Trump Yelling

Trump Yelling | YOU TELL AMERICA I'M COMING.... AND BANKRUPTCY IS COMING WITH ME!!! | image tagged in political,donald trump | made w/ Imgflip meme maker
7,314 views, 59 upvotes, Made by Raydog 30 months ago politicaldonald trump
Add Meme
Post Comment
reply
7 ups, 1 reply
Laughing Men In Suits Meme | REMEMBER THE TRUMP  PLAZA??? | image tagged in memes,laughing men in suits | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups
LOL... Funny
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
Deadpool - Gasp | YOUR FIRST MEME WAS POLITICAL?! | image tagged in deadpool - gasp | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups
Steve Harvey Meme | MORE LIKE FIRST 3 | image tagged in memes,steve harvey | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
IS THIS A PREMONITION? | made w/ Imgflip meme maker
Nice lol
reply
5 ups, 1 reply
YOU DAMN RIGHT IT IS | made w/ Imgflip meme maker
When I first saw this pic of Trump way back then, he instantly reminded me of this scene! LOL
reply
4 ups, 1 reply
Picard Wtf Meme | HONESTLY ITS A GOOD MATCH! | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
Hillary is talking shit to Trump and Trump says "You democrats might get me in a rush, but not before I turn that thing you call a face into a canoe!" lol :l
reply
2 ups, 1 reply
Look an old timer
reply
2 ups, 1 reply
lol Haven't you seen Tombstone? :{P
reply
2 ups, 1 reply
Why yes I have lol
reply
1 up
Oh. well, it's a great movie... X{D
reply
3 ups, 1 reply
Do you mind if I post this Raydogimgflip.com/i/zs44i
reply
3 ups
Be my guest...send me a link
reply
4 ups, 1 reply
Switch him out with Hillary Clintron and the meaning does not change whatsoever
reply
4 ups
I agree....
reply
1 up, 1 reply
This is not a very good comment...
reply
1 up
reply
1 up
I finished my journey from 80 pages *heavy breathing* I did it :D
reply
1 up, 1 reply
lol even your first meme was a hit
reply
1 up
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Found your first meme, still looking for the face reavel.
reply
1 up, 2 replies
Not posting it again...besides...DashHopes already posted it on that meme where you asked about it.
reply
[deleted]
1 up
Ok, that's cool. Have a good day!
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Nice mustache.
reply
1 up, 1 reply
I've had it for 31 years
reply
[deleted]
0 ups
That's cool. ;)
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
Honestly, I used to like you. Until I saw the real you. You threatened me. I can tell they you are obsessed with this site, overly obsessed. Idc if you report and downvote me, it just proves that you're an adult-child. Go ahead and send you're friends over to hate on me. I have a bigger army, and you don't know where they are.
reply
1 up, 1 reply
Everyone knows how I feel about spammers, that's nothing new...and I didn't threaten you, I gave you a warning...if that was all it took to make you not like me, you weren't worth having around...
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
That's not what made me not like you, it's the fact that you just straight up deleted your comment. Only cowards would do that. And for god sake it didn't look like a warning to me
reply
1 up, 3 replies
That comment was for you and once you saw it, it was no longer necessary so I deleted it...and the only reason that would make you mad is if you wanted to try and use it to turn people against me...too bad for you....

You are not the first person to go from liking me to not liking me and you definitely won't be the last...so go ahead and join the club of haters...My happiness is not dictated by how people on the internet feel about me...and not one person that's tried to smear my reputation on this site has been able to do so.
reply
[deleted]
0 ups
You are just some kid most likely gonna be living in a dirt pit soon
reply
[deleted]
0 ups
I already have hundreds of people against you
reply
[deleted]
0 ups
I have more people on more sites. You're the biggest piece of crap I've seen here. I know by how you act that you are selfish and cowardly. This site and community is dead. Your fame is dead. All you have is this dead site. And saying I'm A "hater" by just not liking you is hypocritical.
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
YOU TELL AMERICA I'M COMING.... AND BANKRUPTCY IS COMING WITH ME!!!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back