir may I have another? :)
reply
6 ups, 3 replies
One Does Not Simply Meme | DUDES ARE LOSING IT WHEN THEY'RE TESTOSTERONE DROPS TO THIS AND YOU'RE CALLING US CRAZY? | image tagged in memes,one does not simply | made w/ Imgflip meme maker
Everything wrong with the world is caused by some dude. Think about it....
reply
7 ups, 1 reply
Picard Wtf Meme | THAT'S BECAUSE SOME B**CH ALREADY DROVE HIM CRAZY | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups
BEFORE AND AFTER PIC OF A WOMAN MARRIED TO A MEMER | made w/ Imgflip meme maker
Nah, it's the other way around.... What with all the woman-hating and football talk going on...
reply
5 ups, 1 reply
You're a woman? :3
reply
5 ups, 1 reply
Yea are you? m/
reply
5 ups, 2 replies
Nope :3 I'm a guy
reply
[deleted]
3 ups
That explains a lot...I mean both of you.
reply
3 ups
reply
1 up
reply
8 ups, 1 reply
lol
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups
:)
reply
[deleted]
8 ups, 1 reply
Lmao! You still wouldn't have run away
reply
5 ups, 1 reply
Ha ha! :)
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
Lol :)
reply
7 ups, 1 reply
I must love punishing myself? Lmao! :)
reply
[deleted]
7 ups, 2 replies
Lol you do have evil in ya name crazy! :)
reply
6 ups
reply
5 ups, 1 reply
Lol. :)
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
Literally lol
reply
1 up
"imgflip.com/i/1y1lrq". My first one in over a week, I'm sure you'll laugh at this one! Lol. :)
reply
7 ups, 1 reply
Just kidding brother! Wait, no I'm not! LOL! Even I know you are!
reply
3 ups
Lmao! :)
reply
7 ups, 1 reply
reply
4 ups
Lol
reply
6 ups, 2 replies
Lol :)
Fixin to go out the door and go help my brother-in-law :)
reply
7 ups, 2 replies
I've translated your meme from English to Pink Floyd! Lmao!
reply
5 ups
Lol :)
reply
2 ups, 1 reply
:D
reply
2 ups, 1 reply
Lol. :)
reply
2 ups, 1 reply
Haha! :D
reply
2 ups, 1 reply
Where's your FreightPonyliner's Pony trailer? Isn't that important? Lmao! :)
reply
2 ups, 1 reply
XDDD
reply
3 ups, 1 reply
Check my tagline when you get a chance! :)
reply
2 ups, 1 reply
Just now saw it! :D
reply
2 ups, 1 reply
You created a Pony Monster!!
2 ups
Don't tell Leila, but I'll try to get her a couple plushies for Christmas :)
reply
5 ups
reply
5 ups, 1 reply
She's still pretty hot.
reply
4 ups
Oh, I absolutely agree! Deadly, but hot as hell!! Lol. :)
reply
5 ups, 1 reply
:)
reply
4 ups, 1 reply
What are you grinning at? Lmao! :)
reply
4 ups
:D
reply
5 ups
We just kept them in the attic!
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 2 replies
It would be a blessing to have been a bug, because you can just always step on it and walk away without consequences.....
reply
5 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 2 replies
reply
2 ups
Ha ha! :)
reply
1 up
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 2 replies
Ha ha! :)
reply
4 ups
Haha! :)
reply
4 ups, 1 reply
:D
reply
4 ups
Ha ha! :)
reply
4 ups, 1 reply
I successfully make it to work every day. Excellent attendance.
reply
4 ups, 1 reply
Lmfao! :)
reply
4 ups, 1 reply
Me too.
reply
4 ups
Lol. The things we do to ourselves! :)
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
Thanks! :)
reply
4 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
6 ups
Ha ha! :)
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
I know, right? Best one I've heard so far is "Women are crazy and men are stupid, women are crazy because men are stupid! Lmao! :)
reply
3 ups, 1 reply
reply
1 up
What?
reply
2 ups, 1 reply
XDDD
reply
2 ups
Lol. :)
reply
2 ups, 1 reply
In my relationships they don't bother with the shirt; the enjoyment comes from me finding out the neuroses when I'm fully invested. ;P
reply
2 ups, 1 reply
This is my bets advice for you.....lmao! Great book, I still love it, great movie, too! :)
reply
2 ups, 1 reply
I had to Google all that. "The Outsiders"? Our teacher read that to us in grade school for nap time. ;D
reply
2 ups, 1 reply
I'm sure that there were no drugs on that movie set! Lmao! :)
reply
2 ups, 1 reply
;) I'd say I can see only a couple actors above with legit careers still going. :P
reply
2 ups, 1 reply
"imgflip.com/i/1wuf7l". This is Jessica's meme, I had to out-Redhead her at your's and Dash's expense, they're in the beginning of the comment section! And yes, I've been spying on you! Lol. :)
reply
2 ups, 2 replies
Caught it. Had to in essence answer you in a reply to Jess, but it's all heartfelt. XD
reply
2 ups
I'm sure it's heartfelt, but who's heart? Lmao!
reply
1 up, 1 reply
"imgflip.com/i/1x5126". Just for you, KenJ! :)
reply
1 up
Yeah, I forgot to tell a bunch of people of my impending vacation. I was in such a hurry to get the f**k out of Dodge...
reply
1 up
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
Wish my 1st wife came with; a warning label like that!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back