Grumpy Cat

Grumpy Cat Meme | ROSES ARE RED...BUSHES ARE RED... TREES ARE RED... I SET YOUR GARDEN ON FIRE | image tagged in memes,grumpy cat | made w/ Imgflip meme maker
34,973 views, 164 upvotes, Made by _.DatGuy._ 24 months ago memesgrumpy cat
Grumpy Cat memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
[deleted]
10 ups, 1 reply
Disaster Girl Meme | WE'D MAKE A GREAT TEAM | image tagged in memes,disaster girl | made w/ Imgflip meme maker
reply
6 ups
Grumpy Cat Meme | MUCH NOPE | image tagged in memes,grumpy cat | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2 replies
Captain Picard Facepalm Meme | WHEN YOU SEE NON-ORIGINAL MEMES ON HE FRONT PAGE | image tagged in memes,captain picard facepalm | made w/ Imgflip meme maker
I like it but..
reply
5 ups
*THE | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 1 reply
im sorry to hear that you would think that this is copied
reply
3 ups, 1 reply
Yeah I mean no pffense but it's lke exact replica of a meme I've seen on google and other sites b4.. Congrats on front page tho!
reply
2 ups, 1 reply
Offense* lol
reply
2 ups, 1 reply
I don't know, is similar to "pwned." Maybe not.
reply
2 ups, 1 reply
Well you can google "grumpy cat garden on fire", there's like 5 right off the bat
reply
2 ups, 1 reply
well, great minds think alike
reply
3 ups
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
[image deleted]
reply
2 ups
Ever notice how pieces of meat in some Chinese food seem...unnatural? Hmm?
reply
3 ups, 1 reply
Fire is orange.
reply
2 ups, 1 reply
Colorblind people may see it differently I guess. I say fire is orange!
reply
3 ups, 1 reply
fire is white,orange,red,yellow,and blue as the hottest
reply
2 ups
reply
3 ups, 3 replies
OMG front page!!!
reply
6 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
k
reply
3 ups
Good job!!
reply
3 ups
take a look at this imgflip.com/i/yki6h
reply
3 ups, 1 reply
Same here my first time on the front page and somehow both of my memes submitted on the same day made it # 1 and # 2 I wish you luck btw i like your name
reply
2 ups
lol
reply
[deleted]
2 ups, 1 reply
reply
1 up
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
0 ups
not flaming
reply
1 up
reply
1 up, 1 reply
reply
0 ups
reply
[deleted]
1 up, 2 replies
[img]https://i.imgflip.com/zct6p.jpg
reply
0 ups
erm.....
reply
0 ups
reply
[deleted]
0 ups, 1 reply
reply
0 ups
i dont know what to say to that
Flip Settings
Grumpy Cat memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
ROSES ARE RED...BUSHES ARE RED... TREES ARE RED... I SET YOUR GARDEN ON FIRE
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back