We sent the dinner bill to imgflip

We sent the dinner bill to imgflip | GHOST OF CHURCH AND CHUMPCHANGE MET AT MALL OF AMERICA FOR LEGO WEEK! THIS GIANT ROBOT SPANS 2 FLOORS AND CONTAINS 3 MILLION LEGOS SELFIE IN | image tagged in memes,lego week,chumpchange,ghostofchurch,had a date | made w/ Imgflip meme maker
1,998 views, 56 upvotes, Made by ChumpChange 12 months ago memeslego weekchumpchangeghostofchurchhad a date
Add Meme
Post Comment
reply
20 ups, 6 replies
CHUMPCHANGE GHOST OF CHURCH | made w/ Imgflip meme maker
i.imgflip.com/1kx2h1.gif (click to show)
reply
[deleted]
9 ups
Cute. Real cute guys.
reply
7 ups, 1 reply
Lmao nice selfie :p
reply
10 ups, 1 reply
Aint Nobody Got Time For That Meme | POSTING SELFIES BEFORE A MILLION POINTS? ONLY BECKETT HAS TIME FOR THAT! | image tagged in memes,aint nobody got time for that | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups
WHADDAYA MEAN, NO SELFIES BEFORE 1,000,000 POINTS. I'VE BEEN POSTING SELFIES FOR OVER 2 DECADES. | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 2 replies
I can't even meme a response to this. I'm laughing too hard. If I woke up next to THAT everyday, I think I'd be happier. And richer. And...I could go on all day, let's just leave it at that!
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
LMAO!
reply
[deleted]
8 ups
reply
6 ups
ouch...
reply
4 ups
Nice! Lol! :)
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
Did you two twinning purposely?
reply
2 ups, 1 reply
With the jerseys? Nope!
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Lol. It is a guy thing I guess. And I have NO idea who's face is over yours.
reply
1 up, 1 reply
So yeah....when you're looking at ME you're seeing Hugh Jackman.
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
Ok. I kinda see it now. :)
reply
2 ups
.........HA!
reply
2 ups
Lovely!

Hope you aren't mad at this late comment...
reply
14 ups
reply
9 ups, 1 reply
That's big F**king Twinkie! Shit!
reply
8 ups, 1 reply
You can see it a little, but they had several other structures also all around the store. In the bottom pic you can partially see the suspended helicopter and (in the first) a Lego man repelling from it - tho the scale of those two is definitely off. You can also see part of the Earth globe, next to a book case (complete with books and nicknacks) and a few other renaissance Lego men.

Also there was a dragon, a caveman attacking a giant saber cat with a spear, a medieval scene with a huge minotaur and a few others. I hadn't been there in several years and was insane how people built all this shit!
reply
6 ups, 1 reply
Wow! That had to been so cool to see!!! :)
reply
7 ups, 1 reply
The store itself isn't all that big and everything in there is....well a LOT more than I'd pay for Lego but they have tons of cool stuff there and displays.
reply
7 ups, 2 replies
Makes you wonder what those huge things cost?? Christ!! :)
reply
5 ups, 1 reply
I didn't ask how long the robot took to build, but you figure that plus the design phase and the shipping/assembly here at the MoA....$$$$$$$$$$$$
reply
7 ups, 1 reply
Although probably not as much as Kanye and that gang of b**ches throw away!!
reply
4 ups
Pretty sure the lease amount for a store in MoA is grossly expensive too
reply
5 ups, 1 reply
XD
reply
3 ups
Lol :)
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Spear Lego? Could it be worse lol
reply
6 ups
reply
4 ups, 1 reply
Now chumpchange we need to get you to a million points! :D
reply
5 ups
I tried to turn him into a Lego but it looked like a nightmare so you'll have to use your imagination XD
reply
3 ups, 1 reply
This is a tube train at the Lego store in London :)
reply
4 ups, 1 reply
LOL that's cool as hell!
reply
2 ups, 1 reply
There's more :) - https://www.youtube.com/watch?v=jS7Tm0kzybI
reply
3 ups
That is so cool! I did notice the dragon in there. The only difference was the one we saw doesn't have the hat and the umbrella lol
reply
3 ups, 1 reply
I haven't been there since 2000. It wasn't quite this speçtacular
reply
3 ups, 1 reply
It's not so much horizontally big as it is vertically. It's more for the experience than the shopping for sure lol. You can walk all around the site 360 degrees across 3 levels with the 4th being closed with the movie theater.
reply
3 ups, 1 reply
I was on an assignment in Plymouth MN in 2000. When we got there, I stayed at one of the motels across from the mall. I went there a few times. I don't think it will meet the same fate many malls have.
reply
3 ups, 1 reply
They've recently added a bunch onto it including hotel(s) and there's plans for more.
reply
3 ups
It's more than just a shopping center: it's a tourist attraction. I'm sure it's changed since I was there.
reply
2 ups
That's so cool!!!!!!!!!!!!
reply
2 ups, 1 reply
Love the lego gundam!
reply
1 up
That robot is HUGE
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
???????
reply
2 ups, 1 reply
I don't get romantic on the first date
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Ahh, I understand now.

Yeah it'll show right when you're doing it but then ????? when the system processes it and posts it. There are a few (HTML?) symbols and such that work but not many.
reply
[deleted]
2 ups
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 2
IMAGE DESCRIPTION:
GHOST OF CHURCH AND CHUMPCHANGE MET AT MALL OF AMERICA FOR LEGO WEEK! SELFIE IN THE COMMENTS! THIS GIANT ROBOT SPANS 2 FLOORS AND CONTAINS 3 MILLION LEGOS; IT CONTAINS 2 DRIVERS, A MECHANIC BY THE FOOT, WAS BUILT IN ENGLAND AND ALL THE PIECES ARE GLUED TOGETHER; DUE TO HIS SHEER WEIGHT, THE YELLOW STRUCTURE IS STEEL BECAUSE HE STANDS ON THE SECOND FLOOR AND STRETCHES UP TO THE FOURTH - ABOVE THE LEGO STORE! FROM BEHIND YOU CAN SEE THE GIANT BLADE HE ATTACKED GHOST WITH; LUCKY FOR HIM I WAS THERE AND SAVED THE DAY! WE HAD A GREAT TIME AND WAS AN AWESOME WAY TO ROUND OUT LEGO WEEK ON IMGFLIP!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back