down with downvote weekend

 down with downvote weekend | WOULD A DOWNVOTE IN AUSTRALIA BE AN UPVOTE IN USA | image tagged in memes,philosoraptor,ssby,down with downvotes weekend,funny | made w/ Imgflip meme maker
share
9,879 views, 171 upvotes, Made by supersaiynblueyasir 15 months ago memesphilosoraptorssbydown with downvotes weekendfunny
Philosoraptor memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
9 ups, 15m, 1 reply
Back In My Day Meme | BACK IN MY DAYS THERE WERE NO DOWNVOTES | image tagged in memes,back in my day | made w/ Imgflip meme maker
No IMGFLIP, No downvotes
reply
7 ups, 15m
XD
reply
[deleted]
10 ups, 15m
YEP, DOWNVOTE AWAY COBBER! | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
8 ups, 15m, 1 reply
Futurama Fry Meme | WOULD A DOWNVOTE IN FRANCE USE MORE TONGUE? | image tagged in memes,futurama fry | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups, 15m, 2 replies
Futurama Fry Meme | I DONT GET IT | image tagged in memes,futurama fry | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
6 ups, 15m, 1 reply
when is joke not a joke?
reply
7 ups, 15m
10 Guy Meme | WHEN ITS AJAR | image tagged in memes,10 guy | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 15m
reply
8 ups, 15m, 2 replies
lol
reply
6 ups, 15m, 1 reply
reply
5 ups, 15m
reply
3 ups, 15m
reply
7 ups, 15m, 1 reply
reply
4 ups, 15m, 1 reply
diffrent hemisphere
reply
4 ups, 15m
reply
6 ups, 15m, 1 reply
reply
8 ups, 15m, 1 reply
i think i messed up on the meme
should have choosen north and south pole
reply
7 ups, 15m, 2 replies
I still wouldn't get it then lol
Most references/jokes pass over my head
reply
4 ups, 15m
XD
reply
4 ups, 15m, 1 reply
XD the location of north pole and south pole are opposite of each other so an upvote on the south pole would be a downvote on north pole and vice versa
reply
4 ups, 15m
Okay now I get it xD
reply
5 ups, 15m, 3 replies
reply
3 ups, 15m
reply
3 ups, 15m
XD true
reply
3 ups, 15m
reply
4 ups, 15m, 1 reply
I don’t know, but I’m downvoting anyways
reply
3 ups, 15m
you from australia
reply
4 ups, 15m, 1 reply
reply
2 ups, 15m
XD
reply
3 ups, 15m, 1 reply
It love it how people seem to think Australia's upside down just 'cause it's in the southern hemisphere. So what if our clocks go anticlockwise and our sink whirlpools go the other way? We're all on thee same layer of the earth.
reply
2 ups, 15m, 1 reply
on the same layer of the earth
some layers are closer to the mantle (diff sea lvl)
and your clock goes anitclockwise that has to be a joke
reply
2 ups, 15m
Our analog clocks go the same way 'cause that's how all clocks are made, but on a sundial (that was the original clock), the time goes anticlockwise.
reply
3 ups, 15m, 2 replies
reply
3 ups, 15m
XD
reply
2 ups, 15m, 2 replies
I forgot about that guy!!
reply
[deleted]
2 ups, 15m
The rest of us down here wish we could!
reply
2 ups, 15m
https://www.youtube.com/watch?v=AvHtKcS1POk
reply
3 ups, 15m, 2 replies
reply
3 ups, 15m, 1 reply
Cheers :)
reply
3 ups, 15m
:)
reply
1 up, 15m
aye sir
reply
[deleted]
3 ups, 15m, 1 reply
reply
1 up, 15m
reply
3 ups, 15m
reply
[deleted]
2 ups, 15m, 1 reply
hey i gave it a downvote but u said its an upvote cuz i live in australia m8 ur wolceme
reply
1 up, 15m
reply
2 ups, 15m
reply
2 ups, 15m
reply
[deleted]
2 ups, 15m
No
reply
2 ups, 15m, 1 reply
reply
0 ups, 14m
reply
2 ups, 15m, 1 reply
Now what!? I don't know if I should downvote or upvote!!!
reply
1 up, 15m, 1 reply
just what you want to
reply
1 up, 15m, 1 reply
just *do
reply
1 up, 15m, 1 reply
So upvote? Cuz it's a great meme you made :D
reply
1 up, 15m, 1 reply
XD thx
reply
1 up, 14m
reply
2 ups, 15m
i.imgflip.com/20va3q.gif (click to show)
reply
2 ups, 15m, 1 reply
reply
1 up, 14m
congrates
reply
1 up, 15m, 1 reply
reply
0 ups, 15m
XD
reply
1 up, 15m, 1 reply
reply
0 ups, 15m
false they are almost opposite of each other
reply
1 up, 14m, 1 reply
i downvoted, check it
reply
0 ups, 14m
idk how to check
but thanks for the Australian upvote
reply
2 ups, 15m, 1 reply
Stop with these types of memes! Imgflip is supposed to be a fun site, but these political and religious and terrorist memes. Pls just stop and bring back the fun/
reply
2 ups, 15m
wrong meme XD
Flip Settings
Philosoraptor memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
WOULD A DOWNVOTE IN AUSTRALIA; BE AN UPVOTE IN USA
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback