WHO WORE IT BETTER? | image tagged in who wore it better,jbmemegeek,arizona,kate middleton,royal family | made w/ Imgflip meme maker
19,090 views, 201 upvotes, Made by JBmemegeek 4 weeks ago who wore it betterjbmemegeekarizonakate middletonroyal family
Add Meme
Post Comment
reply
10 ups, 1 reply
. | made w/ Imgflip meme maker
I have to give the award to this lovely lady right here!
reply
5 ups, 1 reply
Lmao, that's my meme! I submitted that one or one just like it several months ago. That girl is too cute. I still have get pic saved lol
reply
5 ups, 1 reply
I put that together this morning.. | made w/ Imgflip meme maker
But they say great minds think alike.. I saw that model a while back on FB and loved her confidence and body positivity..
reply
5 ups, 3 replies
BODY POSITIVITY YOU SAY? | made w/ Imgflip meme maker
She reminds me of one of my other too crushes, Tess Holiday. And Tess even has a tattoo on her arm of my childhood crush, Ms Piggy lol :-)
reply
5 ups, 1 reply
Philosoraptor Meme | IF SHE LOST A LOT OF WEIGHT WOULD THE MS PIGGY TATTOO BECOME WRINKLY AND LOOK LIKE BACON? | image tagged in memes,philosoraptor | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups
Lmao lol
reply
3 ups, 1 reply
I see you don't discriminate when it comes to  body type! | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 3 replies
Nope. I've always found all body types attractive :-)
reply
3 ups
reply
0 ups
Notice that picture doesn't include an obese woman.
reply
1 up
reply
1 up
With 100% extra free, who wouldn't?
reply
8 ups, 2 replies
reply
7 ups, 3 replies
reply
6 ups
:D
reply
3 ups
Lol
reply
2 ups
reply
1 up
reply
8 ups, 1 reply
reply
6 ups
reply
7 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
5 ups, 1 reply
Lmao imma say Arizona did
reply
6 ups, 2 replies
Yeah that's not the best dress for her. But she usually looks great and well dressed. She's a natural beauty and seems like a nice and decent person
reply
8 ups, 2 replies
She’s gorgeous, I would look special needs in this hat lmao
reply
8 ups, 3 replies
My friend Bill is now a colonel, but he was Senior U.S. Advisor in Helmand province before and during the surge. The British forces were under his command, and he got to know Prince Harry. He says Harry was a great officer and very humble and committed to doing his job and serving. Seems like he and William are good men, and have found good women.

I have one of the hats by the way lol. Got it in Russia, and I totally rocked it. I'll see if I can find a pic later lol
reply
3 ups, 1 reply
You've been to Russia? :0
reply
4 ups, 1 reply
Yeah I think it was like 96 and 97. My dad had his own missions organization and has been all over and I got to travel with him to five countries when I was a kid and teen. I loved Russia. Went to China in 98. Haven't gotten to since being married though
reply
3 ups, 1 reply
That's neat :)

And if you don't want him, I'd happily take him :D
reply
4 ups, 1 reply
Haha, I should disclose that it was the first and only time, and it wasn't exactly consensual or enjoyable lol. It's a funny story though. I'll tell you later when I have more time
reply
3 ups
I was at a bar years ago and the guy sitting next to me (in his 40s or 50s) was talking to me, and he randomly pinched my nipple. Then the bartender told me the guy was gay, and I was like, I guess that explains that XD
reply
3 ups
Oh wow that is super cool! I saw Harry and William one time but that’s it, when I lived in windsor, of course didn’t get to meet them. That’s so cool Jb. I’m sure your hat pic will be very interesting...waiting lol
reply
1 up
That's not Prince Harry, that's Carson Wentz. (jk)
reply
2 ups, 1 reply
: p
reply
0 ups
Lmao!
reply
4 ups
reply
4 ups, 3 replies
i.imgflip.com/1ji59j.gif (click to show) :-)
reply
4 ups
reply
3 ups
reply
1 up
Not even a classic like Greensleeves :)
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
You get my upvote anyways!
reply
2 ups, 1 reply
She wore it better. That looks like Papyrus typeface on the can.
reply
0 ups, 1 reply
Lol
reply
1 up
No high fructose corn syrup with the one on the left. :)
reply
1 up
That green tea can wore it better! :D
reply
2 ups
reply
0 ups
reply
1 up
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
WHO WORE IT BETTER?
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback