Insightful political memes can challenge preconceptions, inform, and present complicated issues simply. This isn't one of those.

Insightful political memes can challenge preconceptions, inform, and present complicated issues simply. This isn't one of those. | BEWARE OF THE HILLDEBEEST | image tagged in wildebeest,memes,political,election 2016,hillary clinton,hilldebeest | made w/ Imgflip meme maker
10,028 views, 121 upvotes, Made by socrates 27 months ago wildebeestmemespoliticalelection 2016hillary clintonhilldebeest
Wildebeest memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
6 ups, 2 replies
Uh oh the Hilldebeest has 3 likes!
reply
4 ups, 1 reply
Uh oh the Hilldebeest is now on page 4 of the Hot list and still rising with 14 upvotes!
reply
3 ups, 1 reply
Uh oh I just saw that the Hilldebeest is on the front page now!
reply
3 ups, 1 reply
Who can tell what the Hilldebeest will do next? :)
reply
3 ups
The world may never know
reply
3 ups, 1 reply
GIVE ME THE HILLDEBEEST | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1 reply
YOU CAN'T HANDLE THE HILLDEBEEST! | made w/ Imgflip meme maker
:)
reply
3 ups
reply
5 ups, 1 reply
reply
2 ups
Oh no you didn't lol
reply
3 ups, 1 reply
Great one amigo!!!
reply
1 up, 1 reply
Thanks! The term isn't my idea. Just putting the picture together like this with the caption on it. I'm actually surprised that it's doing this well, but it just goes to show you can never predict things on imgflip! Thanks for the comment.
reply
1 up, 1 reply
Yeah, but I like the composition!
reply
1 up, 1 reply
Haha I spent a lot of time on that actually! Cool.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
1 up
Yup!
reply
2 ups, 2 replies
reply
1 up
Hahaha lol :)
reply
[deleted]
0 ups
Because it's true!
reply
2 ups, 2 replies
I googled it, and found this image on Pinterest.
reply
2 ups, 1 reply
I am sorry I did not see this before!!!!!!!! Hillary memes are popular,... and you put a new twist on it!!
reply
2 ups, 1 reply
I didn't think of the term. The only thing I did was choose the images and the lettering in the OP meme. I'm glad you like it though. It seems to be getting much more popular than I expected, with 33 upvotes now. I think it's the expression on her face.

There's even a T-shirt with that word on it apparently! Here's a picture.
reply
2 ups, 1 reply
I have heard Hildebeast used before,.... but your meme gave it life!!!!!!!
reply
2 ups, 1 reply
It's a funny word.
reply
2 ups, 1 reply
And will get funnier as the elections move forward! When you get a chance,... check out my conservative comments meme. The pic cracked me up,... it was an immediate though of what to caption! =)
reply
2 ups, 1 reply
Yeah I like that picture. One baby laughing, one crying. You can use it for a lot of things. :)
reply
2 ups, 1 reply
I think I will use it again...!!
reply
1 up
Cool.
reply
2 ups
FYI Double-tap means to shoot twice just to make sure.
reply
2 ups, 1 reply
How insightful! I had a preconception that Hillary was a ridged, calculated woman, but this meme has challenged and informed me that she is a raging hilldebeest to be wary of. It is such a complicated issue, thank you for simplifying it for me!
reply
2 ups
Hee hee
reply
2 ups, 1 reply
Clever! I bet the pols have aides & researchers looking at some of this stuff. Maybe.
reply
2 ups
Someone else made a pro-Bernie Sanders meme that said "the Hilldebeast got served" or something along those lines. I thought it was a funny put-down and started wondering what such a thing would look like. That's what led to this meme.
reply
2 ups, 1 reply
I hope you don't mind, but I'm gonna do something similar to what you and evilmandoevil are doing. Except mine involves Jying.
reply
2 ups, 1 reply
Cool! And I can't wait to find out what Evilmandoevil and I are doing. Sounds fun. Lol.

Oh - the profile taglines?
reply
2 ups, 1 reply
Yeah. I already changed mine too. Lol. XD
reply
2 ups, 1 reply
I'm glad you're on imgflip.
reply
2 ups, 1 reply
XD. And why are you so glad I'm on imgflip? There are tons of other users on here...
reply
2 ups, 1 reply
Two things I appreciate about you on imgflip are that you're very encouraging, and I like the way you try new things.

But I never said I'm not glad for all the other users on imgflip too! :)
reply
2 ups
I don't remember trying to be encouraging, but if your happy, I'm happy.
reply
2 ups, 2 replies
Why don't you start this one off...

imgflip.com/m/storeymakerswithmeme
reply
2 ups
Thank you. Very nice of you to let me have the privilege.
reply
[deleted]
1 up, 1 reply
reply
2 ups
Nah. I done that on purpose...
reply
2 ups, 3 replies
reply
[deleted]
1 up
[image deleted]
reply
[deleted]
1 up
Rofl.
reply
1 up, 1 reply
You're being far too kind to Donald Trump. :)
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
1 up
Socrates has a lot of points which means a lot of money so he can afford it.
reply
2 ups
reply
2 ups, 1 reply
You like pbj sandwich's?
reply
2 ups, 1 reply
Yes, almost as much as I like random questions. :)
reply
2 ups
I never really noticed you asking any random questions.
reply
1 up
[image deleted]
reply
1 up
[image deleted]
reply
1 up
:)
reply
1 up, 1 reply
What about a dill pickle of Hillary?
reply
[deleted]
0 ups
Hillary prefers a Bill pickle.
reply
1 up
Whatever happened to Billdebeast? He still tapping the young ones? Don't know how. he looks like shit
Flip Settings
Wildebeest memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
EXTRA IMAGES ADDED: 1
IMAGE DESCRIPTION:
BEWARE OF THE; HILLDEBEEST
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back