Now thats sexy

Now thats sexy | FIFTY SHADES OF GREY | image tagged in memes,fifty shades of grey,grey,funny | made w/ Imgflip meme maker
920 views, 43 upvotes, Made by smerkin 2 months ago memesfifty shades of greygreyfunny
Add Meme
Post Comment
reply
5 ups, 1 reply
Matrix Morpheus Meme | WHAT IF I TOLD YOU THAT THERE'S ACTUALLY 63 SHADES HERE | image tagged in memes,matrix morpheus | made w/ Imgflip meme maker
trust me i counted
reply
1 up, 1 reply
Joe Pesci sez,,, | I'D SAY YOU NEED SOME BETTER HOBBIES | image tagged in joe pesci sez | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1 reply
well, i draw, does that count?
reply
1 up
Seeing as you have a penchant for counting, I reckon it so,,,

Yeah, I don't only need a hobby, I need a brain transplant, haha
reply
5 ups, 1 reply
C   O  L  O   R    S COLORS OF GREY EVERYWHERE. | made w/ Imgflip meme maker
Only upvotes! :)
reply
4 ups, 1 reply
EXACTLY | made w/ Imgflip meme maker
Lol :)
reply
5 ups, 1 reply
SO MANY SHADES OF GREY. | made w/ Imgflip meme maker
Only upvotes! :)
reply
4 ups, 2 replies
:)
reply
4 ups, 2 replies
Lol
:)
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
:)
reply
2 ups
Only upvotes!
:)
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Lol
reply
2 ups, 1 reply
I paraphrased that from the best comment ever I saw on a YouTube song, "The hooker in the trunk of my car likes this song"

Sadly forgot what song it was, because much of my feed is stuff I don't listen to rather than my likes.
reply
1 up, 1 reply
Lmao thats the funniest meme i have seen in a while
reply
2 ups, 1 reply
Really? Thanks.
Maybe I should submit it, since I haven't been doing that lately,,,
reply
2 ups, 1 reply
Yeah i would :) and im the same. All good :)
1 up
Getting late now, maybe i'll submit it tomorrow
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
:)
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
Lol
reply
3 ups, 1 reply
Lol
reply
3 ups, 1 reply
Lol jj :)
reply
3 ups
heh torture, lol
reply
3 ups, 1 reply
Nice one :-)
reply
3 ups, 1 reply
Cheers :)
reply
3 ups, 1 reply
Lol!
reply
3 ups
:)
reply
3 ups, 1 reply
Fifty Shades of Grey is only romantic because the guys a billionaire... we all know that if it was some dude in a trailer park it would be an SVU episode...
reply
2 ups
Lol
reply
2 ups, 2 replies
A tune from the way-back-when
reply
2 ups, 1 reply
Lol :)
reply
2 ups, 2 replies
reply
1 up
Lol
reply
1 up
Lol
reply
2 ups
I mean, based on. I paraphrased it,,,
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
FIFTY SHADES OF GREY
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back