10 Guy starts a new job (*.*)

10 Guy starts a new job (*.*) | After many years of studying at a university, I've finally become a PhD Or...Pizza Hut Deliveryman as people call it. | image tagged in memes,10 guy,stoner phd,work,pizza hut delivery,craziness_all_the_way | made w/ Imgflip meme maker
share
19,539 views, 228 upvotes, Made by Craziness_all_the_way 18 months ago memes10 guystoner phdworkpizza hut deliverycraziness_all_the_way
10 Guy memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
13 ups, 1 reply
Y'all Got Any More Of That Meme | I CALL MY PHD A PLAIN HIGHSCHOOL DIPLOMA! | image tagged in memes,yall got any more of | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups
WHERE I AM FROM, I DON'T NEED PHD'S | made w/ Imgflip meme maker
reply
10 ups
Hmm yes. Supreme Pizza, I would like to order. Deliver to Dagobah, do you? | made w/ Imgflip meme maker
i.imgflip.com/1oik7w.gif (click to show) :-)
reply
7 ups
YEP, WORK FOR ME AND YOU'LL BE A GENUINE -  MD | made w/ Imgflip meme maker
So that's what all those letters mean! Lol :-)
reply
[deleted]
7 ups
I got my PHD in Professional Hair Dressing | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
5 ups
TELL ME THIS IS A BETTER JOB | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
5 ups
UPVOTE | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups
reply
[deleted]
5 ups
lol
reply
4 ups
reply
4 ups
reply
4 ups
reply
4 ups
reply
4 ups
That's hilarious ( ?° ?? ?°)
reply
5 ups
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
One of my submissions for tomorrow is almost like this. Just want you to know that I didn't steal your idea.
reply
4 ups
Ok! No probs! ;)
I'll look forward to seeing it!
reply
[deleted]
3 ups
Hahaha!
reply
3 ups
Didn't see that one coming
reply
3 ups
reply
1 up
Flip Settings
10 Guy memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
After many years of studying at a university, I've finally become a PhD; Or...Pizza Hut Deliveryman as people call it.
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback