Seems like sometimes folks just don't get it..

Seems like sometimes folks just don't get it.. | EVER GET THE FEELING THAT THIS IS WHAT HAPPENS WITH THE TRUE MEANING OF YOUR MEME | image tagged in funny memes | made w/ Imgflip meme maker
3,802 views, 99 upvotes, Made by rpc1 32 months ago funny memes
Add Meme
Post Comment
reply
6 ups, 1 reply
. . . . . ? | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 2 replies
I submitted that about four hours ago just got posted..Lol
reply
2 ups, 1 reply
Yes, I think this happens with the majority of my memes. Because if I laugh at them then they are hilarious and everyone should be laughing and pivoting! Alas, it doesn't happen! Lol. :)
reply
3 ups, 1 reply
I enjoy a good laugh, and a good meme.
reply
1 up, 2 replies
Me too! Although I wanna kill my Autocorrect right now, I see it changed "upvoting" to "pivoting", WTF? I hate it!! Lol. :)
reply
3 ups, 1 reply
My girl has that on her tablet, hate it.. guess that's why I don't use it..
reply
1 up, 1 reply
Yea, that's what I got, my iPad is being fixed because she thinks she a [email protected]#king computer wiz, while the truth is she has broken every electronic thing she touches! I'm dealing with a Kindle Fire my mother had laying around! Why is murder illegal??? Why??? Lol. Oh, I love my wife until it comes to anything electronic! Sorry, went on a tangent there! I need autocorrect due to my poor spelling, but it's so dumb on this Kindle, a 2nd grader can do better! Lol
reply
3 ups, 1 reply
That's what my baby girl has, hate the auto correct on it. and my eyes ain't worth a crap up close so it don't work for me so good..
reply
1 up, 3 replies
Oh, I see what you're saying, you're farsighted, correct? You couldn't use a tablet due to your sight to begin with, huh? :)
reply
3 ups, 3 replies
yep my arms ain't long enough anymore. :)
0 ups
Poor shrinking arms. I'm sorry for your loss.
0 ups
My 5 year old niece knows here way around her iPad like nobody's business! Then there's me, not to bad but my finger size is to big for this screen, regardless of adjustment! Aargh!! Lol. :)
0 ups
Oh, (I had to think about what you just said for a minute before I got it,boy, I feel stupid!!) I understand (now) whAt your saying! Even the bigger IPad's wouldn't work for you, or is it the opposite, a smaller would be better, or screw everything where's my laptop/desktop hooked up to my 60" flat screen tv, right? Lol. Ha ha! :)
reply
3 ups, 2 replies
desk top big screen Lol
0 ups
Bam!! I always wanted to hook.a computer up and hook it up to a huge flat screen tv! I think that would be great! Finally, no squinting for that little "x" to close that stupid pop-up or you know what I'm getting at!
0 ups
We did that. Hooked a computer up to the TV in the living room. fortywhatever inches of facebook and youtube. What what? I still sit here at my desktop. It is handy though for watching videos that are only on youtube though.
Have a conversation ... wait, I saw that online. Here let me find it .... kablam.
reply
0 ups, 1 reply
my girl is a wiz on hers, seems like kids today are born with one in their hands..... for some reason all the messages you are sending on this thread is not showing a reply option... hmm
0 ups
Hmmmm. I honestly forgot what I've bee hitting to reply back to you? When Socrates and I go back and forth like we're doing, I have the same problem with replying to his comments!
reply
3 ups, 1 reply
Made a meme with the red corkscrew still waiting on them to put it up.. maybe at 7
reply
1 up, 1 reply
Yea, the kids seem so exceptionally remarkable on them, it's like there almost physically bonded with it!
reply
4 ups, 2 replies
And they got to have them just the way the world is now.. when I A kid it was baseball football and basketball Lol.. phone was a party line the who darn mile section was on. tablet was a big chief..
reply
2 ups, 2 replies
I totally remember those.
reply
0 ups, 1 reply
Little bit different tablet than what they got now..
0 ups
Just think...if we had that technology back in the '70's where we'd be at right now? Hard to even imagine huh?
reply
0 ups
For sure technology has grown in leaps and bout since I was a kid.. Very fasted paced world now. when I grew up the world still slept at night.
reply
2 ups, 2 replies
Absolutely, I played football, Ice Hockey, Floor Hockey, and 10 minutes away was my Grandma's farm, I lived in Pittsburgh till 1990, we always were getting firewood for the winter, and a lot of it!
reply
4 ups, 2 replies
That's how I grew up.. we had everything needed milk cows chickens for egg hogs and always had a garden. remember mom churning butter and canning food.. damn I'm getting old Lol
0 ups
I know, I started (and you I imagine) working when we could hold anything in our hands! I'm 41, but I can remember doing chores when I was 4-5 years old, thats 35+ years of working!! My mind is young, body is old!!
0 ups
We keep chickens etc. Hopefully my son will end up feeling the same way. His last few years at home were all "I HATE chickens" lol Bet he has a flock when he settles ;-) That, or I've created another condo lover.
reply
0 ups, 1 reply
Was 8 of us kids, we all had chores in the morning before school and the first thing you did when you come home was take off your good clothes and do chores...I,m 58, and still got a 13 year old girl at home...
0 ups
My mother is the middle child of 8children, 7girls and 1 boy. They grew up in a house with 2 aunts and uncle and a gentleman who rented a room. My grandpa (mothers side) was a Coal Miner, didn't finish 4th grade. We lived on a farm just 20 minutes away. All mine are out of the house and my youngest, your daughters age lives with her mother. The 3 older kids are stepchildren.
reply
1 up
haha! Perfect
reply
3 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
2 ups
what does this mean?
reply
1 up, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
:D
reply
0 ups, 1 reply
my youngins love some sonic.. daughter was talking bout him the other day
reply
0 ups
He's pretty cute!
reply
1 up
That pretty much sums up the essence of this meme.
reply
0 ups, 1 reply
I don't understand!
reply
3 ups, 1 reply
sometimes you make a meme and folks don't get the joke.. it goes over their head
reply
0 ups
Oh haha
reply
0 ups
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
EVER GET THE FEELING THAT THIS IS WHAT HAPPENS WITH THE TRUE MEANING OF YOUR MEME
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back