Philosoraptor

Philosoraptor Meme | NETFLIX AND CHILL IS ONE LETTER AWAY FROM "NETFLIX AND CHILD" | image tagged in memes,philosoraptor | made w/ Imgflip meme maker
12,641 views, 114 upvotes, Made by CoffeeAndBagels 29 months ago memesphilosoraptor
Philosoraptor memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
2 ups
I feel like this should be Conspiracy Keanu or Sudden Clarity Clarence, but whatever.
reply
[deleted]
4 ups, 2 replies
Doge Meme | SO MUCH ORIGINAL CONTENT NOT ON ANY OTHER SITE NOT ON ANY OTHER MEME TEMPLATE SUCH WOW SO MUCH INSIGHT | image tagged in memes,doge | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | YOU'RE WELCOME | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 1 reply
I don't get why you're saying it's original content.
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
It is not original content; I've seen it a few times on different sites. However, it could be original to this author; it is sarcastic.
reply
0 ups
OH! I DIDN'T GET THE SARCASM | made w/ Imgflip meme maker
I didn't realize your comment was sarcastic. Thanks for explaining.
reply
3 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
2 ups, 1 reply
Two words actually. Remove an l then add the d.
reply
11 ups, 3 replies
reply
0 ups
reply
0 ups
reply
0 ups
The "D" pun was not intended. Glad you guys saw that XD
reply
1 up, 1 reply
:)
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 2 replies
Really old reference but...
reply
3 ups, 1 reply
lol, i think we started something.
reply
1 up, 1 reply
Indeed! Lovin it!
reply
0 ups
Me too! Epic!
reply
1 up, 1 reply
Awesome!
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
lmao!
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Switch it up a lil ;)
reply
[deleted]
1 up, 2 replies
https://imgflip.com/i/v1f86
reply
2 ups, 1 reply
reply
0 ups
Yep
reply
1 up, 1 reply
I hope that's not you.
reply
[deleted]
1 up, 2 replies
it is
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
Amen, brother.
reply
0 ups, 1 reply
Why would you put an image of yourself on the internet? Now everyone can get it! o_O
reply
0 ups, 1 reply
He tagged his name on there as well. If "Kordell Deboer" is his real name.
reply
0 ups, 1 reply
[image deleted]OMG it is!
https://www.facebook.com/kordell.deboer
https://www.youtube.com/watch?v=UtAoaEREWvo
https://twitter.com/kordelldeboer/
https://sites.google.com/site/kordelldeboer/home
reply
0 ups
[image deleted]
reply
[deleted]
0 ups
Oh shit
reply
0 ups
negative one letter*
reply
1 up
Flip Settings
Philosoraptor memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
NETFLIX AND CHILL IS ONE LETTER AWAY FROM "NETFLIX AND CHILD"
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back