Islamic titanic

Islamic titanic | DRAW ME LIKE ONE OF YOUR FRENCH INFIDELS | image tagged in isis like a sunday morning,titanic,draw me like one of your french girls | made w/ Imgflip meme maker
27,579 views, 178 upvotes, Made by toyguytn 41 months ago isis like a sunday morningtitanicdraw me like one of your french girls
ISIS Like A Sunday Morning memeRe-caption this meme
Add Meme
Post Comment
reply
16 ups
WTF ain't nobody got time | HOW THE F**K DID YOU GET TIME FOR THAT? | image tagged in wtf ain't nobody got time | made w/ Imgflip meme maker
reply
12 ups, 2 replies
Obama drone | HOW ABOUT I DRAW YOU IN RED? | image tagged in obama drone | made w/ Imgflip meme maker
reply
2 ups, 1 reply
KKK Heil | INFIDEL, WORLDWIDE TERRORIST | image tagged in kkk heil | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 1 reply
F**K THAT PICTURE IT IS RACIST KIM
reply
0 ups
Used in a funny concept, to comdemn racism and worldwide (legal) terrorism :). But aparently, you only see the external aspect without the hidden meaning.
reply
0 ups
Jet fuel can't melt dank memes
reply
[deleted]
12 ups, 1 reply
you see that smoke? | SORRY BUT I TEND TO PUT HOLES IN MY CANVAS | image tagged in you see that smoke | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 1 reply
Hey! You're back! did you see imgmeme2? he is insulting the navy
reply
7 ups, 2 replies
reply
0 ups
[image deleted]
reply
0 ups, 1 reply
How many of these do you have?
reply
0 ups, 1 reply
Maybe 30, but only 6 are uploaded right now. Of course selected from a huge collection that I found somewhere in this site: http://knowyourmeme.com/memes/x-x-everywhere
reply
0 ups, 1 reply
My rules of imgflip
1) don't follow links if they don't have imgflip in them
2) don't make fake accounts
3) don't explode
reply
0 ups, 1 reply
1. That's none of my business.
2. "Yore" right.
3. Smoking toad ?
...
4. http://whothef**kcares.com
reply
0 ups
K
reply
5 ups, 2 replies
reply
2 ups
Get a dog, infidel.
reply
0 ups, 1 reply
Ya'foor!
reply
0 ups, 1 reply
Da'fook?
reply
0 ups
Mohammad's donkey.
reply
4 ups, 1 reply
reply
5 ups, 1 reply
Hitler did nothing wrong
reply
4 ups, 2 replies
Where is "NaziKid" btw ? I'm seeing a lot of people vanishing like "Universal Exports" and others.. Their posts are showing [deleted], were they banned ?

The Tibet, the Shoah, and many other hidden secrets. search for the Truth if you are clearsighted..
reply
2 ups
reply
3 ups, 1 reply
If the post says [deleted] and their name says [deleted], they are either banned or they deleted their comments. His account still exists though.
reply
3 ups, 1 reply
Only name is deleted, comments aren't: imgflip.com/i/k5meh
They were active, and vanished when spam-troll were active and moderators were not. So.. Are you thinking what I am thinking ?
reply
3 ups, 1 reply
He's still "alive"
reply
5 ups, 1 reply
reply
5 ups
reply
2 ups
reply
2 ups
reply
0 ups
Hahaha
reply
7 ups, 2 replies
Hmmmm. Who said he was a terrorist? There is more evidence there he is Islamic than terrorist....lol
reply
1 up
New Icon AGAIN?!
reply
1 up
Yeah, sure !
the "Islamic djihad alliance" written in the flag and the Kalashnikov were just photoshoped.
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
4 ups, 4 replies
reply
2 ups, 1 reply
reply
[deleted]
3 ups, 1 reply
reply
0 ups
reply
3 ups, 1 reply
reply
0 ups
Because we are sitting on our a**es don't hate me but AMericans are one of the laziest countrys
reply
0 ups
except muslim and some americans
reply
2 ups, 1 reply
reply
4 ups
Flip Settings
ISIS Like A Sunday Morning memeRe-caption this meme

Created with the Imgflip Meme Generator

Show embed codes
IMAGE DESCRIPTION:
DRAW ME LIKE ONE OF YOUR FRENCH INFIDELS
hotkeys: D = random, W = like, S = dislike, A = back
Feedback