Imgflip Logo Icon

Why does it get so much hate?

2,836 views 59 upvotes Made by Gardevoir_on_drugs 3 months ago in Pokemon_stream
Make your own GIF
40 Comments
3 ups, 3mo
i just finished pokemon silver on my 3ds, my starter was chikorita. had zero problems throughout the game
2 ups, 3mo,
2 replies
Chikorita | SERIOUSLY, LOOK AT IT LOOK AT IT | image tagged in chikorita | made w/ Imgflip meme maker
1 up, 2mo,
1 reply
I see it, it's good
1 up, 2mo
The stats suck tho
1 up, 3mo
i did and i can already feel like vomit rising up from my stomach
2 ups, 3mo,
1 reply
I think it's cute and love Meganium. The hate is unwarranted.
0 ups, 3mo
good design trash stats. thats one of the reasons i hate gamefreak
2 ups, 3mo
It’s my older sister’s favorite Pokémon
It’s pretty cute actually
Not my favorite though, I just prefer other pokemon
2 ups, 3mo
1 up, 3mo
Eh
1 up, 3mo,
1 reply
1 up, 3mo,
1 reply
Plz click this link i desperate for veiws
1 up, 3mo
No
1 up, 3mo
It’s my least favourite Johto starter but I still like it
0 ups, 3mo
It gets hate cuz its a grass type. Everybody hates them for some reason idk. I honestly dont hate chikorita. Its still better than totodile ngl.
0 ups, 3mo,
2 replies
[deleted]
0 ups, 2mo
W
0 ups, 3mo,
1 reply
Finally a man of culture
0 ups, 3mo,
1 reply
0 ups, 3mo
0 ups, 1mo
I guess you're only fighting off r/stunfisk
0 ups, 3mo
People used to make Chikorita cults
0 ups, 3mo,
2 replies
I think people were saying that the reason they hated it was it’s a defensive mon as a starter while most starters are offense oriented.
2 ups, 3mo,
1 reply
It is cute, though.
0 ups, 3mo
Yes I know
1 up, 3mo,
1 reply
torchic is the best example of that.
1 up, 3mo
Everyone loves all gen 3 starters though.
0 ups, 3mo
But i like it too, mainly it's final evolution
0 ups, 3mo
Bayleef is one of my favorite middle stages (probably because Y E L L O W), and chikorita is just cute. I feel like it SHOULD be popular, but I guess people prefer EDGY ANGRY pokemon.
0 ups, 3mo
frr
0 ups, 3mo,
2 replies
0 ups, 3mo,
1 reply
Sprigatito is just Litten as a grass type.
0 ups, 3mo,
1 reply
The difference between the two is that Sprigatito's final evo is a more popular........."content" bait
1 up, 3mo,
2 replies
Bruh, people always plan on smashing Meowscarada, when they forget that Incineroar is in Smash Bros.
0 ups, 3mo
Yeah.
0 ups, 3mo,
1 reply
wdym by fhat ':(
0 ups, 3mo
W
0 ups, 3mo
chikorita is cute
0 ups, 3mo
99.9999999% of pokemon fanbase.
Make your own GIF
Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker
IMAGE DESCRIPTION:
me fighting off the entire Pokemon fanbase after saying I like Chikorita