It's been a while ;D

It's been a while ;D | CUMMING SOON THE HENTAI KING | image tagged in perv,imgflip users,comeback,hentai,anime,scumbag | made w/ Imgflip meme maker
share
950 views, 13 upvotes, Made by Cumming_Soon... 6 months ago pervimgflip userscomebackhentaianimescumbag
Add Meme
Post Comment
reply
6 ups, 2 replies
ummm.... i have a question.... who are you?
reply
5 ups, 1 reply
He is the lord and savior of IMGflip! you'll get to know him soon enough ;-)
reply
6 ups, 1 reply
huh?
reply
5 ups, 1 reply
The guy you asked who was. He is our lord and savior
reply
5 ups, 1 reply
Hentai enthusiast
reply
5 ups
Guess you could call him that ^_^

But he is still our lord and savior.

The meme of IMGflip.
reply
4 ups, 3 replies
You weren't here when I was here, but let's just say I was a bit of a badass ;D
reply
4 ups, 4 replies
I doubt you were cooler than Perv!
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
Yes
reply
3 ups
I am perv XD
reply
3 ups
Thuz us a temporary account
reply
2 ups
reply
4 ups, 1 reply
xD
reply
4 ups, 1 reply
that was a picture from 10 years ago. Today he is riped AS F**K!
reply
5 ups, 1 reply
I actually do work out XD
reply
4 ups
I know you do <3
reply
0 ups, 1 reply
I SHALL TAKEOVER YOUR REIN
reply
0 ups
Eh... most likely not I do admit
reply
6 ups, 2 replies
Round of applause to whoever knows where the picture comes from ;)
reply
5 ups, 3 replies
reply
4 ups, 1 reply
reply
1 up
i think its lucky star
reply
3 ups
Thanks...though this isn't my return yet lol
reply
5 ups, 1 reply
Masq must be thrilled. :)
reply
5 ups, 1 reply
Yup she is... Though this ain't my return...my username says cumming soon XD
reply
5 ups, 1 reply
Well I just assume a perv is always cumming soon. XD
reply
5 ups, 1 reply
24/7 BABY! WOO! XD
reply
5 ups, 1 reply
So when are you showing in your new form?
reply
5 ups, 1 reply
...Tbh I might take another break during the summer...THE VERY LONGEST (which is unlikely) will be 14 months...that's when I turn 18...but I want to be back as soon as I can. can't stay away from all you sexy badasses forever can i
reply
4 ups, 1 reply
I like to say I'm not addicted to this place, that I just have a lot of points because I have long periods at work in which I'm doing nothing, but I could never imagine planning to take X number of months off in advance...
reply
4 ups
Welcome to my world lol
reply
5 ups
Some ppl are mixed up so I'll say it now

This ain't my cumback, it's just a quicky er- I mean a quick hi

Cumback season isn't here yet but it will be soon. Thanks for not forgetting me XD
reply
5 ups, 3 replies
GO WATCH IT NOW!

luv u <3
reply
5 ups
DAMMIT I NEED TO DO THAT
reply
5 ups, 1 reply
Luv u too <3
reply
5 ups, 1 reply
I'll just wait right here until you come back <3
reply
4 ups, 1 reply
There there woldy <3<3
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 2 replies
If you cant cum forward how will you ever make any babes with me!?

Perv you dumby!
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 2 replies
<3
reply
5 ups, 1 reply
;D
reply
5 ups, 1 reply
Now I'm actually confused XD
reply
5 ups
<3<3<3
reply
1 up
Yandere jealously level: OVER 9,000
reply
5 ups, 1 reply
reply
3 ups
Cheers!
reply
5 ups, 2 replies
reply
4 ups
Same
reply
5 ups, 1 reply
missed you
reply
4 ups, 1 reply
It says cumming soon XD I'm still in a bad spot like when I left bro
reply
4 ups, 1 reply
il be waiting XD
sorry to hear about that
reply
4 ups
It's cool
reply
4 ups, 1 reply
Welcome back! :)
reply
3 ups, 1 reply
ONLY UPVOTES! though this ain't my return...
reply
3 ups, 2 replies
What do you mean?
Are you taking a quick vacation here?
reply
4 ups, 1 reply
Can't forget about all you sexy badasses
reply
4 ups, 1 reply
Only upvotes! :)
reply
3 ups, 1 reply
It's good to see you again!
reply
3 ups
:)
reply
3 ups, 1 reply
Yup XD
reply
3 ups, 1 reply
For a year or longer?
Not all the time of course. Just little weekly vacations. :)
reply
4 ups, 2 replies
Tbh I might take another leave once summer starts. I won't delete my account, at least I hope not, but like me tends to troll me as I like to troll life XD
reply
4 ups
*life tends to troll me
reply
3 ups, 2 replies
I still think little vacations won't hurt.
Life only trolls you if you allow it too. :)
If you need it I can give you my are you a troll in need of a hug meme, and you can just fill in the troll's name in the black portion. :)
reply
4 ups, 1 reply
Ya I do, a lil sis
reply
3 ups, 4 replies
Well I'll let you in on a secret if you don't know already. I have two sisters, except mine were twins. Imagine two fingers pointing at you and only one pointing back at them..
Anyway back to the secret, which is that the oldest are the test cases. As you can see parents sometimes do not seem to know what they're doing or be in agreement. Does that make a little more sense why?
reply
3 ups, 1 reply
U rly are one for peace huh XD
3 ups
1forpeace is only upvotes! :)
reply
3 ups, 1 reply
Thanks again!
3 ups
You are more than welcome. Again I am happy to help. :)
reply
3 ups, 1 reply
Your wisdom is truly amazing *bows down* tell me more! XD but yeah I get it

That's pretty smart actually
3 ups
I thought a different perspective might make their actions a little less frustrating on you. And please use it as that only a perspective to help yourself. Happy to help.
reply
2 ups, 1 reply
XD this is awesome! imgflip.com/i/29fjkp
0 ups
:)
reply
3 ups, 1 reply
Well being under 18 let me trolls you wether you let it or not XD not much you can do if you don't legally control your life.

For some reason parents don't like the username perv...I wonder why...huh
reply
3 ups, 1 reply
Or maybe they don't want that to be how you're referred to for life. Although the name does fit you. He-he.
Your parents just have your best interest at heart. But I do understand what you are saying and how you are feeling. :)
reply
3 ups, 1 reply
Let me correct your statement: one of them knows what's best for me and the other doesn't. I get what your saying, but never the less it still sucks...oh well
4 ups
As I said it seems to suck now.
Do you have any brothers or sisters?
reply
4 ups
Welcome back Hentai King
reply
4 ups, 1 reply
U on
reply
4 ups, 2 replies
XD I remember you saying that all the time
reply
4 ups, 1 reply
i still do

some things never change
reply
4 ups, 1 reply
I'm happy that some things don't change tbh XD like the fact how this site is literally the most welcomed Ming place I've ever been. For some reason though my parents don't like the username perv....I wonder why...
reply
3 ups
I wonder.......
reply
3 ups
And thx
reply
4 ups, 1 reply
Perv u in?
reply
4 ups, 1 reply
?
reply
4 ups
sorry i got bored in class then got homework and had to do it to keep my "good student" rateing up so i hardly get in trouble..
heres a meme...... well a gif but: imgflip.com/gif/286ufq
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups
XD Jesus that's amazing
reply
3 ups, 2 replies
reply
2 ups
XD this is awesome! imgflip.com/i/29fjkp
reply
2 ups, 1 reply
That's right

Perv is gonna be making his cumback soon!
reply
3 ups, 1 reply
AWESOME!
reply
2 ups, 2 replies
I'm happy you didn't forget me tho
reply
2 ups, 1 reply
I never did.
I was pretty sad when you left
reply
1 up
So was everyone :D
reply
2 ups, 1 reply
How could anyone forget you?
reply
2 ups
XD thx bro
reply
2 ups, 1 reply
Welcome back mate :D
reply
2 ups, 2 replies
XD everyone thinks back but it says cumming soon, that means I can't fully be back yet, I'm just taking a quick vacation here
reply
2 ups, 1 reply
Yeah, why did you have to leave in the first place? :D
reply
2 ups, 1 reply
Cause life can be a dick sometimes lol
reply
2 ups
Fair point :D
reply
2 ups, 1 reply
Oh yeah and what will your next username be, so I know what to look out for? :D
reply
2 ups, 2 replies
I'mma keep that private for now so no troll coms and pretends it's me, I mean after all I am the master troll
reply
2 ups, 1 reply
So no one should pretend to be me XD
reply
2 ups
:D
reply
2 ups, 1 reply
Okay that's a good idea :D
reply
2 ups, 1 reply
Check this out XD so true! imgflip.com/i/29fjkp
reply
2 ups, 1 reply
Awesome :D also check out the ImgFlip graveyard things have changed a bit around here, loads of users have deleted whle you were away imgflip.com/i/1z5waw
reply
3 ups, 2 replies
...did Jess comeback?
reply
3 ups
i dont think so
reply
2 ups, 2 replies
Not as far as I know, I think you're the only one who's returned, except Raydog, who did briefly shortly after he first left, but it was only for a day or two and he's not been back since. People like forceful have said they definitely won't come back under a new name, but I don't know of anyone else.
reply
2 ups
Right? XD
reply
2 ups, 1 reply
I wonder what happened
2 ups
No, hold up, Raydog's here again, check out his profile.
Anyway, thecoffeemaster had a load of school stuff (as I will have fairly soon) and forceful said it was getting in the way of his personal life. To be fair, when you have over 4 million points, you must have spent a lot of time in this shithole :D
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

EXTRA IMAGES ADDED: 1
IMAGE DESCRIPTION:
CUMMING SOON; THE HENTAI KING
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback