Imgflip Logo Icon

HAHA face it assholes it's true not only you are stupid but brainless

HAHA face it assholes it's true not only you are stupid but brainless |  NOT ALL OF TIKTOK IS BAD AND BULLYING SOMEONE WHO LIKES TIKTOK IS NOT GOOD; NOT ALL OF TIKTOK IS BAD AND BULLYING SOMEONE WHO LIKES TIKTOK IS NOT GOOD; BRAINLESS IMGFLIP ASSHOLES | image tagged in that sign won't stop me | made w/ Imgflip meme maker
1,747 views 52 upvotes Made by DEKU-SAI-MIDORIYA205 4 months ago
That sign won't stop me! memeCaption this Meme
55 Comments
1 up, 4m,
1 reply
Front page material | image tagged in front page material | made w/ Imgflip meme maker
0 ups, 4m
what are you against it or not bro tell me
0 ups, 4m
You officially have a follower. JUST LEAVE THE DAMN TIK TOKERS ALONE NOT ALL OF IT IS BAD!!!!
0 ups, 4m,
2 replies
This is very true. I sort of pretended to dislike TikTok to avoid being harassed by the community.
0 ups, 4m
Ngl me too
0 ups, 3w
Me too kinda
0 ups, 4m
some tiktokers are good like ranboo
0 ups, 4m,
3 replies
[image deleted]
0 ups, 4m
yeah thanks for ruining pokemon
0 ups, 4m
you damn c**t
0 ups, 4m,
1 reply
How dare you use anime against this
0 ups, 4m,
1 reply
I.. just used a meme template to convey what I’m saying. It’s not the end of the world.
0 ups, 4m
ok sure thanks
0 ups, 4m
0 ups, 4m,
1 reply
1 up, 4m,
2 replies
whats with the hands up
0 ups, 4m
Preach! You have common sense!
0 ups, 4m
thanks for your support
0 ups, 4m
what about the animators on tiktok at least they're better than cartoon networks remaks of old shows
0 ups, 4m,
1 reply
0 ups, 4m
Lol nice one
1 up, 4m,
2 replies
0 ups, 4m,
1 reply
why are you supporting bullying is not good no matter what
0 ups, 4m
Lmao I didnt hate tiktok
0 ups, 4m,
1 reply
nope but atleast i have moral values you gotta stop being biased towards an app bro get a life and i know you're gonna tell to get a life bro i already had i'm still living with my family
0 ups, 4m,
1 reply
I didnt hate tiktok

B u t O k
1 up, 4m,
1 reply
well good for you thanks i just trying my best to make actual good memes besides memes about hating tiktok is just f**king annoying already
0 ups, 4m
N i c e
1 up, 4m,
1 reply
and you will soon get bullied in no time.
0 ups, 4m,
1 reply
why is bullying good no it ain't good even if someone likes tiktok or fortnite bullying is never right no matter what
0 ups, 4m,
2 replies
btw, imgflippers and redditors hate tik tokers because tik tok ruined peoples favourite song.
0 ups, 4m,
1 reply
bro idc to tiktok doesn't the music if it's an anime cosplayer doing it in fact tiktok introduce me some great music
0 ups, 4m,
1 reply
some of the music are ruined bro.
0 ups, 4m,
1 reply
ok nice opinion
0 ups, 4m,
1 reply
i prefer vine instead of tik tok
0 ups, 4m,
1 reply
bro to me their the same thing you can even fine something cringe on vines also if you search for it
0 ups, 4m,
1 reply
btw, vine is my whole child hood and tik tok is like vines idiotic little cousin but some of the people in tik tok has some common sense.
0 ups, 4m,
1 reply
good for you i'm glad i found good people like you
0 ups, 4m
yeah, i’m tired of roasting people a lot for now.
0 ups, 4m,
1 reply
but still redditors are even worse they even don't have moral values
0 ups, 4m
perhaps
0 ups, 4m,
1 reply
0 ups, 4m,
1 reply
What do you mean
0 ups, 4m,
1 reply
This meme speaks the truth. The rhyming part was a joke lol
0 ups, 4m,
1 reply
oh ok thanks for the support i wish alot of good users in imgflip could support me
1 up, 4m
Yeah np
0 ups, 4m,
1 reply
There are some genuinely funny Tik Toks out there but most of them are forgotten because of the cringe dance tik toks and the fact that the Chinese government is watching your every move
0 ups, 4m,
1 reply
you can say that to reddit whish is filled with unfunny tiktok instagram bad memes and unfunny dumgus lowsome -300 memes and also watching our post and opinion
0 ups, 4m,
1 reply
But… it also has ✨R/PREQUELMEMES✨
0 ups, 4m
but i'm not really into star wars but ok maybe a small exception
Show More Comments
Flip Settings
That sign won't stop me! memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
NOT ALL OF TIKTOK IS BAD AND BULLYING SOMEONE WHO LIKES TIKTOK IS NOT GOOD; NOT ALL OF TIKTOK IS BAD AND BULLYING SOMEONE WHO LIKES TIKTOK IS NOT GOOD; BRAINLESS IMGFLIP ASSHOLES
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback