Fast food becomes Fast times!

Fast food becomes Fast times! | THIS IS THE ONLY WAY TO MAKE MCDONALD'S TASTE GOOD | image tagged in marijuana,mcdonalds,funny,smoke weed everyday | made w/ Imgflip meme maker
share
6,287 views, 72 upvotes, Made by Jying 35 months ago marijuanamcdonaldsfunnysmoke weed everyday
Add Meme
Post Comment
reply
12 ups, 4 replies
. | made w/ Imgflip meme maker
My sister sent me this t-shirt last year for my birthday...At 46 years old, I'll probably never wear it outside the house but I still love it...LOL
reply
8 ups, 2 replies
GUESS THAT ANSWERS THAT QUESTION | made w/ Imgflip meme maker
At least until it's legal everywhere! I live close enough to Colorado that I have already driven there once since the laws changed. It's like a dream bro, like a dream!
reply
7 ups, 2 replies
I live close to Colorado too, but I would never go there to get it...it's already here...It's too bad we can't really share personal info around here dude...cuz I know we're not that far from each other...
reply
8 ups, 1 reply
Indeed I've thought about that as well, you never know who is reading these posts, I'm clean except for these pain meds Mr. FBI dude lmao. If you posted your FB info on here bro you'd have 1,000 friend requests in an hour ;)
reply
7 ups, 1 reply
ON THE INTERNET CAN YOU EVER BE SURE | made w/ Imgflip meme maker
Maybe...but then I'd have to worry about this kind of shit....
reply
7 ups, 1 reply
I WASN'T TRYING TO SAY IT WAS A "GOOD" IDEA | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 1 reply
I know a guy who knows a guy who knows Edward Snowdon.
Who you want to know about?... Raydog?..
reply
4 ups
Lol I'm good, not about to be hiding out in Russia ;)
reply
[deleted]
7 ups, 3 replies
True, IMGflip should have a "Private Comment" feature where if I reply to you, only you could see it. There's several people on here that I would like to give my contact info to but I don't want everyone else to see it.
reply
6 ups
That would be an EXCELLENT feature! I agree.. met some great peeps here I would like to network with that are like minded etc.
reply
6 ups
Yeah that would be cool, some things you just want to post to one person. Even some of the memes I almost make because I know the person I am commenting on would like it.But then don't because I don't want to stir the pot so to speak.
reply
3 ups
+1
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Yeah, and states like Nebraska and Oklahoma are a) suing Colorado saying that we're causing too much weed to be brought into their states and b) profiling drivers that come into their states with Colorado plates, pulling us over and searching, thinking that we're transporting it. Why would we smuggle it out of state? People from out of state are the ones buying it here and taking it home! We just sit here and get high!
reply
6 ups, 1 reply
I was absolutely sure there wasn't so much as a seed in the car before driving back. I know they love to stop out of staters leaving. I think those other states are jealous of all the money Colorado is making taxing it, so they are trying to get a piece of the pie because the people in their state won't vote for it..... yet.
reply
[deleted]
4 ups, 2 replies
Here's another weird dichotomy...the state will soak up all the tax money that they can get their hands on, which is fine. But the dispensary owners can't deposit their money in banks because of federal regulations!?!?
reply
5 ups, 1 reply
I'd heard about that, guess you could go buy prepaid cash cards or something. I'd buy gold and silver and bury that shit lol.
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
Yar, matey, buried treasure!
reply
6 ups
reply
4 ups, 1 reply
Yeah I heard they have serious issues with that. Owners with hundreds of thousands of dollars they cant get rid of. If you ask me youre creating a situation rife with the possibilities of serious dangerous robberys.
reply
5 ups, 1 reply
True, how long will it be before they all get together and make their own bank/security company. It's laws like that which made the mafia, government has to learn the hard way it seems.
reply
3 ups, 1 reply
I dont know the banking laws down there but you would think one can start a private financial institution to deal with that. We hav a credit union here in manitoba that is one of the richest in Canada because they handle all the Hutterite banking and its against their religion to collect interest on their money and we're talking MILLIONS, so that particular institution grows n grows.
reply
[deleted]
3 ups, 2 replies
My friends a head grower in CO and we were discussing the bank issue. Although it wouldn't be FDIC insured a way to get around losses that need to be insured in the first place is to NOT loan money. The banks would be privately insured and perhaps they could invest funds in more stable funds like t-bills, bonds, munis, etc. The fact the dispenseries will have a place to deposit money and keep it safe would be a huge opportunity for a private bank.
reply
5 ups, 1 reply
[deleted]
3 ups
Lol I know right?
reply
[deleted]
5 ups, 1 reply
6 ups
reply
5 ups, 1 reply
Copied this image and sent a few text! Hilarious bro!
reply
5 ups
Thanks Man...I love that shirt...LOL
reply
4 ups, 3 replies
Dude...at 46 youve earned the right to wear it. Stoner or not. My grandfather wore a "porn star" shirt at 80. He was no porn star.
reply
6 ups, 2 replies
Depends on where he lives, where I grew up everybody I know that wants one has a "medical" card and wearing that shirt wouldn't turn anybodies head. But where I live now, not the best idea. I'm all about the second amendment, but I find it funny you can have a glock in your pocket but not a joint lol!
reply
[deleted]
4 ups, 2 replies
Now that's a whole new string...legal marijuana and firearms. In Colorado, if you say yes, that you've used (or use) marijuana (even though it's legal) your background check will be denied and you won't be allowed to buy a firearm. You've got to lie on that question.
reply
5 ups, 1 reply
That's funny, like weed makes you want to shoot stuff. There are at least 3 deer still alive today because I was too baked to want to skin them lmao! I rarely partake these days, but I am definitely not against it.
reply
[deleted]
4 ups
Yeah, I can't do it because of the rules for my job. But, the day I'm no longer at that job, or if I get diagnosed with cancer or glaucoma, it's "Party on Wayne!"
reply
5 ups
Oddly enough a stoned person is less likely to draw a weapon than a drunk. Unless theyre using it to spread pbnj on a slice of pizza with the barrel
reply
4 ups, 1 reply
Ditto I come from B.C. the pot capital of Canada. If you didnt have a spliff the cops would bust you for being communist. Not really but close. Decriminalized you can carry upto 27 grams as long as its in one bag. Now I live in Manitoba not the same.
reply
5 ups, 1 reply
I'd always heard the laws were better in Canada, but just stoner rumors nothing very specific. Even where I am it's just a misdemeanor unless you have over 27 grams.
reply
4 ups, 1 reply
27 seems to be the magic number. But our shiny pretty ne PM ran on a platform of legalizing pot. So now the cops dont wanna prosecute for possession because it may be reversed. Just trafficking is the difference.
reply
5 ups, 1 reply
Well you do live in a country where a Mayor got caught smoking crack and his approval rating went up.
reply
4 ups, 1 reply
Good ol Rob Ford. Lost his mayoral race but got his council seat back. But in fainess he did do alot of great work for Toronto. Just not smart on his "benders"
reply
5 ups, 1 reply
Trump reminds me of him! It's just that Trump has the money to have his crack brought to him in private!
reply
3 ups
Yeah. Discretion was not his strong suit.
reply
6 ups, 1 reply
In Nebraska, they're still pretty much against marijuana...Nobody will care, but I still kinda gotta watch who I let know I do that... :(
reply
6 ups
Oh I get it no worries, I've had all this work comp stuff going on so I gotta stay clean. I just feel rather strongly that alcohol is so much worse for people and wish everyone could realize it. I have got to try and get a few more hours of sleep. Take care everybody you know I'll be back lol!
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
8 ups, 7 replies
reply
8 ups, 1 reply
reply
8 ups, 1 reply
reply
6 ups
You're gonna give some moderator a heart attack when they see that!
reply
8 ups, 1 reply
Old b**ches need love too...LOL
reply
7 ups, 2 replies
Ha ha ha. I got someone to google blue waffle yesterday. But in fairness they made me google goatse.
reply
6 ups
reply
6 ups
I remember when that other dude got us all to google blue waffle...that was hilarious...wish I hadn't seen that shit either...LOL And I AM NOT going to google goatse...
reply
[deleted]
6 ups, 1 reply
reply
4 ups
Oops. My bad. That'll learn ya
reply
5 ups, 1 reply
I... will need,... counseling,.. therapy,.. for a long time.
reply
[deleted]
5 ups, 2 replies
Oh don't worry we all do. :)
reply
4 ups
lmao!! I NEED TO BE UPFRONT!!
reply
1 up, 1 reply
reply
[deleted]
1 up
I see

Watcha did there
reply
4 ups, 1 reply
Thanks for staking out the senior center ladies locker room for us! I'll be right back as soon as I stomp on my glasses.
reply
5 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
4 ups, 1 reply
reply
3 ups, 3 replies
reply
6 ups
reply
5 ups, 1 reply
Comeback for blue nipples, I'll take a nip at it...
reply
4 ups, 1 reply
reply
[deleted]
3 ups
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
Your right do not "Google" senior porn. That's what Bing is for!
reply
0 ups
*you're
*'senior p*rn'
reply
4 ups, 1 reply
Wow. I thought you were around 25
reply
6 ups, 2 replies
No...I just don't act my age...thankfully, I don't "LOOK" 46 either...I guess never being married or having kids keeps me young looking...LOL
reply
5 ups, 2 replies
My dad keeps saying that me and my brother are making him old. Lol
reply
5 ups, 1 reply
Isn't it past your bed time?
reply
5 ups
No. That's not for another 7-8 hours
reply
0 ups
*my brother and I
reply
1 up, 1 reply
Do you have Twitter?
reply
2 ups, 1 reply
No...I've never gotten into Twitter...
reply
1 up, 1 reply
Because there's someone with username 'Raydog' on Twitter.
reply
1 up, 1 reply
Oh...nope that's not me...I don't use Twitter at all...I was actually surprised when it wasn't taken here...It's usually taken when I try to use it.
reply
1 up, 1 reply
https://twitter.com/raydog
reply
1 up
Yeah that dude lives in Delaware...I live in Nebraska...and it seems he does a lot of political tweets...something I would NEVER do.
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
4 ups
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
[deleted]
4 ups, 1 reply
I'd like there happy meal!
reply
7 ups, 1 reply
reply
6 ups, 1 reply
reply
7 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
2 ups, 2 replies
reply
2 ups, 1 reply
reply
3 ups, 1 reply
reply
3 ups
reply
0 ups
*fries
Flip Settings

Created with the Imgflip Meme Generator

IMAGE DESCRIPTION:
THIS IS THE ONLY WAY TO MAKE MCDONALD'S TASTE GOOD
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback