Big shout out to all the Flippers that continue to support me and to my loyal trolls that keep it all in perspective!!!

Big shout out to all the Flippers that continue to support me and to my loyal trolls that keep it all in perspective!!! | GETS 20 MILLION POINTS DYLAN DOES A REVEAL | image tagged in bad luck raydog,memes,20 million points,funny,dylan,face reveal | made w/ Imgflip meme maker
share
9,445 views, 106 upvotes, Made by Raydog 1 month ago bad luck raydogmemes20 million pointsfunnydylanface reveal
Add Meme
Post Comment
Best first
101 Comments
reply
10 ups, 1m,
1 reply
The Rock Driving Meme | I can't believe Raydog hit 20 million. Seems like yesterday he when he hit 10 million It was yesterday | image tagged in memes,the rock driving | made w/ Imgflip meme maker
Congrats bro! Sorry I haven't been around much recently to comment and upvote you as much
reply
10 ups, 1m
IT WAS YESTERDAY | made w/ Imgflip meme maker
It's all good Brutha...As much as I'm addicted to this place, I keep feeling like I need to walk away for awhile.
reply
10 ups, 1m,
1 reply
action hero dragon | I HAVE SOMETHING TO TELL YOU | image tagged in action hero dragon | made w/ Imgflip meme maker
Congrats Raydog!
reply
9 ups, 1m,
1 reply
HOW DARE YOU | made w/ Imgflip meme maker
What a low blow....LOL Thanks Brutha...
reply
9 ups, 1m,
2 replies
kordell deboer | WELL YOU DID SAY ALL THE FLIPPERS | image tagged in kordell deboer | made w/ Imgflip meme maker
Cheers!
reply
10 ups, 1m,
3 replies
YES...YES I DID | made w/ Imgflip meme maker
I wonder whatever happened to him...I think Lynch1979 used to keep in touch with him for awhile.
reply
9 ups, 1m,
1 reply
THE ONLY IMGFLIP USER WHO DIDN'T MENTION THE FRONT PAGE, POLITICS, RELIGION, UPVOTES, DOWNVOTES, GRAMMAR, OR MAKE MEMES ABOUT MEMES AND NOW  | made w/ Imgflip meme maker
He deleted his account before I started here, so almost everything I found out is second hand from exploring Imgflip.

I found him on Twitter and YouTube a while back. I subscribed to his YouTube channel, he was posting a lot of dragon videos there about 9-10 months ago, not too much lately.

I commented once on one of his YouTube videos, never heard back.
reply
9 ups, 1m
reply
5 ups, 1m,
1 reply
;)
reply
5 ups, 1m
reply
2 ups, 1m
reply
9 ups, 1m,
2 replies
What user was that? I remember interacting with him but can't remember who it was
reply
10 ups, 1m
reply
4 ups, 1m
Your question came in right before I was going to bed that night.

I saw by the next morning Raydog had provided the answer. I did a little research, the story I heard is starflight deleted his account because his school had blocked access to Imgflip. That was some time around the first week of May 2016.
reply
8 ups, 1m,
1 reply
reply
7 ups, 1m
reply
8 ups, 1m,
1 reply
reply
7 ups, 1m
reply
7 ups, 1m,
1 reply
Well deserved! :-)
reply
7 ups, 1m,
3 replies
Thanks Brutha.
reply
7 ups, 1m,
1 reply
reply
7 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
2 ups, 1m
reply
6 ups, 1m,
1 reply
Ugh... you have always been my go-to memer for rhyming and anything naughty.
I never knew how you kept up with this place. I have a hell of a time getting on here, and I'm just a small player.
I’m sure you can use a break, but please don’t delete your account. You earned the top spot.
I’ll miss seeing you on here, but I’m grateful for all the fun times.
Thank you for playing!!!
Cheers to you for the past, and wishing you the best for the future <3
reply
5 ups, 1m,
1 reply
Even if I quit, I would NEVER delete my account...that's crazy talk!!!
reply
5 ups, 1m,
1 reply
Yeah, I don’t know what I was thinking. You’ve made it clear in the past that you wouldn’t delete :-)
reply
6 ups, 1m
If anything I would leave it as a goal for future Imgflippers to beat!
reply
5 ups, 1m,
1 reply
reply
5 ups, 1m,
1 reply
reply
5 ups, 1m,
1 reply
I have been upvoting your memes, but haven't been commenting. You will be greatly missed!
reply
5 ups, 1m,
1 reply
Thank you Brutha...Much appreciated. I'm not leaving yet but I need too...you know how addicting this place is!
reply
4 ups, 1m,
1 reply
It's crazy addictive! I don't know if I'll ever be able to quit permanently.
reply
4 ups, 1m
reply
7 ups, 1m,
1 reply
Congratulations
reply
7 ups, 1m
reply
7 ups, 1m,
1 reply
i.imgflip.com/32qkv7.gif (click to show) Congrats man! I just got my 30000th today!
reply
5 ups, 1m,
1 reply
Congrats
reply
5 ups, 1m
reply
7 ups, 1m,
1 reply
reply
5 ups, 1m
Thank you
reply
7 ups, 1m,
1 reply
reply
6 ups, 1m
reply
6 ups, 1m,
1 reply
reply
6 ups, 1m,
1 reply
reply
6 ups, 1m,
1 reply
reply
6 ups, 1m
reply
6 ups, 1m,
1 reply
Raydog I'm really happy that you reached 20k points and your getting close to 21K points but I'm not sure I'm gonna be there to see it.
But if I do then I hope you'll continue doing your best
reply
7 ups, 1m
I doubt I'll be here to see 21 million either.... btw K behind a number is 1000's not millions...LOL
reply
6 ups, 1m,
1 reply
Congrats. Well deserved.
reply
6 ups, 1m
reply
6 ups, 1m,
1 reply
what's a flipper?
reply
7 ups, 1m
Imgflipper...
reply
6 ups, 1m,
1 reply
The trolls help us appreciate the good folks don't they?
reply
6 ups, 1m,
1 reply
That they do...I only have one real troll at the moment...his name is beaver and he's obviously a child...never anything original...always the same gripe over and over again...LOL
reply
5 ups, 1m,
1 reply
Or she . Being that the gripe is in quantity and repetition. LOL
reply
5 ups, 1m,
1 reply
I know it's a little boy because he really like's to call me Gaydog, which in itself, is not even original. Been done many times before.
reply
5 ups, 1m,
2 replies
That is for sure a dead giveaway. I haven't had anyone turn my name into an insult yet. I'm sure "Dicksiknox" is out there just waiting to be born though.
reply
5 ups, 1m,
1 reply
Well then let me be the 1st....LOL
reply
5 ups, 1m
LOL!
reply
5 ups, 1m,
1 reply
reply
5 ups, 1m
reply
6 ups, 1m,
1 reply
20 mil, when do you get another icon? Congrats bro!
reply
6 ups, 1m,
1 reply
Next icon is at 21 million....don't know if i'll be around long enough to see that one...all it is, is the same thing I got now, except it's yellow.
reply
6 ups, 1m,
1 reply
you'll have it in no time if you stick around, but i understand your frustration with the site, it's fallen off a bit. cheers bud
reply
6 ups, 1m
reply
5 ups, 1m,
1 reply
And I just hit 6 million a couple days ago :D
reply
5 ups, 1m,
1 reply
LOL... Congratulations Brutha!!!
reply
4 ups, 1m
Thank you!! :D
reply
5 ups, 1m,
1 reply
Congrats!
reply
6 ups, 1m
reply
5 ups, 1m,
1 reply
reply
5 ups, 1m
reply
6 ups, 1m,
2 replies
Had to comment on such a great achievement :-)
reply
6 ups, 1m
reply
4 ups, 1m,
1 reply
Why thank you, I am pretty awesome :D

Wait... :o
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m
thanks, and so are you!! :D
reply
5 ups, 1m,
1 reply
LOL! Congratulations!!!🎉🎊🎆i.imgflip.com/32uz0b.jpg (click to show)
reply
6 ups, 1m,
2 replies
reply
5 ups, 1m,
1 reply
reply
5 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m
reply
4 ups, 1m,
1 reply
Oh these are pretty cool bananas
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m,
1 reply
Damn BRUH something ain't right there
reply
4 ups, 1m,
1 reply
reply
4 ups, 1m
They is
reply
2 ups, 1m,
1 reply
20 mill in points...20 million dollaz IN YOUR DREAMS!!

;)
reply
2 ups, 1m,
1 reply
Gotta love the trolls...LOL
reply
2 ups, 1m,
1 reply
Gotta love the wet Beaver Dog!! fyi we both posted beaver memes on the same day LOL....Great minds ;)

Sorry bout the balls tho LOL!!
reply
2 ups, 1m,
1 reply
She doesn't bother me too much...I've had way worse trolls than her in the past. I assume it's a her because she's such a little biiaaaaaaatch!!! LOL
reply
2 ups, 1m,
1 reply
Don't let it at all man, you @#1, It 'wood' be an insult to trolls if you never had any, Humor is thee most powerful offensive!

That branch has got Beavers tail stood on end LMAO
reply
1 up, 1m
reply
1 up, 1m,
1 reply
You are a huge inspo to me bc you were the first flipper i found. Congrats raydog!!
reply
1 up, 1m
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 3
  • Dog Shocked 1.jpg
  • Dog Shocked
  • Bad Luck Raydog
  • IMAGE DESCRIPTION:
    GETS 20 MILLION POINTS; DYLAN DOES A REVEAL
    hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
    Feedback