Wait, wth?!

Wait, wth?! | image tagged in tuesday,memes,funny,funny memes | made w/ Imgflip meme maker
share
22,817 views, 258 upvotes, Made by Trooper_MemeZOID.net 4 days ago tuesdaymemesfunnyfunny memes
Add Meme
Post Comment
Best first
59 Comments
reply
6 ups, 3d
Coincidence, I THINK NOT | image tagged in coincidence i think not | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 3d,
2 replies
RPG Fan Meme | I GUSS WEDNESDAY'S ARE COMEING AT 2020 | image tagged in memes,rpg fan | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 3d
Yeah
reply
0 ups, 3d
nope... Leap Year...
reply
2 ups, 3d
tuesday Tuesday TUESDAY COME SEE HULK HONGAN GET BUTTF**KED BY ANDRE THE GIANT
reply
2 ups, 3d
ATTENTION CITIZENS OF EARTH! RETURN TUESDAYS TO US AT ONCE YOUR WE'LL MURDER YOU ALL. ESPECIALLY YOUR CHILDREN | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 3d
Excuse me, what the fuck | image tagged in excuse me what the fuck | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 3d
reply
2 ups, 3d
reply
2 ups, 3d
What in tarnation
reply
2 ups, 3d,
1 reply
I'ma create Last Friday Night but every Friday is replaced with Tuesday.
reply
1 up, 3d,
1 reply
Hahaha, I dare you
reply
1 up, 3d,
2 replies
Ima gonna do it
reply
1 up, 3d
Do it, share it to me
reply
1 up, 3d,
1 reply
Follow me
reply
1 up, 3d,
1 reply
Ooooki? But...it's gonna take time
reply
1 up, 3d,
1 reply
Okay, do it
reply
1 up, 3d,
1 reply
Gimme time...sheesh...I'll upload it my YT channel, how about it?
reply
1 up, 3d,
1 reply
Okay, chill, sorry
reply
1 up, 3d,
2 replies
Nah...I should be sorry
reply
1 up, 3d,
1 reply
Your fine, have fun finishing!
0 ups, 3d
I wanna see that but take your time.
reply
0 ups, 3d,
1 reply
What’s your YouTube channel? I’m gonna subscribe and like
0 ups, 2d
Glitch Craft.
Look for the one with a Missingno profile pic.
reply
2 ups, 3d,
2 replies
reply
1 up, 3d
na bro
reply
1 up, 3d,
2 replies
No
reply
1 up, 3d
oh
reply
1 up, 3d,
1 reply
your name sounds familiar btw....
reply
1 up, 3d,
1 reply
Huh? Really?
reply
1 up, 3d
it reminds of a guy named trooper 06
reply
2 ups, 3d
On a TUESDAY
reply
1 up, 3d
reply
1 up, 3d
T-U-E-S-D-A-Y
reply
1 up, 3d,
1 reply
reply
1 up, 3d
😆 hahaha!
Nice…
reply
1 up, 3d,
1 reply
I swear I've seen this somewhere before...
reply
2 ups, 3d,
1 reply
dd you see it Tuesday
?
reply
1 up, 3d
Hahaha, good one
reply
1 up, 3d,
2 replies
it says 2018 in the first one bro-
reply
1 up, 3d
Hm?
reply
1 up, 3d,
1 reply
but ill give you an upvote for trying
reply
2 ups, 3d,
1 reply
it still says TUESDAY tho
reply
0 ups, 2d,
2 replies
-._-.
reply
1 up, 2d
reply
0 ups, 2d
btw if u remember, im goodgamer154 i want a rematch with the meme battle.
reply
1 up, 3d
reply
1 up, 3d
ASSO
reply
1 up, 3d
TACO TUESDAY YALL
reply
0 ups, 3d,
1 reply
Finally an original meme, not vine, or youtube meme/gif NICE
reply
1 up, 3d
Yes
reply
0 ups, 2d
So 2019 was the year of Tuesdays!
reply
0 ups, 3d
reply
0 ups, 3d
hMMMMmmmMm I'm very concerned now
reply
0 ups, 3d
reply
0 ups, 3d
reply
0 ups, 2d
reply
0 ups, 3d,
1 reply
This is just a work of art
reply
0 ups, 3d
Thank you!
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback