It would be easy to go a different route with this one...

It would be easy to go a different route with this one... | WHEN CONFRONTED BY A HUNGRY TOAD...MANTIS SURVIVAL TECHNIQUE NUMBER ONE... COOCHIE COOCHIE COO | image tagged in mantis tickling toad,funny,nature,praying mantis,toad | made w/ Imgflip meme maker
27,092 views, 143 upvotes, Made by Raydog 29 months ago mantis tickling toadfunnynaturepraying mantistoad
Praying Mantis Technique memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
13 ups, 1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 1 reply
YEAH...THAT'S RIGHT...TAKE ALL OF IT B**CH | image tagged in mantis tickling toad | made w/ Imgflip meme maker
I almost went this route but it seems like NSFW memes don't get seen as much.
reply
0 ups, 1 reply
Yeah. It does depend on the time of the submissions too. Idk, good memes though, both ways. Hell I learned something haha
reply
2 ups, 1 reply
Thanks...I was actually looking for something else when I stumbled across that picture...I knew it was gold...
reply
0 ups, 1 reply
Did you Google 'toads and stuff'? Lol
reply
1 up
LOL...something to do with praying mantis I believe it was.
reply
5 ups, 1 reply
This was not what I thought it was at first. o - o
reply
3 ups, 1 reply
Dare we ask what you DID think it was first?
reply
3 ups, 1 reply
I thought it was Kermit vs Connery at first
reply
2 ups, 1 reply
Kermit goes into Secret Tickle Mode! :)
reply
1 up
reply
5 ups, 3 replies
reply
9 ups, 3 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
You know I can't let you slide on something like that...LOL
reply
3 ups, 3 replies
reply
6 ups, 2 replies
Keep trying homie...LOL
reply
2 ups
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
Actually I believe he is correct with "a N". "An" is used with words and letters that start with or are a vowel. But maybe you are just trying to continue on with the joke of the missing N, which if that is the case, just ignore what I said.
reply
3 ups, 2 replies
You would use an before "N" because in speech it is pronounced "enn".
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
No wonder I got a C in English class back in High School.
reply
0 ups, 1 reply
I was lucky to get a "C" in English, I hated that class, just absolutely hated it! I still hate it, and I'm really not a guy who hates anyone or anything, it was absolute torture for me!
1 up
I did well in English, math, and writing....I really sucked at science and history.
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
reply
1 up
Just a joke Homie...just a joke...LOL
reply
0 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
reply
2 ups, 2 replies
reply
0 ups, 1 reply
You couldn't of found a better pic for this!! :)
reply
0 ups, 7 replies
Kermit's very good like that. :)
0 ups
Thank you, yes, I like those lines too! They're funny as hell, and "Kermit's Chariot"!! I don't even have a chariot, do you? Lol
0 ups
I think I missed something. What is the Green Oktober thing? :)
0 ups
He is!
0 ups
I'm gonna have to try a "Doge" meme here sooner or later, I think I get it, kinda? Lol
0 ups
I like your Doge meme. I like the lines "not really Oktober on the inside" and "not really green on the outside." Funny!
reply
0 ups, 2 replies
reply
0 ups, 1 reply
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
0 ups
Ha ha!!! Awesomely done, NFCOutdoors!! XD
reply
0 ups, 3 replies
reply
0 ups, 1 reply
"imgflip.com/i/qxhbb". This is where the "Green Oktober" started. It was using a template with Sean Connery in it that was from the movie "Red Oktober", the plot was Sean was hunting Kermit, which is the reverse of the movie, so that title was useless, so I changed it to "The Hunt for the Green Oktober" for obvious reasons, I thought nothing of it. When Socrates saw it he absolutely loved it so it's been growing and changing just like the meme war with Sean and Kermit have. Hit the link and read the comments and it will become clear, most of the Green Oktober memes are mine but Socrates has a few also. It just happend because I had to change the name and it ended up working!!! Pretty cool! Any questions plz feel free to ask Socrates or me, Ill be more than happy to answer any questions you have!! :)
reply
0 ups, 2 replies
I think I got it now, thanks! :) what was the movie's plot, in a nutshell?
reply
0 ups
Sorry if I over did it! I figured you weren't up and I'd have it explained. But I know I have a tendency to go overboard on things. But now your an expert! :) Have a goodnight /morning! I'm not sleeping tonight! Lol
reply
0 ups, 1 reply
In a nutshell, Sean Connery is a Captain of a very advanced submarine and his wife just died so he has no family left so he wants to defect to the U.S. With the submarine. He does in the end. Theres it in a nutshell!
reply
0 ups
Ahh, thanks! :D
reply
0 ups, 1 reply
Here's a template of the Green Oktober, instead of torpedoes it shoots Tactical Nuclear Dolphins! Raydog had a hand in that part of it!
reply
0 ups, 1 reply
This is a view from the rear. That mean's Sean is retreating.
reply
0 ups, 1 reply
It's the front view your looking at. It's not like.a.boat on the surface,.it's a come in the front and it makes a huge bow wave, and that's what the dolphins are riding. Here's another angle for you. :)
reply
0 ups, 2 replies
0 ups
I didn't do it to "get" you, I was just doing what someone showed me because I got the exact same thing wrong myself. :)
0 ups
Submarines are cool. I used to live on the olympic penninsula in Washington. Often we'd have to go to Seattle or Tacoma and the only way was via the hood canal floating bridge. I was the second car back one time when the bridge opened to let a submarine pass. that was the coolest thing ever. Made the delay totally worth it.
reply
0 ups
XD
reply
2 ups, 2 replies
Damn, Toasty you beat me to it...LOL
reply
0 ups
Lol I'm good like that xD
reply
0 ups
Amphibian dysfunction just didn't have the same ring to it.... and I had to get Kermit involved...
reply
0 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 2 replies
reply
4 ups, 2 replies
reply
3 ups
reply
3 ups, 2 replies
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up, 2 replies
reply
1 up, 2 replies
reply
0 ups, 2 replies
reply
0 ups, 1 reply
0 ups
Wow that's a pretty cool picture you found! :)
reply
0 ups, 1 reply
Thanks, I like yours too...LOL
0 ups
But what if...?
reply
0 ups
reply
0 ups
Kermit is just as indestructible as the Kerminator to begin with!
reply
0 ups, 1 reply
reply
0 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
0 ups
reply
0 ups
That's still a brilliant line in my book regardless of what the hell a frog/toad is!! :)
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 2 replies
reply
0 ups
reply
0 ups, 1 reply
I'd take a thirty year old Charo over a thirty year old churro, but i'd take a seventy year old churro over a seventy year old Charo, every time.
reply
1 up, 1 reply
Back in the 80's, I wanted to do Charo so bad...I'm scared to think about what she probably looks like right now...LOL
reply
1 up, 2 replies
Do yourself a favor and hold on to your memory of her. Do not image search her on Google. I repeat, DO NOT IMAGE SEARCH HER ON GOOGLE!
reply
0 ups
I agree she was smoking back then! And I'll take your advice about not imagine searching her,I like the picture I have of her in my head now. Absolutely no need to ruin that!
reply
0 ups, 1 reply
I will take that advice as well...LOL
reply
0 ups
reply
2 ups
reply
0 ups, 1 reply
Or maybe it was this one...? :)
reply
0 ups, 1 reply
This is the one that started it all...The Mantiscycle one is the one that got them really going I think tho'.
reply
0 ups, 1 reply
Brings back the memories (plus all the Kermit vs Connery comments, too)

:)
reply
0 ups, 1 reply
I still have some funny Mantis pics but they're just not coming to me like they use too...maybe later on my frame of mind will return for those.
reply
0 ups, 1 reply
Are you ever more likely to make memes that you know people will like and want to see, or do you just make memes that you find funny?
reply
0 ups
I don't know...I try to do both, but more often then not, I just go where my stoned mind takes me...something in particular you would like to see?
reply
0 ups
reply
0 ups
Flip Settings
Praying Mantis Technique memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
WHEN CONFRONTED BY A HUNGRY TOAD...MANTIS SURVIVAL TECHNIQUE NUMBER ONE... COOCHIE COOCHIE COO
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back