Some fun facts about Imgflip users that I have discovered after a long process. If you have some, feel free to share.

Some fun facts about Imgflip users that I have discovered after a long process. If you have some, feel free to share. | SOME INTERESTING FACTS ABOUT THE USERS AND THEIR POINTS | image tagged in memes,imgflip users,imgflip points,imgflip leaderboard,fun facts about imgflip users | made w/ Imgflip meme maker
Add Meme
Post Comment
reply
20 ups, 4 replies
When it comes to points on this site, let's face it, they're worthless. However, they're fun to collect for some reason and no matter how much we tell ourselves we're only here for the fun of it, most of us wouldn't be here as much if there were no points. It's kind of a reward for awesome memes.

I did a little calculating and figured some interesting things out. Enjoy!

When it comes to collecting points, we tend to think that Raydog gets more than anyone else, but when you break it down to how much he gets per day, it isn't so.

Top users with the most average points collected each day:

1) Isayisay, 19,601 per day
2) Jessica_, 15,191 per day
3) DashHopes, 14,006 per day
4) Raydog, 12,934 per day

As you can see, there are three users that average more points than Raydog.

Another interesting fact. Invicta103 stopped using the site at around the beginning of March of 2016. In that month, he had accumulated 2,390,000 points. At the average rate of 6,900 points per day that he was accumulating points, and if he were still using the site today, he would be at about 6,450,000 points.

Craziness_all_the_way averages the fifth most points per day of all users who are still active and she doesn't even come close to averaging 10,000 per day.

SpursFanFromAround is the oldest user on the site (the user who has been active the longest on the site), becoming a user on February 3, 2013 under the name of "CTX78." And he would still only have about 20,000 more points if he had kept his original profile.

Roughly 70% of Raydog's memes make it to the front page. This is the best rate that I could tell on the site.

Craziness_all_the_way is the only female user on the site that is in the top 10 in points.

SpursFanFromAround was the first to post a selfie on their 1 million point meme, but was not the first to post a selfie.

Lynch1979 was the first female user to reach 1 million points. She was also the first female to post a selfie.

Raydog holds the record for most points collected in a 7 day period with over 230,000 points (current record).

There have only been three users with over 200,000 points in a 7 day period. Raydog, DashHopes, and Isayisay.

Entertainer28 was the first user to reach 1 million points, followed by Socrates, then Raydog.
reply
9 ups, 3 replies
Steve Harvey Meme | ISAYISAY WILL MORE THAN LIKELY TAKE THAT 7 DAY LEADERBOARD RECORD SOON | image tagged in memes,steve harvey | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups, 2 replies
When it comes to longevity, you and DashHopes are tops. Let's see if Isayisay and Jessica_ can go as long as you guys and still maintain.
reply
[deleted]
8 ups, 2 replies
I thought I was going to unseat Jying for 4th. I may still make a comeback though.
reply
7 ups, 1 reply
I won't be 4th by then ;)
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
LOL, change is the constant!
reply
7 ups, 3 replies
I don't care about my number, I am just happy to know all you guys it really means very little to me. I can't comment like I used to and that's how you get points like that, or with a bunch of alts which is also going on but I can't let that bother me either.I make crazy original stuff that isn't always main stream. But I have my small group of fans and they are who I want to please. Nothing will change for me on here no matter what number I am. I'm honestly surprised I have had this number so long, in my mind it truly belongs to reallyitsjohn and passing him was sad for me because it meant he wasn't on here that much anymore. There are a lot of things to me around here that mean a lot more than any points can. Raydog is a great friend and I can still meme with him no matter what my number is. You and Dash crack me up, I can still laugh with you guys no matter what number I am. There are so many people on here that I consider friends and the number I am on the board won't change that. The people here make me come back, not hoping I can get more points than somebody else.
reply
[deleted]
6 ups
That’s why I still check in and comment here or there and make a few submissions. I’m sure when I go to overnights again in feb or March I’ll be totally active again. It’s possible before then, just have to see how things go.
reply
5 ups
Cheers and thank you for all the advice and laughter.
reply
3 ups, 2 replies
You're one of a handful of memers I will actually look up on almost a daily basis. You have some funny memes and even when I don't find them funny, I still upvote them because they're completely original. It's tough to find that kind of thing around here anymore.

You, Raydog, Socrates, Lynch1979, Hokeewolf, Elongated_Monk, DashHopes are some of the few I keep coming back to, but Lynch doesn't post as much anymore, Hokeewolf is spotty and Elongated_Monk is far and few between.
reply
3 ups, 1 reply
That means a lot, I have always been a fan of yours, I've always considered you to be a huge part of the back bone of this site. I haven't been very good at keeping up with things recently. Too much drama in my life presently but I'm trying to be on here more. Almost miss the days of being laid up in a neck brace and memeing all day. You are definitely one of the people that helped get through all that with a smile on my face ;)
reply
1 up
One of my favorites of yours was the Beavis and Butthead playground meme.
reply
1 up
Spotty..... Nailed it. :) Someone gave me grand kids! Oh, and someone decided to create the worlds biggest chemical company with mergers.
reply
6 ups, 1 reply
Don't come back until I pass you. Lol! Just kidding, of course.
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
Just don’t have a ton of time now, even less now that I started driving UberSelect.
reply
5 ups, 1 reply
You're an Uber driver? Lol. Nice.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Started a month ago. I get paid for entertainment and to drive hotties to the bar on Friday and Saturday nights. The stories from my first 100 trips alone are priceless.
reply
4 ups
That's interesting. Never understand how the uber thing worked until I saw the Conan Show do it with Kevin Hart and Ice Cube.
reply
3 ups
reply
6 ups, 1 reply
I know any of us can do it, but man the work involved lol.
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
:)
reply
2 ups
reply
6 ups, 1 reply
Another fact: Ocavia_Melody used to have another profile which had over 375 thousand points. Add those points to the points he has on his current profile and he'd be just over 4 million points.
reply
6 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 3 replies
You: 157.4 per day.
Raydog: 35.7 per day
Socrates: 50.2 per day
DashHopes: 114.8
reply
5 ups, 1 reply
Do you have the stats for Jessica_? She have been putting out huge amounts of comments too! :)
reply
4 ups
Never mind. I did a quick check. She's averaging 128.4 comments per day.
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Well, you reached over 230,000 for a week so you're still doing pretty good. Lol. I will never reach 200,000. Probably never reach 100,000 either.
reply
4 ups, 1 reply
You'll get there someday Bro.
reply
5 ups, 1 reply
Too much to do in my real life. I think if I were single and didn't have to worry about my wife and child, I definitely would. But as it is, I fine with how I'm traveling along in the points.
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
3 ups, 2 replies
Actually, Socrates could be way higher than that. He deletes a lot of his memes and any meme that he deletes that has his comments on them, it'll delete the comment counter as well.
reply
3 ups, 1 reply
How did you workout Raydog's front page percentage?
reply
2 ups
Went through all his memes and guessed. I mean, some were borderline front page, but it's about 70%, give or take.
reply
1 up, 1 reply
Yes, deleting the memes deletes the comments, but I'm not sure if it deletes them from the comment counter or not.
reply
1 up
When I deleted mine, it did. The last time I deleted my memes, I went from around 9,000 comments to just over 8,000.
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
isayisay 240,125 points on 7dlboard Oct 10 2017 4:51PM EST :D
reply
2 ups, 1 reply
If he hits 300,000 I'll officially say there's a new "king" on Imgflip.
reply
1 up
He got to 267,000 a while back - you may have seen the screenshot. Something tells me that'll stand for ages.
reply
15 ups, 2 replies
Lol! Awesome job! :)
i.imgflip.com/1r3kx7.gif (click to show)
reply
10 ups, 1 reply
Thanks!
reply
10 ups, 1 reply
I just notice! :)
i.imgflip.com/1x9quu.gif (click to show)
reply
9 ups, 2 replies
Thanks, but I've been in the top 10 before. I was actually number 6 overall at one point. Everyone passed me up. Lol!
reply
10 ups, 1 reply
You're welcome! I didn't know that you were in the top 10 before! Wow! :)
reply
9 ups, 1 reply
I was actually the 7th user to one million. Lol. But hey, not everyone remembers back that far. Lol. I think you weren't here then.
reply
10 ups
No, I wasn't! :)
reply
3 ups
reply
3 ups
reply
10 ups, 2 replies
No I don't, I'm too lazy to do what you've done. Great job, that couldn't have been easy to analyze all that data. I love math and I'm good with numbers, but I lack the motivation to figure out imgflip points!
I have a plan. I make memes and see what happens. You're right they don't matter but they keep me interested. Again, good job!
reply
10 ups, 2 replies
reply
8 ups, 2 replies
Fixed the glitch
reply
8 ups, 1 reply
Lol!
reply
8 ups, 1 reply
;) Did I give him too many points ?
reply
8 ups
I think it was 4 points cause he commented on two memes.
reply
5 ups, 1 reply
lol
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
6 ups
I'm good with numbers but hate math "with all my heart and all my soul"
reply
10 ups, 5 replies
When I created this current profile on July 30, 2015, the top two users on the leaderboard were Entertainer28 with 950,000 points and toyguytn with 440,000 points.

From what I can remember, only a few users have reached 100,000 points in a 7 day period. Raydog, DashHopes, Rpc1, IsayIsay, Socrates, Jessica_, Craziness_all_the_way, and Beckett437. If you know of any others, feel free to mention them.

Raydog is the only user to reach 10 million points. DashHopes will more than likely be the 2nd.

Elongated_Monk was the only user to have their first 3 memes on the front page of "hot"
at the same time.

Raydog has been on the 7 day leader board longer than any other user, disappearing from it only once since he first got on it.

There are only three female users with a million points. Craziness_all_the_way, Lynch1979, and TammyFaye.
reply
9 ups, 2 replies
I didn't bother doing a million point reveal because I had already been using my pictures with the kids and dogs when I started. I think one of my first 10 memes maybe my daughter and I.
reply
8 ups, 1 reply
reply
7 ups
It was my 4th featured meme lol
imgflip.com/i/z937g
reply
[deleted]
8 ups, 4 replies
Lmao thanks for sharing. I’ve done a face reveal to 2 people on here. Gothighmadeameme and sir_unknown but they didn’t do one back which is fine.
reply
4 ups, 1 reply
LOL I only pick :)
reply
[deleted]
1 up, 2 replies
reply
5 ups, 1 reply
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
So not just good looking, but smart too :)
reply
[deleted]
5 ups, 4 replies
She really was a Betty white. I wanna be like her. You’re sweet dash!
reply
5 ups, 2 replies
Not nice to everyone lol, I'm kind to those who are kind in return :)
[deleted]
4 ups
I had no clue! Happy thanksgiving!!:)
2 ups
LOL
reply
5 ups, 1 reply
Did I miss something? lol!
[deleted]
5 ups
Lol my pic
reply
4 ups, 1 reply
Well, shucky-darn... I waited until my million point meme. I've only posted a selfie one other time since then. lol
[deleted]
4 ups
Lol I’ll show you soon. Gonna get jying to do something funny with it first
reply
4 ups, 1 reply
Humor goes a long way :) I would have liked to meet her.
[deleted]
4 ups
She was amazing. You are so sweet thank you dash! Such a nice person to everyone <3
reply
[deleted]
1 up
I missed the reveeeal! Aaaaaugh! All I get is a 26 year old pic of some stoner dude!! LIFE IS SO CRUEL!!!
reply
4 ups, 2 replies
You don't really want to know what I look like, do you? Seriously I'm scary. Better for everyone to imagine something better!
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
You’d never be scary! I was just being honest with dash is all. I did say I’d do a million point reveal. I know I’ll get made fun of lol
reply
[deleted]
1 up, 2 replies
reply
4 ups
lol
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
You’re so handsome! So is your dad. It actually is making me cry since I know he has passed. Look at his gold chain! Pimpin! That’s a great picture...
reply
3 ups, 1 reply
Thanks. He was pretty cool. Will you be on for a bit?
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Yeah I will
reply
3 ups, 1 reply
Sorry I was going to take a selfie, but changed my mind. Honestly the last 26 years have seriously aged me! Thanks for saying I'm handsome! But I look like shit today/at this point in my life. I'm not ruling it out (just for you though)
[deleted]
4 ups
You don’t look like shit ever! I only look younger because of lack of sun lol! Anyway men are so good looking when they age. It’s true! My first serious relationship was with someone 14 years older. Just sayin! Lol
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
It's not fair :(
reply
4 ups, 1 reply
Sorry...I'm just a goofy looking bugger. Scary.
I'm not ruling out in the future. Just not now...
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
:)
reply
4 ups, 1 reply
Blues Brothers reference there
reply
[deleted]
4 ups
reply
3 ups, 1 reply
Now I'm sad BBF. :(
reply
[deleted]
3 ups
I’ll show ya bbf!
reply
3 ups, 3 replies
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
Look above lmao
reply
4 ups, 1 reply
I missed it... :(
reply
4 ups, 1 reply
She posted a selfie?
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
Me too...what are you doing awake at 6AM? :p
reply
3 ups, 1 reply
Be going to work here in about 20 minutes...
4 ups
Imgflip is your cup of coffee :)
reply
[deleted]
4 ups
Lmao
reply
2 ups, 1 reply
Lol
reply
1 up
reply
6 ups, 1 reply
how do you still remember the exact date that you created that profile?
reply
5 ups
It just stuck in my head for some reason. Not really sure why.
reply
[deleted]
6 ups, 2 replies
I snagged 100,000 for about a week. Awesome weeklong battle at the top of the weekly between Dash, Raydog and me. Several days all three of us were at the top somewhere during the day.
reply
4 ups, 1 reply
Oh yes, my memory is starting to fail me, but I remember it now :)
reply
[deleted]
4 ups
As long as I made to #1 for an hour it was cool, but it was fun to hold it for hours at a time then also see who would be on top in the morning.
reply
4 ups, 1 reply
Yeah, I wasn't sure if anyone else had done that. The users I mentioned are the ones I actually saw do it. Sorry for not including you.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
You got everyone else I remember. No worries dude, those things aren’t tracked anywhere so we have to pass it down in memes like you made. :)
reply
4 ups, 1 reply
Yeah, I tried to contact the mods about it. Have a section where all the stats on the users be visible. Never got back to me. IDK, it sounded like something fun.
reply
[deleted]
4 ups
Mods...LMAO, even as a Pro user asking for a response I rarely got one.

Best response was when Dash had the idea and made the meme to get rid of comment timers in your own memes and I got the email campaign going. Within 36 hours those timers were gone.
reply
5 ups, 1 reply
I hit ~109,000 when I was flipping hot and heavy back in August 2016. I had 4 on the front page at the time and had to slow down. The notifications were killing me while I was trying to work! Wish I would have screen shot it!
reply
5 ups, 1 reply
I really didn't realize there were so many that reached the milestone. I've never even come close.
reply
4 ups, 1 reply
LOL! No one''s worried about it. I think we were doing page 9 parties at the time as well.

I do remember the FIRST time I made the weekly. Came in at #10 with just a hair over 10,000.

Just wish I knew who was coming up on 421,484 in real points. That will knock jefftims off the top 100.
reply
3 ups
Lol! Jefftims... He used to be in the middle of the top 100.

When I first got on the 7 day leader board, I was averaging around 20,000 points and stayed on it for about 6 months. Not anymore. Lol!
reply
5 ups, 1 reply
imgflip.com/i/1r65m2
imgflip.com/i/1r65oe
imgflip.com/i/1qi0oy

These were three of my memes that were on the front page at the same time! :D

Either way, there are still about 400 people better than me :)
reply
4 ups
Wow, more users than I thought reached that milestone. Awesome!
reply
9 ups, 1 reply
Just had to add that fun fact because it was pointed out to me just before I hit my first million lol.
Awesome job, that must have took some time.
reply
8 ups, 1 reply
Averaging the points per day took a while. Not because it was difficult to count the days (google is an awesome tool sometimes), but because it was difficult to go through the users who are in the top 100 and also find the newer users who aren't on the leaderboard who's kicking ass in points.
reply
8 ups
I can only imagine the amount of research time it took.
reply
[deleted]
7 ups, 1 reply
reply
[deleted]
4 ups
Glad we're so interesting. :D
reply
6 ups, 1 reply
[image deleted]That's about it (disclaimer: Bronco is not a stomper):) p.s. thanks for posting this research.
reply
6 ups, 1 reply
lol
reply
6 ups
Haha
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
3 ups
Lmao
reply
6 ups
i miss having time and a non sleep deprived brain to come up with funnies :( lol
reply
6 ups, 1 reply
Jessica_ made the 7day board just after being on the site for 7 days. Not sure how that stacks against historical figures, but it is surely impressive!

Raydog's recent epic meme raked up 100+ votes within it's first 21hrs. That's the fastest I've seen but again no historical comparisons.
reply
4 ups, 1 reply
There was a time a couple years ago that the site had an upvote/downvote bar. You could see not only the upvotes but all the downvotes, too.

Before they took that away, there were several memes that made it to 100 upvotes without a single downvote. One of mine did that as well. Very difficult to do that.

Reaching 100 upvotes in under 24 hours is also difficult. The best I've ever done was something like 50 upvotes in 24 hours. Made the front page in about 8 hours. Then it got flagged by a troll and went back to submitted.

A user called elongated_monk made the 7 day leader board in the first week as well. Also had his first three memes hit the front page all at once.
reply
4 ups
I once had a meme go right to the top of page one in literally hours, not sure what it was, but i do remember it was a Philosoraptor meme.
reply
[deleted]
5 ups
reply
5 ups
reply
5 ups, 1 reply
He has met me, OlympianProduct and chumpchange. I have met him, Juicydeath and Evilmandoevil (twice, actually)
reply
4 ups, 1 reply
Almost met me, too, but I'm a very busy guy. I just couldn't get away.
reply
3 ups, 1 reply
Someday I'd love to get the chance :)
reply
3 ups
Yeah, always wondered what people on here were like in person.
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
And thanks to DashHopes for the link to it. :D
reply
6 ups
I didn't know he shared it. Awesome. And you're welcome for it. I like doing these things. Always fascinated with statistics on anything.
reply
[deleted]
5 ups, 3 replies
heehee!
reply
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups
Lol, I forgot about that!
reply
4 ups, 1 reply
Oooo, that could be in the part two version of this meme. I forgot to put those statistics in.
reply
[deleted]
4 ups, 3 replies
Ghostofchurch has a page with those I think!
reply
4 ups, 1 reply
The link is on his profile. I just like to get this kind of thing out there for all the newbies. I was thinking about doing an etiquette meme soon.
reply
[deleted]
3 ups
Yeah, I looked at mine a few weeks ago and it’s outdated for sure. If you do one let me know so I can add it to the Community Stream, unless you want to add it yourself.
reply
[deleted]
3 ups
https://imgflip.com/i/1f5vds - Confirmed(?) Record Breakers

You go to my profile page for the Community Based meme stream. Lots of other goodies in there.
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
https://imgflip.com/i/1hpod9 - 400 Club
reply
[deleted]
3 ups
https://i.imgflip.com/1mbc1o.gif
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
I still need to add Raydog’s to the list. It’s on my to do list.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Is there room? heehee!
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
LOL! You two with some of the longest memes ever. I love how your Pete and Repeat was so love/hate that it essentially spawned Pete and Repeat Week.
reply
[deleted]
4 ups
LOL! I spent 3 hours one night going thru the pages and stopped counting after I saw 300 memes that referenced Pete and Repeat in some way. Those were the days...
reply
4 ups, 1 reply
Been looking for something like this. :)
reply
4 ups
Yeah, it's pretty cool when you break it down. I knew you were getting a lot of points, but wasn't exactly sure until I broke it down.

And by my calculations, going at the pace we're both going, you should pass me by Thanksgiving.
reply
[deleted]
4 ups, 4 replies
I can also verify Raydog had 6 memes on the front page at one time. He said someone else had five and that he had five previously also.
reply
5 ups, 1 reply
I think six is the record. Not sure if you could do more than that. IDK, maybe you could. I've had 3 multiple times, but that's about it.
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
My best is 3 at once and the 2 hottest. Two on the the front page at once a handful of times.
reply
3 ups
Same here. One time I had the top two memes. I've had 4 on the 2nd page once.
reply
4 ups
My best was 5 memes on page one at once.
reply
2 ups, 2 replies
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
rpc1 did it too!? That’s awesome! It was probably after he passed me the second time then.

I’ve got work to do to stay in the top 10!
reply
2 ups
It was just recently a few weeks back over the weekend. :)
reply
[deleted]
1 up
Current (11:27 AM EST Oct 10 2017) front page has 4 Raydog and 3 DashHopes. Add 3 isayisay and that's 4 spots left (frogguy, WayneUrso, unknownmemer and socrates).
reply
[deleted]
2 ups
Ya i noticed that Raydog had 6 recently not too long after seeing that Crazy_all_the_way had 5 (not at the same time)! Also not quite as recently saw that Raydog had 4 same time as DashHopes had 3 so 4+3= half the front page. I'm guessing that wasn't the 1st time. :D
reply
[deleted]
3 ups
https://i.imgflip.com/1w2lja.gif
reply
3 ups, 1 reply
Cheers and thank you for all the laughs
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 3 replies
it is appreciated :). I am a little curious though . Would i be the first aussie to reach a million points. Its not that far away thats all :)
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
As far as I know yes!
reply
2 ups, 1 reply
Mmm contemplating doing a reveal but not sure yet :)
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
LOL, you should rotate it so it’s upside down!
reply
2 ups, 1 reply
Lol now thats a great idea :)
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
Otherwise the irony would be reversed. I upvote alot.

O nooooooo this whole time you mean.
.. dang lol
reply
[deleted]
2 ups
Submitted the previous: https://imgflip.com/i/1xby69
reply
3 ups, 1 reply
I'm not sure. I don't know where most users hail from. Only a few Canadians. Lol
reply
3 ups
Its all good :)
reply
2 ups, 1 reply
lol
reply
2 ups, 1 reply
[image deleted]All good bro :)
reply
2 ups, 2 replies
:)
reply
[deleted]
2 ups
Keith urban :D
reply
2 ups
Lol
reply
2 ups
heres a fun fact i once started an about 100 comment argument involving raydog me Olympian product spurs and octavia melody made one comment i think, yeah maybe i should argue so much... ... ... .
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
That's probably the most interesting fact about me.

I get very frustrated by users who post spam links to their submissions, complain about reposts, or complain about their submissions not featuring or getting a bad position in Latest.

I think it's weird that some people gave me a reputation as a "friendly, helpful" user (some people used to say that - hopefully they've wised up now). I'm really not. Nor do I want to be seen that way.
reply
2 ups, 1 reply
So you want to be known as the grumpiest Imgflipper? lol.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
The most notifications I have had at one time was 19 and that took a little while to catch up. How do you get that many? Lol.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
I woke up this morning to 21 notifications. That's awesome for me.
reply
2 ups, 1 reply
Cool. Sorry to use your meme to complain about the # of notifications I have, by the way! That's definitely a First World Problem right there.
reply
2 ups, 1 reply
It doesn't bother me. Complain away.
reply
2 ups, 1 reply
Lol! Can I submit that? Or maybe you should. It's funny. :-)
reply
2 ups, 1 reply
I was thinking about it, but be my guest. I have a bunch of other ideas I'd like to submit, so feel free to take this one. I'll be looking for it.
2 ups
Thanks, man!

i.imgflip.com/1qa7mh.gif (click to show) :-)
reply
2 ups, 1 reply
The thinking was to restart as an unknown user so I could have fun on the site without dealing with all the harassment (both positive and negative) that known users get. But I can't.
reply
2 ups, 1 reply
It's funny because I tried doing the same thing a couple times and it wouldn't let me. I wonder why that is. Maybe once you reach a certain amount of points? I don't know. I wanted to do the same thing. Not have the pressure of always thinking about the all the points and the leaderboard. Oh well, I guess I'll always be SpursFan....
reply
2 ups, 1 reply
Speaking of which, congratulations on getting back to the Top 10! Lol. :-D
reply
2 ups
Oh yeah, feels good to be back. Although Isayisay will be knocking me back out innthe next month or so. Lol. Thanks!
reply
2 ups, 1 reply
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
SOME INTERESTING FACTS ABOUT THE USERS AND THEIR POINTS
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back