Imgflip Logo Icon

have a great day

have a great day |  you've been scrolling for a while; here's a doge | image tagged in aww | made w/ Imgflip meme maker
share
171,992 views 2309 upvotes Made by -Rusty_Shackleford- 2 months ago
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
822 Comments
reply
124 ups, 2m,
45 replies
Monsters Inc | THE GUY WHO FOUND THIS MEME WITHOUT EVEN SCROLLING | image tagged in monsters inc | made w/ Imgflip meme maker
reply
26 ups, 2m,
11 replies
it was the first thing I saw when loading up imgflip xDD
reply
10 ups, 2m,
2 replies
for me, it was the second (i was on my homepage with all of my streams images listed)
reply
9 ups, 2m,
3 replies
Y same better | image tagged in y same better | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2m
me too
reply
1 up, 2m
*presses Y*
reply
0 ups, 1m
Same | image tagged in same | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 2m
lol for me it was a bit lower but only because I follow lots of streams
reply
2 ups, 2m
lol same XD
reply
1 up, 2m
true lol
reply
1 up, 1m
reply
1 up, 2m,
1 reply
same LOL
reply
1 up, 2m,
1 reply
Same
reply
0 ups, 2m,
1 reply
same
reply
0 ups, 2m
same
reply
0 ups, 2m
(Y) Same
reply
[deleted]
0 ups, 2m
[image deleted]
reply
0 ups, 1m
true
for all of us
reply
1 up, 1m
Oh, Yes, Visit BotsGetBanned.gov
reply
1 up, 1m
begone pornbot!
reply
0 ups, 1m
NOBODY GIVES A F**K BOT!!
reply
0 ups, 1m
Yeah, shut the heck up
reply
0 ups, 1m
reply
0 ups, 1m
Freaking bots
reply
0 ups, 1m
BEGONE BOTTER
reply
3 ups, 2m
reply
3 ups, 2m
reply
1 up, 2m
No
reply
0 ups, 1m
How about shut up because nobody asked
reply
11 ups, 2m,
1 reply
reply
0 ups, 1m,
1 reply
wait, what is that template
reply
0 ups, 1m,
1 reply
Shocked Shrek Face Swap
reply
1 up, 1m
ah, thank you kind person on the internet
reply
3 ups, 2m
lmao
reply
3 ups, 2m,
1 reply
Christ, That's a lot of upvotes xD
reply
1 up, 1m
it sure is, I'm happy I got to this point in life... mod in ms, my meme got 2k upvotes, living the life of luxury
reply
3 ups, 2m,
3 replies
Me
reply
0 ups, 2m,
1 reply
e
reply
1 up, 2m,
1 reply
me
reply
1 up, 2m
me
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
8 replies
reply
9 ups, 2m,
3 replies
reply
3 ups, 2m,
1 reply
I love this image! I'll save it for later
reply
1 up, 2m
same
reply
1 up, 2m
wut happened?
reply
1 up, 2m
click
reply
1 up, 2m
PISS OFF BOT
reply
2 ups, 2m
No, It's gross and disturbing! Get flagged!!!
reply
1 up, 2m,
1 reply
wtf is this a porn bot
reply
2 ups, 2m,
2 replies
This image isn't porn you are the bot here
reply
0 ups, 2m,
1 reply
what???? there was a porn bot in the comment here??? not the meme dumbass???
reply
0 ups, 2m,
2 replies
oh sorry.
reply
0 ups, 2m,
2 replies
yea
me too
reply
0 ups, 2m
r/notopbutok
reply
[deleted]
0 ups, 1m,
1 reply
reply
0 ups, 1m
reply
0 ups, 2m
it's alright mate
reply
0 ups, 2m,
1 reply
hi smash
so true
reply
0 ups, 2m
hi bro
ikr
reply
0 ups, 2m
Flagged
reply
0 ups, 2m
this guy is posting porn and he will go bye bye for life
reply
0 ups, 2m
go commit yiff in hell
reply
0 ups, 2m
F**k you little f*ggot go away porn bot
reply
0 ups, 2m
NO.
reply
0 ups, 1m
Nope
reply
0 ups, 2m,
1 reply
Stop
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
2 replies
reply
0 ups, 2m
NO
reply
0 ups, 2m,
1 reply
NO. STOP THIS NOW!
