Fail of the Day: She had to know, at her size, that was not gonna end well...

share
1,809 views, 122 upvotes, Made by Raydog 24 months ago gifsfail of the daybombs awayswing failfunny
Make your own GIF
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
10 ups
Batman Slapping Robin Meme | SHE STUCK THE LANDING THE LANDING STUCK HER! | image tagged in memes,batman slapping robin | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
9 ups, 1 reply
Cheers Ghost | CONGRATS ON 20K | image tagged in cheers ghost | made w/ Imgflip meme maker
reply
9 ups, 2 replies
Thanks Bro...technically this makes twice...I did it last night, then it fell back below 200K, then broke it again today...I probably won't see this many points in one week again.
reply
[deleted]
6 ups, 2 replies
I saw last night too, just too tired from work and shitty neighbors.
reply
6 ups
DO THEY LOOK LIKE THIS? | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
0 ups
How did they express their shittiness? Eat a Snickers f**ktard.
reply
1 up
.                                                                                                     . | made w/ Imgflip meme maker
reply
8 ups, 2 replies
reply
[deleted]
4 ups
reply
[deleted]
3 ups
good one!!
reply
8 ups, 1 reply
>.>
reply
12 ups, 3 replies
reply
8 ups
reply
7 ups
reply
2 ups
reply
6 ups, 1 reply
reply
10 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
300* lol
reply
7 ups, 2 replies
reply
5 ups
reply
3 ups, 2 replies
reply
1 up
reply
1 up, 1 reply
reply
1 up
reply
5 ups, 1 reply
Lol! I can't stop laughing! Earth shake!
reply
3 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups
I felt that! :-)
reply
4 ups
Size doesn't make it worse - poor coordination and lack of practice make it worse.
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
3 ups, 2 replies
reply
4 ups
reply
0 ups
reply
3 ups
Congratulations...You played yourself.
reply
[deleted]
4 ups, 2 replies
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
[deleted]
3 ups
reply
0 ups
reply
2 ups, 1 reply
Wait... Did her hair come off???
reply
3 ups
Wow...I think you're right!!! I didn't even notice that...LMAO
reply
2 ups, 1 reply
How is everybody doing? :)
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
F**king amazing bruh.
reply
4 ups, 1 reply
Don't act like it ain't true...LOL
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
7 ups, 1 reply
reply
[deleted]
2 ups, 3 replies
reply
2 ups
reply
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
1 up
reply
1 up
Flip Settings
Make your own GIF

Created from video with the Imgflip Animated GIF Maker

hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback