From the people that brought you "Saving Bad Luck Brian." In association with imgflip productions.

From the people that brought you "Saving Bad Luck Brian." In association with imgflip productions. | LOOKS LIKE THEY CAN AGREE ON ONE THING STILL A BETTER LOVE STORY THAN TWILIGHT BAD PUN DOG ANNA KENDRICK PUNS LATER | image tagged in memes,anna kendrick,bad pun dog | made w/ Imgflip meme maker
4,214 views, 116 upvotes, Made by TonyBlack 28 months ago memesanna kendrickbad pun dog
Add Meme
Post Comment
reply
6 ups, 2 replies
I saw that movie. The guy abandons the dogs in the Arctic for months xD
reply
5 ups, 1 reply
I know right, such a sad movie... :(
reply
8 ups, 1 reply
SAD ? IT'S A DAMN HORROR MOVIE | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 2 replies
Black Girl Wat Meme | HOW IS IT A HORROR MOVIE? | image tagged in memes,black girl wat | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups
THE WORST IS THE GUY WHO IS HAPPY AND LEAPING AND DANCING IN THE SNOW AND FALLS OFF THE CLIFF !!!! | made w/ Imgflip meme maker
reply
5 ups, 1 reply
Picard Wtf Meme | 2 DOGS DIE AND ONE OF THEM STARVED TO DEATH ON A CHAIN! | image tagged in memes,picard wtf | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups
Matrix Morpheus Meme | TRUE, BUT WHAT IF I TOLD YOU THAT DOESN'T MAKE IT A HORROR MOVIE, JUST A SUSPENSEFUL ONE. | image tagged in memes,matrix morpheus | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
Lol! I haven't even seen this movie, but it seemed like a better choice than "Snow Dogs."
reply
4 ups, 2 replies
Idk what that movie is, nor do I wish to know xD
reply
3 ups, 1 reply
Sorry I had to.
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
A very horrible movie
reply
2 ups, 1 reply
It wasn't that bad! Granted, the last time I watched it I was about 12, so maybe if I watched it again it would be awful, but still.....
reply
2 ups, 1 reply
Don't watch it again. Cherish the memory you currently hold of it. I tried watching "Are You Afraid of the Dark" a few years back and completely killed a chunk of my childhood.
reply
2 ups, 1 reply
Haha! That happened to me with The Buttercream Gang....ugh. And I tried re-reading a Hardy Boys once - big mistake. Hahaha!
reply
2 ups
Lol! I just watched a highlights video from that movie to find out what it was all about. Oh my goodness! Sorry man...
reply
4 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 2 replies
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
3 ups, 1 reply
Sorry I had to good responses to this and couldn't choose just one.
reply
2 ups
two*
reply
4 ups
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
1 up, 1 reply
You should pose a picture of yourself doing this guy's gesture and face. Then we can use it for this purpose.
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
until than
photoshop?
reply
1 up
True dat!
reply
2 ups
reply
2 ups
reply
2 ups
Your ceaaaaaaaaaaaapppppp!!!!!!!!!!!
reply
2 ups
Totally would watch that lolz
reply
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
2 ups
Uhhhh.. No one cares about romance anymore.. I guess that's y boys can never get girls anymore. #gentaleman!!!
reply
2 ups, 1 reply
Whattttt.. Twilight is on e of the best romance movies out there. And you say this is a love story? This is based on a true story!! And it made me cry because the guy just left them there. Hello sad story not love story!!!????
reply
2 ups, 1 reply
reply
2 ups
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
LOOKS LIKE THEY CAN AGREE ON ONE THING; BAD PUN DOG; ANNA KENDRICK; PUNS LATER; STILL A BETTER LOVE STORY THAN TWILIGHT
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back