Imgflip Logo Icon
Just a place to put pic or gif or your waifu. Male, female or antromorphic animal even the hell that I care. Husbandos is also allowed I just didn't think about that when making this stream and stupidly just calling it "waifu stream" . So yeah you wanna post your husbandos or fetish go ahead. Lewds are fine I guess but mark as nsfw. I don't want my gf to break up with me bcs of this stream (jk I don't have gf)((I'm so lonely)) So yeah [insert stream tagline here]. Enjoy ~legendloli
waifu
To post images in this stream, please .
Moderators
Create your own stream
Check the NSFW checkbox to enable not-safe-for-work images
NSFW
by anonymous
29 views, 1 upvote

I updated my pass

I updated my pass |  MEMER090; MONIKA | image tagged in official claim a waifu pass | made w/ Imgflip meme maker
147 views, 2 upvotes, 9 comments

i didn't see anyone else doin this so i did it lol

i didn't see anyone else doin this so i did it lol |  TAKA-CHANN; SPEEDWAGON | image tagged in official claim a waifu pass | made w/ Imgflip meme maker
by anonymous
180 views, 4 upvotes
Check the NSFW checkbox to enable not-safe-for-work images
NSFW
257 views, 11 upvotes, 26 comments

yep

232 views, 4 upvotes

Im a mod of Waifu Stream!!

327 views, 5 upvotes, 2 comments

A cute dog girl waifu

344 views, 7 upvotes, 1 comment

Canadian Caribou waifu

288 views, 6 upvotes, 8 comments

Thx lads!

284 views, 4 upvotes, 6 comments

waifu power up

by anonymous
265 views, 5 upvotes
Check the NSFW checkbox to enable not-safe-for-work images
NSFW
203 views, 3 upvotes, 3 comments

(first day at college) TEMS PLZ COMFORT ME :<

313 views, 6 upvotes, 1 comment

Wdym same bed?...

324 views, 4 upvotes
Next ›
Feedback