He hasn't been feeling too well lately. Feel free to leave a comment for him here. I'm going to give him the link sometime later

He hasn't been feeling too well lately. Feel free to leave a comment for him here. I'm going to give him the link sometime later | FEEL BETTER SOON JYING | image tagged in jying | made w/ Imgflip meme maker
5,500 views, 61 upvotes, Made by dazzelingdimand 28 months ago jying
Jying memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
16 ups, 2 replies
I GOTS JUST WHAT YOU NEED | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups
. | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups, 1 reply
ANOTHER SHOT IN JYING'S ASS THAT'S JUST SILLY | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1 reply
SPEAKING OF THINGS IN YOUR ASS | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1 reply
X, X Everywhere Meme | ASSHOLES PUCKERING SHUT EVERYWHERE | image tagged in memes,x,x everywhere,x x everywhere | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 1 reply
DON'T LET 'EM DO IT IRA OOOHHAAAYYYEEEOOHHH.... | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1 reply
REMIND ME TO BURN THAT SHIRT | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups, 2 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
4 ups, 2 replies
reply
4 ups, 1 reply
Bah ran out of replies but had to get this one in lol
5 ups
reply
3 ups, 1 reply
7 ups
reply
14 ups
Maybe this is what Jying needs...
reply
14 ups, 1 reply
reply
4 ups
Truly appreciated!!
reply
13 ups, 1 reply
Get better amigo, I hope you get over it quickly!
reply
2 ups, 1 reply
Yeah my insurance is getting pissy about my multiple trips to the Dr.recently. I'm like well train your doctors better!! At least the fever is gone but my ears still feel like I'm under water bleh!
reply
3 ups, 2 replies
Ear inf**ktions.... fun!
reply
2 ups, 1 reply
I haven't had one since I was a kid, and how I got it while on antibiotics for walking pneumonia I'll never figure out. I just gotta be really careful standing up because I almost blacked out yesterday :(
reply
3 ups, 1 reply
I hear ya brother, I have the harshest cough... I've been told it hurts others in close proximity, and its so dry it produces nothing. I'm afraid that its going to be with me a while.
reply
2 ups, 1 reply
That's how it started, but oh yippee it's producing now. My poor gut is very upset with all these antibiotics and my ears still won't pop or whatever they need to do so it doesn't feel like I'm under water. A lot of people have the cough and it lasts forever but I'm the lucky one that has it morph into other shit lol.
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
Man I slept like two days straight, luckily my sons mother has been asking for him more since she broke up with this guy named Echo lol. It's good for him to see her more than once every few months and I have never needed the break like I do now.
reply
2 ups, 1 reply
Sleep is how you get better bro so don't fight it, in fact I'm off to try to get some... later amigo.
reply
1 up
No worries there my friend, you get better also I know I'm not the only one dealing with this creeping crud!
reply
2 ups, 1 reply
He has an ear infection? Put some damn peroxide in your ear and let it bubble out the infection for a few minutes do it for a few days and it will be gone in no time
reply
1 up, 1 reply
It's a lot more complicated than that, an ear infection is just the most recent development. 6 weeks ago I was told I have walking pneumonia and it's just been one thing after another. The main problem is the meds I am on from the neck surgery weaken my immune system so the 3 different antibiotics I've been on so far have yet to win the war, though they get a battle won now and then the shit always comes back.
reply
2 ups, 1 reply
Now I feel like shit
reply
2 ups
Was not my intent.....
reply
13 ups, 1 reply
Hope you are feeling better soon!
reply
8 ups, 1 reply
Thanks buddy!
reply
5 ups, 1 reply
Maybe it's a new thing, An actual Computer Virus!! LOL you could have caught it from Reallyit'sjohn! Don't you guys be passing that stuff over my way ;-)
reply
5 ups
From what I can tell from my online friends all over the country this crap is everywhere. My problem is that my body was already recovering from neck surgery and the meds I'm on for that aren't exactly great for your immune system. I truly hope you don't get it bro, the cough seems to last a minimum of a month from what I have heard and seen!
reply
12 ups, 2 replies
Thank's guys :)
reply
6 ups, 1 reply
Its like a get well card. But online. And a meme...
reply
7 ups, 1 reply
Very nice of you :)
reply
5 ups, 1 reply
I agree! I thought it was very sweet! Hopefully you're better now.
reply
5 ups
If only every kid had a heart as big as hers!
reply
5 ups, 1 reply
Lol. XD. I would go crazy if that happened...
reply
2 ups
Same
reply
12 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
Geesh I'm trying to reply to everybody but have to wait 3 damn minutes for each one, it's just like the Dr office again lol!
reply
5 ups, 1 reply
Glad to see you up and around a bit brother! No worries,... you have a lot going on!
reply
6 ups
Thanks my friend, I'm still a bit foggy headed but I was literally unable to get out of bed for two days so I'm happier now lol.
reply
11 ups, 1 reply
Hope you get better Jying!
reply
1 up, 1 reply
Raydog?
reply
0 ups
its a play on steve harvey getting the names wrong lol
reply
10 ups, 1 reply
Get well soon
reply
5 ups
Thanks brotha! I've been practically surviving on those lil cutie mini oranges I love dem tangs!
reply
10 ups, 1 reply
reply
4 ups
Oh I was warmed up to about 102 for a bit yup yup ;)
reply
8 ups
reply
8 ups, 1 reply
Feel better soon bud!
reply
3 ups
Thanks bro!
reply
7 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
6 ups
reply
5 ups, 1 reply
get well soon m8
reply
2 ups
:)
reply
5 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
I'm also recovering from a broken neck they had to use metal and literally screw back together if that makes you feel better about the whole situation..... Hope you heal fast bro I know how much that kind of thing sucks!
reply
2 ups, 1 reply
Wait. You broke your NECK. What?!?! Dude, what happened? Are you getting better at least?
reply
3 ups, 3 replies
Yeah that's why I have so much free time, I've been recovering from a rather major surgery. I think it's better, I mean I couldn't feel my right hand before the surgery and now I can. Still in more pain than I'd like but hopefully that keeps getting better. I used to manage a grocery store and a pallet of Halloween candy fell on my head. If it had been shrink wrapped I probably wouldn't be here. It was good for me in the long run I hated that job and now I get to write for a living basically so I got that going for me which is nice ;)
reply
3 ups
[image deleted]
reply
1 up, 1 reply
:D I guess you're lucky, then...?

Say, why don't you sue the company for that sort of stuff? Aren't there a dozen lawyer groups that are fighting over that sort of lawsuit?
reply
3 ups, 2 replies
If I'd been a customer I'd be crazy rich, but since I was an employee it all fell under work comp which is a joke. I got a settlement sure but it's nothing compared to what I have been through. I consider myself lucky though mainly because I'm just a pathetic optimist that can't not think of all the stuff that could have been worse. Not much point dwelling on bad shit that doesn't lead anywhere good.
reply
2 ups
Ouchhhh. Maybe you could write up a resignation and date it the day before you got the injury? Then you'd technically be a customer doing a worker's job...

Yeah, I usually just BS my way out of situations like this. Did it this morning.
reply
1 up
Your not pathetic. I think your pretty cool!
reply
1 up
I've been curious on what happened for you to need neck surgery for a while, but I keep forgetting. At least someone else asked because I am not that good at remembering stuff. And thank goodness it wasn't shrink wrapped (whatever that is) because I really enjoy you being here.
reply
5 ups, 2 replies
reply
3 ups
Nice one!
reply
1 up
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
[image deleted]
reply
0 ups
reply
2 ups
reply
[deleted]
1 up
[image deleted]
reply
0 ups
Flip Settings
Jying memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
FEEL BETTER SOON; JYING
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back