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
2 replies
reply
0 ups, 2m
Stop
reply
0 ups, 2m,
1 reply
YOU HAVE TO STOP NOW!
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
1 reply
stop what?
reply
0 ups, 2m,
2 replies
This bot
[deleted]
0 ups, 2m
i see
reply
0 ups, 2m,
1 reply
No.
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
1 reply
What's going on?
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
1 reply
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
2 replies
who?
reply
0 ups, 2m,
1 reply
someone called testaccounttest
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
1 reply
oh him? huh
reply
[deleted]
1 up, 2m,
1 reply
twinkle twinkle little star Angles dance while demons spar
Upon the clouds fluffy and white
A war begins with dark and light
And if you ever hear them scream
You'll know angels aren't what they seem
For underground deep down below
They sell their souls to buy halos
[deleted]
3 ups, 2m
Twinkle Twinkle f**king why
Can't I draw the other eye
What the f**k's up with your nose
F**k those folds in all your clothes
Twinkle Twinkle f**king shit
F**k this art
I'm done I quit.
reply
[deleted]
0 ups, 2m
nvm
reply
2 ups, 2m
100 upvotes damn
reply
1 up, 2m
I was one of them
reply
1 up, 2m
me
reply
[deleted]
0 ups, 2m
same cuz it was already at frontpage
reply
0 ups, 2m,
1 reply
me
reply
0 ups, 2m
meeeee
reply
[deleted]
0 ups, 2m
IKR
reply
0 ups, 1m
yes
reply
0 ups, 2m
me
reply
0 ups, 2m
me
reply
0 ups, 2m
me aswell
reply
0 ups, 2m
100 upvotes on a comment holy :0
reply
0 ups, 2m
Me
reply
0 ups, 2m
same here lmao
reply
0 ups, 2m
reply
0 ups, 2m,
3 replies
It is literally the first meme for me lmao
reply
0 ups, 2m
same lmfao
reply
0 ups, 2m,
1 reply
same
reply
0 ups, 2m,
1 reply
mhm
reply
0 ups, 2m
yep
reply
0 ups, 2m
same
reply
0 ups, 2m
Me
reply
0 ups, 2m
like me
reply
0 ups, 2m
me too XD
reply
0 ups, 2m
me
reply
0 ups, 2m
Second thing
reply
0 ups, 2m
yeah thats my situation
reply
0 ups, 2m
reply
0 ups, 2m
Same bruh
reply
0 ups, 2m
me
reply
0 ups, 1m
this was the first meme i saw today
reply
0 ups, 2m
First post on my page
reply
0 ups, 2m
reply
0 ups, 2m
that is me
reply
0 ups, 2m
im that guy
reply
0 ups, 2m
Me
reply
0 ups, 2m
me
reply
[deleted]
0 ups, 2m
me i found this on my log in page
reply
0 ups, 2m
me
reply
0 ups, 1m
This is how i reacted
reply
0 ups, 2m
Literally Front Page ;x;
reply
0 ups, 2m
this is me XD
reply
0 ups, 2m
That's me...
reply
[deleted]
0 ups, 1m,
2 replies
reply
1 up, 1m
Racist bot alert!
reply
0 ups, 1m
No porn links! Get out!!!
reply
0 ups, 2m,
1 reply
Lol this is at the top of the front page mate
reply
0 ups, 2m,
1 reply
Ze longest comment reply stream
reply
0 ups, 2m,
1 reply
Make it longer :3
reply
0 ups, 2m,
1 reply
yes
reply
0 ups, 2m
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
3 replies
reply
1 up, 2m,
1 reply
Buzz off!
reply
0 ups, 1m,
1 reply
im NOT A BOT I-
reply
[deleted]
0 ups, 1m,
1 reply
reply
0 ups, 1m
\___(<>-<>)____/
reply
[deleted]
0 ups, 2m
STOP
reply
0 ups, 2m,
1 reply
your image has been flagged
reply
0 ups, 2m,
2 replies
you shall soon go bye
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
1 reply
is that an alien?
reply
[deleted]
0 ups, 2m
from the movie?
reply
[deleted]
0 ups, 2m,
1 reply
demonetize
reply
0 ups, 2m
LONGER
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
you've been scrolling for a while; here's a doge
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback