The top of this meme

The top of this meme | image tagged in too damn high | made w/ Imgflip meme maker
share
25,680 views, 368 upvotes, Made by Yopix 4 years ago too damn high
Add Meme
Post Comment
Best first
107 Comments
reply
39 ups, 4y,
6 replies
What year is it | I FINALLY FINISHED SCROLLING TO THE BOTTOM OF THIS MEME. WHAT YEAR IS IT ?! | image tagged in what year is it | made w/ Imgflip meme maker
reply
21 ups, 4y
Ill Just Wait Here Meme | *SCROLLING DOWN* OH I THINK IT'S 2899 | image tagged in memes,ill just wait here | made w/ Imgflip meme maker
reply
12 ups, 4y,
3 replies
I got to get this template. Very funny!
reply
8 ups, 4y
Thank you.
reply
4 ups, 4y,
1 reply
Your alive Clinkster!
reply
1 up, 4y,
1 reply
Yes I am ;)
reply
1 up, 4y
Cool, I thought you'd gone! ;)
reply
2 ups, 4y,
3 replies
It's on popular memes just look there it is
reply
2 ups, 4y,
1 reply
your tag line is funny... btw I'm old like 41-49
reply
2 ups, 4y,
3 replies
Youre not sure how old you are?
reply
0 ups, 4y
Oops sorry I thought I was responding to princessdragon6. Her tagline has an age range.
reply
0 ups, 4y
Neither are you
reply
0 ups, 4y
Yeah.
reply
1 up, 4y,
1 reply
I think he means the super-long version?
reply
0 ups, 4y,
1 reply
Oh...
reply
0 ups, 4y
:)
reply
1 up, 4y
Not on my list of popular memes
reply
6 ups, 4y
no its 3000
reply
3 ups, 4y,
1 reply
I feel like a killjoy writing this,But isn't that kinda used up now?
reply
6 ups, 4y
reply
3 ups, 4y,
1 reply
How many times have you used this?
reply
4 ups, 4y
Only when it is appropriate.
reply
2 ups, 4y
DAMNIT! You beat me to it! XD
reply
14 ups, 4y,
2 replies
reply
10 ups, 4y,
1 reply
reply
4 ups, 4y,
1 reply
Despite clamors from the imgflip community for a prompt reconciliation between the two warring meme titans, neither Kermit nor Connery has released any comment.
reply
7 ups, 4y,
2 replies
reply
[deleted]
8 ups, 4y,
1 reply
reply
1 up, 4y
reply
7 ups, 4y
reply
1 up, 4y
because they're necessary here
reply
12 ups, 4y
reply
10 ups, 4y,
1 reply
reply
7 ups, 4y
reply
10 ups, 4y,
2 replies
reply
3 ups, 4y
true. true
reply
1 up, 4y
reply
[deleted]
9 ups, 4y
reply
10 ups, 4y
reply
9 ups, 4y,
1 reply
reply
4 ups, 4y
reply
9 ups, 4y,
1 reply
reply
3 ups, 4y,
1 reply
reply
0 ups, 4y
[image deleted]
reply
7 ups, 4y
[image deleted]
reply
7 ups, 4y,
1 reply
reply
[deleted]
21 ups, 4y,
4 replies
reply
7 ups, 4y,
1 reply
Good one!
reply
[deleted]
10 ups, 4y,
1 reply
reply
6 ups, 4y,
1 reply
reply
5 ups, 4y
reply
7 ups, 4y,
2 replies
reply
3 ups, 4y
reply
[deleted]
3 ups, 4y
reply
4 ups, 4y
That is one big guy...
reply
3 ups, 4y,
1 reply
How do you do that?
reply
[deleted]
3 ups, 4y,
1 reply
reply
3 ups, 4y,
1 reply
Good pun. ????????????
reply
[deleted]
1 up, 4y,
1 reply
*dies*
reply
0 ups, 4y,
1 reply
What do you mean?
reply
0 ups, 4y,
1 reply
Means ShutupMeg died.
reply
1 up, 4y
Oh thanks for helping me out dude.
reply
6 ups, 4y,
1 reply
reply
3 ups, 4y
lol "almost"
reply
6 ups, 4y
reply
6 ups, 4y
reply
5 ups, 4y
reply
5 ups, 4y,
1 reply
reply
3 ups, 4y
reply
5 ups, 4y,
1 reply
reply
3 ups, 4y,
1 reply
Haha nice :)
reply
1 up, 4y
Thank you :)
reply
[deleted]
4 ups, 4y
[image deleted]
reply
4 ups, 4y
reply
3 ups, 4y
Haha, what a good one!
reply
4 ups, 4y
reply
3 ups, 4y
reply
3 ups, 4y
reply
3 ups, 4y
I saw this meme afp ( after front page
reply
[deleted]
2 ups, 4y
[image deleted]
reply
[deleted]
2 ups, 4y
reply
2 ups, 4y
LOVE THIS
reply
2 ups, 4y
I would have typed: "It's a long waaaay to the top if you wanna rock n' roll"
reply
1 up, 4y
reply
1 up, 4y
I predict this to be on the front page. You are my witnesses. I was here BFP (Before Front Page) LOL nice meme xD
reply
1 up, 4y
reply
1 up, 4y
There is going to be someone that calls this guy "an attention freak" for making this one meme. I guarentee it.
reply
1 up, 4y,
1 reply
reply
0 ups, 4y
When I saw the top of this meme I was 69, when I got to the bottom I was 420
reply
[deleted]
0 ups, 4y
How do you do that? Like make more space for your memes and pictures?
Seriously how I've been looking all over to see how to combine different pictures or make more space and I can't find anything to help me do that.
reply
0 ups, 4y
reply
[deleted]
0 ups, 4y
Very clever; I love it!
reply
0 ups, 4y
reply
0 ups, 4y
WHOA... i thought it was endless.
reply
0 ups, 4y
Fair play.
reply
0 ups, 4y
Over 300 upvotes! Wow!
reply
0 ups, 4y
Ha ha!! I thought I broke my tablet! Ha ha! Lol
reply
0 ups, 4y
wow you showed good work with copying down a lot I can tell you did that because of the lines and you couldn't have stretched it because he would be long too, good job getting onto front page
Show More Comments
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback