Imgflip Logo Icon

Sadness :(

Sadness :( | When you hurt your own feelings by creating fake scenarios in your head: | image tagged in memes,sad spiderman,spiderman,funny,true story,relatable memes | made w/ Imgflip meme maker
90,434 views β€’ 1004 upvotes β€’ Made by Iceu. 1 year ago in fun
Sad Spiderman memeCaption this Meme
181 Comments
18 ups, 1y
black man crying | image tagged in black man crying | made w/ Imgflip meme maker
[deleted]
12 ups, 1y,
2 replies
"Ha this is so true lol!!"
*Whay if he blocks me because he doesn't like me*
*What if I'm banned for raci- no reason!?*
*What if my life is worth nothing, I serve zero purpose, I should kick my sister, NOW!!
0 ups, 1y,
2 replies
BRO WTF
[deleted]
2 ups, 1y,
1 reply
what did he say???
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
I DNT F**KING KNOW
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
i'm asking taylorminecraftgaming
0 ups, 1y,
1 reply
Something regarding an insane payload. (And a scam)
[deleted]
0 ups, 1y
like what I owe to the IRS
1 up, 1y,
1 reply
what did he say?
[deleted]
0 ups, 1y
idk
0 ups, 1y,
1 reply
STFU
0 ups, 1y,
1 reply
it's a bot?
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
That was my alt account πŸ’€ it’s a rickroll
0 ups, 1y,
1 reply
How
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
Im joking πŸ’€
0 ups, 1y
I actually almost got ten virus πŸ’€
12 ups, 1y,
4 replies
4 ups, 1y,
1 reply
ah yes
choccy milk
1 up, 1y,
1 reply
Nice gd jumper icon
1 up, 1y,
1 reply
it's just a skull. dunno anything about gd lmao
1 up, 1y,
1 reply
Geometry dash
2 ups, 1y,
1 reply
GIMME THE CHOCCY MILK.
0 ups, 1y,
1 reply
*gives*
0 ups, 1y,
1 reply
Thank U, :3
1 up, 1y
np fellow custom icon
1 up, 1y
I spilled it....
1 up, 1y
That is not a brother. That is a glass full of milk.
Commas are very important people.//Commas are very important, people.
0 ups, 1y
give me choccy milk pls
7 ups, 1y,
3 replies
1 up, 1y
*shat
1 up, 1y
wHaT?....
0 ups, 1y
ayo don't go outside the worlds against you rn
5 ups, 1y
5 ups, 1y
My intrusive thoughts about to WIN
3 ups, 1y
Trans Lore:
[deleted]
3 ups, 1y,
1 reply
I'm in this picture and I don't like it. /s
1 up, 1y,
1 reply
Your username is bullshit
[deleted]
1 up, 1y
Okay that's unnecessary.
4 ups, 1y,
7 replies
ADHD moment:
4 ups, 1y
Cannot confirm, but the scenarios still don't stop
3 ups, 1y
I can confirm
3 ups, 1y
Can confirmation
3 ups, 1y,
1 reply
can confirm
2 ups, 1y
3 ups, 1y,
3 replies
ADHD stands for Attention Deficit---
Hey, Donuts!
1 up, 1y
lol
0 ups, 1y,
1 reply
I also have ADHD, it's very- IS THAT A NINTENDO SWITCH
0 ups, 1y,
1 reply
I can confirm that this is how-OH HEY A BOWL
0 ups, 1y,
1 reply
I can really confirm that this is how- IS THAT A BACKPACK
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
it is really- IS THAT MY PS5
0 ups, 1y
i have adhd also and- HEY LOOK, ITS A PEN!
0 ups, 1y,
1 reply
For me it stands for Advertisement High Definition.
0 ups, 1y,
1 reply
thats AHD lol
0 ups, 1y
No no no... ADvertisement. High Definition.
3 ups, 1y
I also can confirm
2 ups, 1y,
2 replies
I can confirm I have AD4K
1 up, 1y,
1 reply
i can confirm that i hav--- Oh Look A Rabbit!
1 up, 1y
A rabbit whe- oh hey a birdi
1 up, 1y
Same πŸ€£πŸ’€
Show More Comments
Sad Spiderman memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
When you hurt your own feelings by creating fake scenarios in your head: