Back In My Day

Back In My Day Meme | BACK IN MY DAY THE CIGARETTE AFTER MAKING LOVE WAS MORE DANGEROUS THAN THE LOVEMAKING | image tagged in memes,back in my day | made w/ Imgflip meme maker
2,613 views, 54 upvotes, Made by rpc1 9 months ago memesback in my day
Back In My Day memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
10 ups, 2 replies
made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups, 1 reply
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | THANK YOU | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
6 ups
But Thats None Of My Business Meme | I SUPPOSE IF YOU WANTED TO GUARANTEE SOMEBODY WANTING TO UPVOTE BUT THAT'S NONE OF MY BUSINESS. | image tagged in memes,but thats none of my business,kermit the frog | made w/ Imgflip meme maker
hehehe
reply
7 ups, 1 reply
made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups
. | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
8 ups, 1 reply
MAYBE YOU HAD THE WRONG GIRL RPC | made w/ Imgflip meme maker
;) lol
reply
6 ups, 1 reply
Captain Picard Facepalm Meme | ALL OF MINE HAVE HAD CLEAN BODIES AND CRAZY BRAINS | image tagged in memes,captain picard facepalm | made w/ Imgflip meme maker
Lol :)
reply
[deleted]
6 ups
:)
reply
5 ups
LOL

i.imgflip.com/1wf7pk.gif (click to show)
reply
4 ups, 1 reply
Asbestos was still good for you back then I believe? Lmao! :)
"imgflip.com/i/1wh757"
reply
4 ups, 1 reply
Back then a little penicillin and all was good! Not so these days :)
reply
4 ups, 1 reply
Lol. Yea, there's nothing a little penicillin couldn't cure back then! Lol
reply
3 ups, 2 replies
Got to go take this hateful ass girl to school :)
reply
3 ups, 1 reply
....and they say words could never hurt you! Lol
reply
3 ups, 1 reply
She's so much like her Mom, low down little thing Lol :)
reply
3 ups, 1 reply
Lol. That pic makes me wanna cry.....if I had my kid do that to my Vette, murder would cross my mind...honestly....lol.
reply
2 ups
Yeah, That would make me wanna beat someone too! With a tire iron Lol :)
reply
[deleted]
2 ups
reply
4 ups
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
:D
reply
3 ups, 1 reply
Yeah, I think a lot didn't get it! Nothing about how you're doing it, but about who you're doing it with :)
reply
[deleted]
2 ups
Yep!! Lol
reply
3 ups
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
:)
reply
3 ups, 2 replies
Lmao :)
reply
3 ups
reply
3 ups
Enjoy lol
Flip Settings
Back In My Day memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
BACK IN MY DAY THE CIGARETTE AFTER MAKING LOVE; WAS MORE DANGEROUS THAN THE LOVEMAKING
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back