Imgflip Logo Icon

Two

Two | image tagged in too damn high,memes,memes | made w/ Imgflip meme maker
31,510 views 413 upvotes Made by Hahasam 7 years ago
51 Comments
19 ups, 7y
The Most Interesting Man In The World Meme | I DON'T ALWAYS LIKE MEMES. . . BUT WHEN  DO, IT'S ONE CLEVER A$$ MEME | image tagged in memes,the most interesting man in the world | made w/ Imgflip meme maker
18 ups, 7y,
2 replies
10 Guy Meme | DAMS ARE LIKE THE PERFECT MEASUREMENT FOR EVERYTHING. | image tagged in memes,10 guy | made w/ Imgflip meme maker
4 ups, 8m
Your auntie Kylie killed herself doing part time work from a laptop. I found her and she had a hemorrhage on the toilet and there was crap everywhere
7 ups, 7y
Your Aunt Kylie was killed in that car last Sunday after she overdosed on meth and went 250 mph in a school zone. She's an idiot.
13 ups, 7y
Back In My Day Meme | BACK IN MY DAY IT WAS THE SEARS TOWER | image tagged in memes,back in my day | made w/ Imgflip meme maker
10 ups, 7y,
1 reply
2 ups, 7y,
1 reply
not being racist js
5 ups, 7y,
1 reply
Pffft. Never apologize for insulting one of our nation's worst enemies...
4 ups, 7y,
1 reply
I know, it's just i don't want anyone mad at me for thinking i was being racist, but yeah I'm glad this loser scumbag is dead
6 ups, 7y,
2 replies
Osama Bin Laden was one of the world's greatest leaders. His plan to destroy all good in the world was the greatest thing that's happened throughout history. If Bin Laden were still alive today, I'd gladly ask him to make me one of his slaves...

JK Osama should've burned alive.
[deleted]
5 ups, 7y
Thank god for that last sentence, Im sure people would have killed you with words.
2 ups, 7y
you ALMOST got me lol
9 ups, 7y,
1 reply
How many dam stores does it take to be as tall as the Willis Tower? Does the dam amount of water equal the volume of the tower? These are legitimate dam questions we need to know.
5 ups, 7y,
1 reply
That's a dam good question. I'm so dam confused now. Everything I know is a dam lie. All this dam stuff is blowing my dam mind. I need to take a dam break.
[deleted]
5 ups, 7y,
1 reply
Well, I'll be damed. I didn't think about it that dam way. All this stuff sure is dam confusing, damit.
[deleted]
3 ups, 7y,
1 reply
[deleted]
2 ups, 7y
Is this a God Dam? (oldie but goodie)
8 ups, 7y
9 ups, 7y,
1 reply
1 up, 7y
Correction, the dislikes
9 ups, 7y
7 ups, 7y,
1 reply
3 ups, 7y,
2 replies
It's from imgur. I know this kid personally, and he made this account just for reposts.
1 up, 7y
Well, I'll just leave my upvote here since I haven't seen this meme on this website before.
1 up, 7y
Yeah I put a comment here yesterday and he told me to take it off.
7 ups, 7y
6 ups, 7y,
1 reply
6 ups, 7y
6 ups, 7y,
2 replies
[deleted]
3 ups, 7y
Oh my god. This is the one of the classist things I've seen in a long time.
[deleted]
1 up, 7y,
1 reply
What is that from?
1 up, 7y,
1 reply
I'm not sure, follow the link in a URL form (www.imgflip.com/gif/86iif) and see if there's a YouTube source.
[deleted]
1 up, 7y
Ok, thanks
[deleted]
5 ups, 7y
lol i see what u did there xD
3 ups, 7y,
1 reply
A play on swear words...
1 up, 7y
[deleted]
3 ups, 7y
Wow this is actually the smartest thing ever!
3 ups, 7y
3 ups, 7y
Oh dam it is
3 ups, 7y
3 ups, 7y
i see what you did there lol
[deleted]
3 ups, 7y
1 up, 7y
[deleted]
1 up, 7y
0 ups, 5y
When you're scrolling through memes and they're all shit memes made by 8 year olds who don't put any effort into them, and then you find this one...
[deleted]
1 up, 7y
Not really
[deleted]
0 ups, 7y
cool video:https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Show More Comments
Flip Settings
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback