Too Damn High

Too Damn High Meme | WHEN YOU'RE A MIDGET EVERYTHING IS TOO DAMN HIGH! | image tagged in memes,too damn high | made w/ Imgflip meme maker
24,107 views, 188 upvotes, Made by SpursFanFromAround 25 months ago memestoo damn high
Too Damn High memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
20 ups, 1 reply
Philosoraptor Meme | IF A MIDGET PSYCHIC ESCAPES FROM PRISON WOULD THE HEADLINE READ "SMALL MEDIUM AT LARGE" | image tagged in memes,philosoraptor | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up
The Most Interesting Man In The World Meme | RAYDOG DOES NOT POST A CLASSIC MEME ALL THE TIME, BUT WHEN HE DOES, IT'S ONLY WHEN A MIDGET ESCAPES OFF PRISON AND SPURSFANFROMAROUND MAKES  | image tagged in memes,the most interesting man in the world | made w/ Imgflip meme maker
reply
15 ups, 1 reply
Put It Somewhere Else Patrick Meme | WE SHOULD TAKE THIS MEME AND PUT IT ON THE FRONT PAGE | image tagged in memes,put it somewhere else patrick | made w/ Imgflip meme maker
reply
13 ups, 1 reply
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | TELL YOUR FRIENDS | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups
yes. please tell your friends imgflip.com/i/y2ng4
reply
12 ups, 4 replies
Dr Evil Laser Meme | THAT'S A "LITTLE" INSESITIVE NOW WHERE IS MINI ME? | image tagged in memes,dr evil laser | made w/ Imgflip meme maker
reply
14 ups, 1 reply
Too Damn High Meme | MY INSENSITIVITY LEVEL IS TOO DAMN LOW! | image tagged in memes,too damn high | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
Your good
reply
4 ups, 1 reply
*yer
reply
4 ups
Oh
reply
4 ups
reply
10 ups, 3 replies
reply
14 ups, 4 replies
FORMAN!! I could have gone my whole life w/o seeing that pic! LMAO! I will need counseling.....!!!!
reply
11 ups
reply
8 ups, 2 replies
I found it in the templates. I was trying to get a laugh
Im not sure what they like to be called. Other than friend
reply
10 ups, 1 reply
Now I have Village People music in my head....
Hopefully,.. it will be "shortlived".....
reply
7 ups, 1 reply
The puns! They never end! :o
reply
6 ups, 1 reply
they might end, in a "minute"
reply
4 ups, 1 reply
Time is short.
reply
2 ups, 1 reply
don't let that get you down, keep your chin up and stay grounded
reply
3 ups, 1 reply
I got nothin'. :(
reply
2 ups, 1 reply
whew!!! I was scrapin' rock bottom :)
4 ups
What'd you say? Sorry... My attention span is pretty short.
reply
5 ups, 1 reply
reply
6 ups, 2 replies
When did chris angel get tits
reply
3 ups
Since he perfected the magic trick. lol
reply
2 ups, 1 reply
Have you seen Blindspot? It's pretty decent.
reply
3 ups, 1 reply
I havent had tv since it went digital.
reply
2 ups, 1 reply
I don't have TV either. But we get DVDs from the library thru the mail.
reply
1 up, 1 reply
Ive never heard of it.
reply
5 ups, 1 reply
Did Giiligan and those other people ever get rescued?
2 ups
I think so. Its kind of vacant right now
reply
5 ups, 1 reply
oh right, like you weren't just listening to you "Village Little People" 8-track tape when you read this!
reply
5 ups, 1 reply
8-TRACK.....
You heve a new meme idea sir,.... "nostalgia".
reply
4 ups, 1 reply
I was looking for an image to respond with, came up with a submission, lol.
reply
3 ups, 1 reply
Lemme know when you submit it,.. or send link bro!
reply
2 ups, 2 replies
damn, I thought I had included it imgflip.com/i/y08a6
reply
1 up
I busted a gut!!!!!!!!!!!!! had to create some lyrics!! ha ha ha!!!
reply
1 up, 1 reply
This is great! hahaha
reply
1 up
Thanks :)
reply
7 ups, 2 replies
reply
6 ups
reply
0 ups
reply
3 ups, 1 reply
How did you even find that picture?
reply
5 ups, 1 reply
I typed in dwarf
reply
3 ups, 1 reply
So, bondage gear was an accident?
reply
5 ups, 1 reply
It was the best pic
reply
5 ups, 2 replies
I'm sure that's a matter of opinion, but it is funny though.
reply
3 ups, 1 reply
Best pic for my usage. I wanted many. And empty space at bottom
reply
5 ups, 1 reply
Empty space at a dwarfs bottom? I don't need to know about you personal kinks man. : P
(In case it's not obvious, I don't mean it. I'm just picking on you)
reply
4 ups, 1 reply
Idk know. Check out the selection under the search for dwarf.
reply
2 ups, 2 replies
Google search or imgflip images?
2 ups
Imgflip
1 up
Wow, that very first one. Um...
A diaper,a baby bottle, a pacifier, a cigar, and a sombrero. Too many questions for one picture.
reply
2 ups
This answer and response just brought tears to my eyes. I was laughin that hard.
reply
10 ups, 1 reply
reply
9 ups, 1 reply
reply
7 ups
Actually, it should be like this...
reply
[deleted]
10 ups, 1 reply
reply
[deleted]
9 ups
reply
9 ups, 1 reply
reply
9 ups, 3 replies
This is actually better than a Front Page Meme...need a Hall of Fame Page
reply
3 ups
Wow, thanks!
reply
2 ups
I vote for that. And maybe a year end winner for the year
reply
1 up
You could make a meme stream for that. And invite people to post their memes in it that you thought made the cut.
reply
9 ups
I call them "Fun-sized people"!
reply
8 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups, 2 replies
reply
4 ups
Awesome
reply
7 ups
reply
6 ups
reply
5 ups
reply
4 ups
This is true by the way...

imgflip.com/i/xw3s2
reply
4 ups
reply
4 ups
reply
3 ups
:D
reply
3 ups
'cept your ass :D
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
Gotye...nice!
reply
[deleted]
0 ups
Goatse....not as nice
reply
1 up
reply
[deleted]
3 ups
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
Never!
reply
0 ups
Mimememinimemememimememinimememe
Flip Settings
Too Damn High memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
WHEN YOU'RE A MIDGET; EVERYTHING IS TOO DAMN HIGH!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back