Baby troll takes first steps

Baby troll takes first steps | YES! I JUST GOT INTO AN ARGUMENT WITH SOMEONE IN A YOUTUBE COMMENT SECTION! | image tagged in memes,first day on the internet kid,troll,trolls,internet trolls,flame war | made w/ Imgflip meme maker
First Day On The Internet Kid memeCaption this Meme
Add Meme
Post Comment
Best first
41 Comments
reply
12 ups, 4y,
1 reply
Awww That's so sweet | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 4y,
1 reply
THEY GROW UP SO FAST | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
3 ups, 4y
Before you know it They are moving under their own bridge | made w/ Imgflip meme maker
reply
11 ups, 4y,
1 reply
Too Damn High Meme | THE AMOUNT OF NON-TROLLS ONLINE IS TOO DAMN LOW | image tagged in memes,too damn high | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups, 4y
NOT SURE WHAT THAT MEANS | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
9 ups, 4y
Leonardo Dicaprio Cheers Meme | CONGRATS! YOU OFFENDED MILLIONS OF PEOPLE SOMEHOW | image tagged in memes,leonardo dicaprio cheers | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups, 4y
Batman Slapping Robin Meme | SO I ANONYMOUSLY SAID, "YER DUMB". YOU LITTLE FIGHT PICKEN' TROLL! | image tagged in memes,batman slapping robin | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
8 ups, 4y
reply
8 ups, 4y,
1 reply
reply
9 ups, 4y,
1 reply
:D
reply
9 ups, 4y,
1 reply
reply
7 ups, 4y,
1 reply
reply
7 ups, 4y,
1 reply
reply
6 ups, 4y,
1 reply
reply
6 ups, 4y,
1 reply
reply
6 ups, 4y,
1 reply
reply
6 ups, 4y
reply
7 ups, 4y,
1 reply
reply
6 ups, 4y,
1 reply
It still is
reply
5 ups, 4y,
1 reply
I know, but I rarely see that, what I see is "Who's watching this in 20XX?" or comments just fishing for likes... :/
reply
5 ups, 4y
Show up a bit earlier then you will find them
reply
7 ups, 4y
reply
7 ups, 4y
:)
reply
7 ups, 4y
There's a good Hamlet meme, here:
imgflip.com/i/136tac
reply
5 ups, 4y,
2 replies
All you have to do is say somthing about God and it is all downhill from there like I saw one with half page messages with like 30 messages back and forth I still remember the names too ghandi and kerbaldude
reply
6 ups, 4y,
1 reply
Really, let's test it.

GOD!!
reply
5 ups, 4y,
1 reply
It has to be on a YouTube video so go find a YouTube video that is for abortion or something and say somthing about how It is against Gods will and watch the fireworks
reply
8 ups, 4y
reply
6 ups, 4y
Or if it's on a music video, just say the band sucks, and that all of their songs have no meaning. (depending on what band or artist of course.)
reply
5 ups, 4y,
1 reply
Somehow this old meme i made never got any attention, so here.
reply
3 ups, 4y,
1 reply
reply
2 ups, 4y
reply
4 ups, 4y,
2 replies
I argue with a lot of ignoramuses on youtube myself. Mainly flat earthers and pro-choicers. :{
reply
2 ups, 4y,
1 reply
I end up getting drawn in be cause ultimately I feel this desire to help the ignorant out of darkness. It's quite prophetic if it weren't just sad and pointless most the time. Dunno why I keep doing it - one of the great unknowns.
reply
3 ups, 4y
I'm not trying to be condescending to them, but they always take it that way.

If you voice your opinion, it's not sad or pointless. And if you argue that opinion, it just means your human. :{
reply
[deleted]
0 ups, 1y
What's wrong with being pro-choice? Haha. You damn pro-lifer.
reply
4 ups, 4y
reply
3 ups, 4y
reply
1 up, 4y
reply
[deleted]
1 up, 1y
It has worked with me every time! lol
reply
0 ups, 4y
matt bellamy i am your fan lmao bye
Flip Settings
First Day On The Internet Kid memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
YES! I JUST GOT INTO AN ARGUMENT WITH SOMEONE IN A YOUTUBE COMMENT SECTION!
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback