Sleep Deprivation Sucks!!!

Sleep Deprivation Sucks!!! | TRUST ME, IF YOU'RE EXHAUSTED ENOUGH YOU CAN FAIL A FIELD SOBRIETY TEST | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers,i can finally sleep again,extreme exhaustion,a mythical tag,field sobriety test | made w/ Imgflip meme maker
Leonardo Dicaprio Cheers memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
4 ups, 1 reply
SHOULDN’T FLY EITHER | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
3 ups
Y U NO SUPER SLEEP!? | image tagged in little angry bman | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
The Most Interesting Man In The World Meme | I DON'T ALWAYS ACT LIKE I'M DRUNK BUT WHEN I DO, I'M JUST REALLY REALLY TIRED. | image tagged in memes,the most interesting man in the world | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
5 ups
Church RvB Season 1 | 4 MONTHS ON OVERNIGHTS SUCKED ASS | image tagged in church rvb season 1 | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 2 replies
Aint Nobody Got Time For That Meme | TAKE A SOBRIETY TEST... AIN'T NOBODY GOT TIME FOR THAT | image tagged in memes,aint nobody got time for that | made w/ Imgflip meme maker
Been there many times. What i donow is if they think i have been drinking, i ask for the breathalyzer right away. Sucks when your deprived of sleep, especially when you work long hrs.
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
If I felt it was close I actually tested myself.
reply
4 ups, 1 reply
I got to be a guinea pig once for training officers on field sobriety testing. Sat in a hotel room with 5 other people and a couple cops, they fed us booze n food for 4 hrs. then took us downstairs where there were about 100 cops, split us into groups where the cops would field test us, all the while not knowing how much each of us drank, I was pretty smashed, failed misserably every time, and completely hung over by 6pm. Lotta fun I think.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
I think...lol

Did you get paid!?
reply
6 ups, 2 replies
Nope, strictly volunteer. My roomate at the time, his brother was the cop doing the program, all the cops were from nothern communities down for training. I had the day off n my roomate said "hey you wanna get drunk on the cops tab?". Who could say no? My poison was vodka and drank the most at 26ozs.
reply
4 ups
reply
[deleted]
3 ups
Pure, awesomesause!
reply
1 up, 2 replies
Don't answer questions. Don't consent to any searches and only exit your vehicle if you are being placed under arrest.
reply
[deleted]
1 up
reply
0 ups
In the state of Texas, if the officer tells you to step out of the vehicle, you have to. Plus having a CDL is a no refusal in Texas regardless if you are driving a rig or personal car.
reply
4 ups, 3 replies
be asleep in 5 minutes
reply
[deleted]
3 ups
Sometimes I have to watch the same episode 5 times to actually see it all.
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
I've read this, of course, but also a ton of fan fiction.... Well before I started memeing
reply
4 ups, 1 reply
I own about 7-8 books. All but one are written by John Wooden. The wife is Jeannette Oake, Irene Hannan, Dee Henderson....not sure on all those spellings...
reply
[deleted]
3 ups
reply
2 ups
I use PBS or CSpan to fall asleep to, no commercials or soundtrack and usually very boring.
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
1 up
reply
1 up, 1 reply
Haha now that you're engaged things are getting busy
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
No, sleep deprivation finally got over with about a week ago. Major issues switching from nights to days. I know there were a few points where I couldn't drive and hadn't had a single drink.
reply
1 up
Haha good for you. I've never been there yet haha
reply
1 up
I would know what that's like. Just look at my comments on Raydog's DEA meme.
Here's the link: imgflip.com/i/1cfpjy#com1037362
Flip Settings
Leonardo Dicaprio Cheers memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
TRUST ME, IF YOU'RE EXHAUSTED ENOUGH; YOU CAN FAIL A FIELD SOBRIETY TEST
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back