Imgflip Logo Icon

True Facts

True Facts |  Teachers before covid; Teachers now; MWAHAHAHA WORK PEASANTS; Guyssss PLEASE turn on your camera! I want to see those faces! | image tagged in memes,buff doge vs cheems | made w/ Imgflip meme maker
share
13,090 views 425 upvotes Made by TW0P01NT0H 1 week ago
Buff Doge vs. Cheems memeCaption this Meme
Add Meme
Add Image
Post Comment
Best first
74 Comments
reply
4 ups, 7d,
1 reply
Here's some choccy milk template | image tagged in here's some choccy milk template | made w/ Imgflip meme maker
reply
1 up, 7d
This made me laugh so hard idk why XDDDDDDDDD
reply
3 ups, 6d
Buff Doge vs. Cheems Meme | Teachers before covid Teachers now No one gets distracted here! Guys stop please! Dont get distracted! Pls dont play or watch. | image tagged in memes,buff doge vs cheems | made w/ Imgflip meme maker
reply
[deleted]
3 ups, 7d
reply
3 ups, 7d
yes yes yes yes
reply
2 ups, 6d
Big true
reply
1 up, 7d
I remember when this post only had 1 comment-
reply
1 up, 5d,
1 reply
True words you speak my friend. Very true words.
reply
0 ups, 3d
thanks
reply
1 up, 6d
y day wanna see r faces they wanna make us look ugly or sometin
reply
1 up, 4d
reply
1 up, 3d
SO TRUEEEE DDADADDAADADD SO TRUE RICUYHGFT
reply
2 ups, 7d
reply
1 up, 4d
reply
1 up, 6d
I made a meme similar to this but for 4th graders
reply
1 up, 7d
2nd comment
reply
1 up, 6d
this what happened when school
reply
1 up, 5d
[deleted]
reply
1 up, 5d
reply
1 up, 5d
What there is an ice milk now
reply
1 up, 5d
I remember my teacher once saying "It feels like I'm talking to a brick wall"
reply
1 up, 5d
You should never comply if you don't like the remote learning bullshit setup. Refuse it and eventually these pussy-ass teachers will return to work!
reply
2 ups, 7d,
3 replies
my PE teacher is the opposite. at least 20-30 ppl per class have cameras off and he couldn't care less about it
reply
1 up, 7d,
1 reply
Am I here a second after you commented?
reply
1 up, 7d
yes
reply
1 up, 7d,
1 reply
You live in Sugar Land?
reply
1 up, 7d,
2 replies
what's sugar land
reply
1 up, 7d
Oh, never mind.
reply
1 up, 7d,
1 reply
Do you live in Texas?
reply
1 up, 7d,
1 reply
no I live in CA
reply
1 up, 7d
Oh
reply
0 ups, 7d,
1 reply
lol my gym teach always make us have our cams on and makes us exercise. AT HOME!!!!!!!!!!!!
reply
1 up, 7d,
1 reply
Am I here a second after you commented, TW0P01NT0H?
reply
0 ups, 7d,
1 reply
ye
reply
1 up, 7d,
1 reply
Now?
reply
0 ups, 7d
more like a few seconds now
reply
2 ups, 7d
it's time we fight back
reply
1 up, 7d,
2 replies
100th upvote lol
reply
1 up, 7d
reply
1 up, 7d,
2 replies
Am I here a second after you commented?
reply
2 ups, 7d,
2 replies
reply
2 ups, 6d
reply
1 up, 6d,
1 reply
Am I here 19 hours after you commented
reply
0 ups, 3d
see above your comment
reply
0 ups, 7d,
1 reply
Yeah.
reply
1 up, 7d
Now?
reply
1 up, 7d,
1 reply
Ha lol, this is one of those memes that are actually funny
reply
1 up, 7d
Thanks.
Have some choccy milk.
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Buff Doge vs. Cheems memeCaption this Meme
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 2
  • Bluby Milk
  • Straby milk
  • IMAGE DESCRIPTION:
    Teachers before covid; Teachers now; MWAHAHAHA WORK PEASANTS; Guyssss PLEASE turn on your camera! I want to see those faces!
    hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback