Imgflip Logo Icon

Tell me someone agrees

Tell me someone agrees |  Cooking and cleaning is a basic life skill, not a gender based role | image tagged in memes,change my mind,feminism | made w/ Imgflip meme maker
23,968 views 938 upvotes Made by anonymous 1 year ago
Change My Mind memeCaption this Meme
365 Comments
14 ups, 1y,
1 reply
They hated jesus because he told them the truth | image tagged in they hated jesus because he told them the truth | made w/ Imgflip meme maker
Yes!
[deleted]
1 up, 1y
Entirely too accurate
9 ups, 1y,
2 replies
yessss. thank you so much for writing that. I wish i could give a million upvotes.
[deleted]
5 ups, 1y,
7 replies
Haha! Thanks. I made it after my odiot brother told my mom "dOiNg ThE dIsHeS iS a WoMaN's Job" so it's kind of a way to let my feminist's anger out
2 ups, 1y,
3 replies
well, my sisters always make an excuse, saying, yOu ThInK cLeAnInG iS oNlY fOr GiRLs!?
so i'm kinda annoyed by that
4 ups, 1y,
2 replies
Cleaning is not just for uS gIrLs
4 ups, 1y
men can clean too men can cook too. gordon ramsay
[deleted]
2 ups, 1y,
1 reply
Sexist pig detected
0 ups, 1y,
1 reply
Lolz 😅
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
Ur a sexist bastard
0 ups, 1y,
1 reply
Not true at all. You are a confused and delusional nut job.
[deleted]
2 ups, 1y,
1 reply
By the way I am a female, which is what you hate.
0 ups, 1y
I love females. They are equally as great and equally as terrible as males. I am upvoting all your shit, BTW.
1 up, 1y
And this is why
1 up, 1y
... bruh ...
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
is this satire?
0 ups, 1y
Yes, of course
2 ups, 1y
Is this a serious comment? Are you actually mad that no matter your gender you can cook and clean? If you are serious, get with the times. It's not like you could get away with hurting a woman for not cooking or cleaning for you like you could in the 1800s.
0 ups, 1y
NO YOU ARE MAD
1 up, 1y,
1 reply
No tf it’s not look I’m not in the mood to argue ok
1 up, 1y
Ya, I don't like to argue either, but I'll do it if I must.
0 ups, 1y
No.
0 ups, 1y
But you're stupid.
So you could be wrong.
0 ups, 1y
0 ups, 1y
And hell is a place for you.
[deleted]
0 ups, 1y,
3 replies
I'm gonna shove a Mario Amiibo so far up your ass, your sphincter will be saying "Let's-a go!"
1 up, 1y
r/brandnewsentence
1 up, 1y
lmfao
1 up, 1y,
1 reply
what in the nine realms does that mean
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
would you like me to demonstrate?
1 up, 1y
oh shit
1 up, 1y
not to be rude or anything
1 up, 1y
I understand that. I can see why that is annoying, and if you don't mean it like that, that would be very annoying... oof
2 ups, 1y,
4 replies
feminist are the bitches that think that they are better than boys
1 up, 1y,
1 reply
Wrong. Feminists are people who fight for women wanting to be treated the same way as men.
0 ups, 1y,
1 reply
yeah well u might as well not do it here because woman have plenty if not more rights.
0 ups, 1y,
1 reply
0 ups, 1y,
1 reply
yyyyyeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss! thats it they have respect
0 ups, 1y
I was saying that rule is disrespectful because it’s too much respect.
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
Not all feminists are b*tches; I mean, in Mary Poppins, you see the woman suffragists who definitely aren't b*tchy.
2 ups, 1y,
2 replies
no, the feminist who think they are better than boys
0 ups, 1y
Those aren’t feminists
1 up, 1y,
1 reply
Ur a troll
1 up, 1y,
1 reply
No, he is correct. You have no point to make, so you pathetically resort to name-calling.

Cheers!
0 ups, 1y,
1 reply
Wdym they have no images and all their comments are hate comments
0 ups, 1y
Idk and Idc k?
0 ups, 1y
We don't think we're better just that were equal to men. Is that so hard to believe? And also I'm pretty sure that ur doing this cuz u think it's cool to act superior to everyone, but it isn't, and as proof u can look at the many people who agree
0 ups, 1y
TRUTH

CHEERS!
0 ups, 1y
gender equality advocate*
0 ups, 1y
Pls tell you hit his ass to tomorrow
2 ups, 1y,
3 replies
no they dont you bitch! they have enough! havent you heard girls first or NeVeR ToUcH GiRkls
0 ups, 1y,
1 reply
Well, that’s disrespectful because we’re being treated differently.
0 ups, 1y
no thats not you idiot girls have more repect at this point than boys do
0 ups, 1y
Exactly! You are wise beyond your years. Even if you are 36.75 billion years old, bruh.
1 up, 1y,
1 reply
Whoa.....not cool. You should never use the 'C-word'...not okay whatsoever! Shame on you.
0 ups, 1y,
1 reply
Says the discriminating sexist
0 ups, 1y
Says the sanctimonious, virtue signaling, woke retard...
2 ups, 1y,
5 replies
they have plenty
3 ups, 1y,
1 reply
Oh yes earning 82 percent of an average guys salary is respect
0 ups, 1y,
2 replies
Lmao, anyone who believes these numbers is a fool!!!
0 ups, 1y
They're from the Bureau of Labor
0 ups, 1y,
2 replies
They're from the US Bureau of Labor
1 up, 1y,
1 reply
Lol so now you believe in government data? I thought you said all the FBI crime statistics are racist and full of not factual data.
0 ups, 1y,
1 reply
Umm I didn’t say that
0 ups, 1y
Also It’s not just the government saying that there’s a gender wage gap. Wikipedia says the the wage gap is even higher, 79%. So does the Encyclopedia Brittanica, MIT, Yale, and every single respected economic institution
0 ups, 1y
And also, if ur making clickbait, TheStairwayToAustrelia, I suggest u do it without being a jerk
1 up, 1y
Nah, they really dont
2 ups, 1y,
4 replies
Pfff yea right

Try being a girl for a day and you will understand how much we suffer
0 ups, 1y,
1 reply
Lmao, you are a pathetic, perpetual victim. What a joke.
0 ups, 1y,
1 reply
Ur just calling them that cuz it's easy to call everything a joke. I suppose ur too lazy to defend human rights...😒
0 ups, 1y,
1 reply
Oh? Like the Jews' right to defend themselves from terrorist Hamas?
0 ups, 1y
I’m not an anti Semitic I’m Jewish
2 ups, 1y,
2 replies
what about a month 😂 so they will finally understand what a period feels like.
2 ups, 1y,
3 replies
Probably don’t know what it a period TRULY is 😂 100% agree @PandaPie

In our health class they thought as soon as a girl skips a period that means she’s pregnant. Which isn’t always true

Jeepers people get your facts straight
2 ups, 1y,
1 reply
No, they didn't teach you that... Are you serious?!!?! Why, why would they teach that to kids!
2 ups, 1y
Lol idk 😂
2 ups, 1y,
1 reply
And also who do think gave you your rights sweatheart 😘
2 ups, 1y,
2 replies
And who do you think fought for them 😘
2 ups, 1y,
1 reply
yeah i know
3 ups, 1y
just too clarify that i respect women and think they should have rights (srs) but you alone is starting to change my mind
0 ups, 1y
You win the big brain award, bruh.
0 ups, 1y
1 up, 1y
YA AND CRAMPS
0 ups, 1y,
1 reply
thats not what im saying
0 ups, 1y
i have respect for women
1 up, 1y
"suffer" my ass, then why dont you wish you dad pulled out just stfu😆
0 ups, 1y
Correct
0 ups, 1y
yeah! they do!
4 ups, 1y
toxic

get flagged
0 ups, 1y,
1 reply
Rip. Sorry for your loss.
0 ups, 1y
Thx
0 ups, 1y,
1 reply
oof...
0 ups, 1y
Lol, "oof" is right!

Cheers!
1 up, 1y,
1 reply
Now leave me alone
2 ups, 1y
sorry that happened, I know that that you can't replace them, pets aren't replaceable, no pet is the same.
1 up, 1y,
1 reply
fun fact: ur abusing the imgflip point system, which will get you negative points
[deleted]
1 up, 1y,
1 reply
wait whats abusing a point system
0 ups, 1y,
1 reply
spamming comments for points
[deleted]
1 up, 1y
oof
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
ok kiss your points goodbye. I don't care
0 ups, 1y,
1 reply
me still sitting here at 4k like yesterday and the day before and the day before that and yea you get it
[deleted]
0 ups, 1y,
1 reply
whatever. enjoy your negative points
0 ups, 1y
Me still sitting here now at 4.5k
0 ups, 1y
shut up
2 ups, 1y
he's calling himself a simp. bruh
2 ups, 1y,
1 reply
shut up
0 ups, 1y,
1 reply
make me
0 ups, 1y
0 ups, 1y,
1 reply
SHUT THE HELL UP
0 ups, 1y,
2 replies
watch your moutthhh
[deleted]
2 ups, 1y
I DON'T F**KING CARE
0 ups, 1y
ITS TIME TO STOP
2 ups, 1y,
1 reply
Ok boomer
2 ups, 1y
dude, spamming, why are you spamming?
0 ups, 1y,
2 replies
stop saying simp
1 up, 1y,
1 reply
this is so old lol
0 ups, 1y
and you are just a spammer, STOP SPAMMING
0 ups, 1y,
1 reply
make me
0 ups, 1y
stop spamming
0 ups, 1y
Me too!
Show More Comments
Flip Settings
Change My Mind memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
Cooking and cleaning is a basic life skill, not a gender based role
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback