Imgflip Logo Icon

I rick rolled my church today lol

I rick rolled my church today lol | image tagged in wheeze,memes | made w/ Imgflip meme maker
share
56,622 views 972 upvotes Made by Alpha-Danly 2 weeks ago
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
152 Comments
reply
18 ups, 2w,
9 replies
Do it | image tagged in do it | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2w,
3 replies
Shit!

I got school.
But at school, I will give Tik Tok a one-star review
reply
0 ups, 2w
i would but no app store. im like a millennial in a way. my parents are overprotective
reply
0 ups, 2w,
1 reply
dang good thing I'm on summer
reply
0 ups, 2w
Same bro
reply
0 ups, 2w
Ok
reply
0 ups, 2w,
1 reply
5boyj6.jpg (click to show)
reply
2 ups, 2w,
2 replies
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w
reply
0 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w,
1 reply
reply
2 ups, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w,
1 reply
reply
[deleted]
0 ups, 2w,
1 reply
dang i almost for got
thanks for the reminder bro
reply
0 ups, 1w,
1 reply
No
reply
[deleted]
0 ups, 1w
wdym no
reply
0 ups, 1w
No
reply
0 ups, 2w,
1 reply
LESS GO
reply
0 ups, 1w,
1 reply
No
reply
0 ups, 1w
No
reply
0 ups, 2w,
2 replies
Lmao, it has 4.4 stars right now, imagine if we all see it drop significantly after tomorrow
reply
0 ups, 2w,
3 replies
Uhh.. bad news. It increased.
reply
0 ups, 2w,
1 reply
We still have time left! Let's pull out of this and make their rating go down! Everyone has to chip in!
reply
0 ups, 1w
No
reply
0 ups, 1w
Good
reply
0 ups, 2w
yeah...
reply
0 ups, 1w
No
reply
0 ups, 2w,
2 replies
today is june first
reply
0 ups, 1w
Stop
reply
0 ups, 2w
Ik
reply
0 ups, 2w
Get this spam out of here, jerk
reply
0 ups, 1w,
1 reply
stop the raid is over you can deltele this
reply
0 ups, 1w,
1 reply
I refuse to delete this
reply
0 ups, 1w,
1 reply
i refuse to let you keep it up here
reply
0 ups, 1w
Oh. D:
reply
8 ups, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 2w
reply
6 ups, 2w
reply
6 ups, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w
Works for both the top and bottom images
reply
4 ups, 2w,
1 reply
reply
0 ups, 2w,
1 reply
Thx good sir
reply
3 ups, 2w
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
EXTRA IMAGES ADDED: 1
  • 162238534385650990670153025404.jpg
  • wheeze
  • hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback