This shouldn't be a surprise, really!

This shouldn't be a surprise, really!  | Now I see why it takes so long to fix the freaking roads! | image tagged in road work/tic tac toe,memes,evilmandoevil,road construction,funny | made w/ Imgflip meme maker
7,509 views, 138 upvotes, Made by Evilmandoevil 5 months ago road work/tic tac toememesevilmandoevilroad constructionfunny
Add Meme
Post Comment
reply
12 ups, 1 reply
YOU SORRY ASS LIBERALS IT'S YOUR FAULT MUST BE WHAT CONGRESS DOES DURING BREAKS IT'S YOU SORRY ASS DAMN CONSERVATIVES FAULT | made w/ Imgflip meme maker
Lmao :)
reply
9 ups
I gotta slow down on the whiskey at work! | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
8 ups
That looks like something I would do with my buddies.
reply
7 ups, 1 reply
WELL LOOKS LIKE WE NEED TO TAKE A DIFFERENT ROAD HEY NO NEED TO SHOW OFF BUDDY I THINK YOU SHOULDN'T HA- HAVE SAID THAT.. OH BOY | made w/ Imgflip meme maker
reply
7 ups
It's so hard to find a good Crusader these days! | made w/ Imgflip meme maker
Lol. :)
reply
7 ups
I knew it!

i.imgflip.com/1q57an.gif (click to show)
reply
7 ups
THOSE WORKERS BETTER MAKE THE GAME FAST! I HAVE A GAME OF HIDE-AND-SEEK TO GO TO! | made w/ Imgflip meme maker
Lol!
reply
7 ups, 1 reply
reply
8 ups, 2 replies
Lol
reply
8 ups
reply
6 ups, 1 reply
XDDD
reply
6 ups, 1 reply
Nice Beaver!! Lol. :)
reply
6 ups, 1 reply
:D
reply
6 ups, 2 replies
Ha ha ha! :)
reply
6 ups
Lmao!! XDDD
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Ha ha! :)
reply
5 ups, 1 reply
Lmao :)
reply
5 ups, 1 reply
That was so nice of DashHopes to help Fluffy out, don't you think? Lmao! :)
reply
7 ups
:-)
reply
7 ups
reply
6 ups, 1 reply
reply
5 ups
Ha ha! :)
reply
6 ups, 1 reply
reply
6 ups
Lol. Great idea, where were you when we needed you? Lmfao! :)
reply
6 ups
Hoping your preps for Irma are doing well. I did feel the need to submit this: hopefully it's not too offensive: imgflip.com/i/1vj0a7
reply
5 ups
reply
[deleted]
4 ups
reply
2 ups
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
Now I see why it takes so long; to fix the freaking roads!
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back