Imgflip Logo Icon

In a power play move, Don Corleone signs an exclusive contract with Serious Cat for control for the New York Meme Market.

In a power play move, Don Corleone signs an exclusive contract with Serious Cat for control for the New York Meme Market. | Tell the other families that I, Don Corleone has Serious Cat Meme Company on my side. Which means, I control the Dank Memes, capisce? | image tagged in godfather,memes,meme,funny memes,dank meme,front page | made w/ Imgflip meme maker
share
6,528 views 11 upvotes Made by Evilmandoevil 6 years ago
Godfather memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
41 Comments
reply
2 ups, 6y,
2 replies
HEY, WHO'S THAT F@#KIN GUY? THAT'S THE GUY WERE PAYIN TO PUT THE CAT ON "ICE" | image tagged in fellas | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 6y
John Shaft | John Shaft has a handle on these jive turkeys! | image tagged in john shaft | made w/ Imgflip meme maker
Put the cat on "ice!!" Lol.
reply
0 ups, 6y,
1 reply
IT'S A SICILIAN MESSAGE, IT MEANS SERIOUS CAT SLEEPS WITH THE TUNA FISHES | made w/ Imgflip meme maker
reply
0 ups, 6y
Oh, no!! He sleeps with the kitties!! Lol
reply
2 ups, 6y,
1 reply
Upvotes on my memes were not delivered on time. I want to cancel my monthly subscription. Give me my refund of 199$ as soon as possible.
reply
2 ups, 6y,
1 reply
Lol, Youz gotta talk to da boss about dat!
reply
2 ups, 6y,
2 replies
This is no laughing matter. I'm gonna break this fake meme upvote scam on fox news.
reply
4 ups, 6y,
1 reply
reply
1 up, 6y,
2 replies
I said on fox news not on 4chan.
reply
2 ups, 6y,
1 reply
reply
2 ups, 6y,
1 reply
Ok, this story just went off the air, if you don't watch yourselves, you'll be trying on a new pair of cement shoes!
reply
2 ups, 6y,
1 reply
reply
0 ups, 6y
See, what I'd tell ya, we can do business!
reply
2 ups, 6y,
2 replies
Better? lol
reply
1 up, 6y,
1 reply
Perfect.
reply
2 ups, 6y,
1 reply
Your a genius, GAME_KING!
reply
1 up, 6y,
1 reply
I don't know anything. I'm gonna Sue you for making a fake company and duping money of loyal and respectable customers like me. You better bring your damn liar, I mean lawyer.
reply
0 ups, 6y
Lovely ! I wish was able to sell up votes, I believe people would actually pay for them !! MEMES_KING and I were going back and forth about upvotes, 10 of them, I said sure I'll do it! Lucky for me he makes great and popular memes that he got them all by himself, except for the one I could give him! But I took credit for the other 9! Genius! Lol ;)
reply
0 ups, 6y
I'm absolutely dying here! This is hilarious! (Falls off chair in kitchen laughing so hard!)
reply
1 up, 6y,
1 reply
he's serious. *ba dum tss*
reply
0 ups, 6y
Ha ha! Sue me, the ex's took most of what I have, I got a dollar in my pocket!! Ha ha! But Serious Cat has a gambling and prostition ring that keeps me ok, thank goodness! ;)
reply
2 ups, 6y,
4 replies
Hello, I want to sign up for the "Dank Memes for Beginners" course but I couldn't find it on your website. Can someone please help?
reply
3 ups, 6y,
2 replies
Why, yes of course! I have a customer upset about Upvotes, got to whack, I mean take care of one moment plz!
reply
1 up, 6y,
1 reply
reply
0 ups, 6y
Thanks ! They don't call you King for nothing! :)
reply
1 up, 6y,
2 replies
That doge rabbit is hilarious.
reply
0 ups, 6y
This Don Corleone & Serious Cat is getting hilarious! ;)
reply
0 ups, 6y
It's in ImgFlip under "Doge Rabbit"!
reply
2 ups, 6y,
1 reply
Starter crash course.
1. Get some mountain dew.
2. Get some packs of Doritos.
3. Find triangles in every possible thing and call them illuminati.
4. Make memes from templates which have 420 view (No more than 420 otherwise your meme wouldn't be considered as dank meme).
5. _______________________ this is a secret tip only shown to paid premium members.
reply
0 ups, 6y
I'm getting right on it, the customer is always right!!
reply
1 up, 6y,
1 reply
They better feature this or I'm going to be upset! You have to admit, Serious Cat looks like a GodFather sitting next to Corleone with that smirk on his face!! Lol
reply
1 up, 6y,
2 replies
we got people to take care of the cat......
reply
1 up, 6y,
2 replies
Did you see his other Posse?
reply
3 ups, 6y,
1 reply
reply
2 ups, 6y,
2 replies
reply
3 ups, 6y
reply
0 ups, 6y
reply
2 ups, 6y,
1 reply
wow..........I may have just lost a little coffee...on my keyboard!
reply
0 ups, 6y
Lol haha!! Sorry about that, I got a hold of a iPad for a little while this morning, I can do so much more, faster! ;)
reply
0 ups, 6y
What's this this?
reply
0 ups, 6y
They better feature this or I'm going to be upset!!
Flip Settings
memes
gifs
other
Godfather memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 1
IMAGE DESCRIPTION:
Tell the other families that I, Don Corleone has Serious Cat Meme Company on my side. Which means, I control the Dank Memes, capisce?
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback