Imgflip Logo Icon

Ok

Ok | image tagged in hop in we're gonna find who asked,r/banvideogames,r/banvideogames sucks,scott the woz | made w/ Imgflip meme maker
61 Comments
10 ups, 2y,
6 replies
r/banvideogames, you have made a grave mistake, you are the plague. Try stopping us, you are merely delaying the inevitable. If you hear us coming, you are already too late. This army is unstoppable. For creating your page, you have bought yourselves a one-way ticket to hell. Live your lives to the fullest, because the clock is ticking. Your final hours are coming faster than you know. This monster of PC's, PlayStations, Xboxes, Switches, Wiis, and WiiUs is coming. Get locked and loaded, cuz those flying bullets are the last sounds your pathetic little ears will ever hear. Survive if you can, but all of your effort trying to stop us will be in vain. Goodbye and Good Luck r/banvideogames, you will need it to even have a chance.
[deleted]
4 ups, 2y
Never before have I been so offended by something I one hundred | image tagged in never before have i been so offended by something i one hundred | made w/ Imgflip meme maker
2 ups, 2y,
1 reply
can I join the revenge army against r/banvideogames
2 ups, 2y,
2 replies
You may, brother.
2 ups, 2y
can i as i said I'll use my switch controllers as nunchucks.
1 up, 2y,
1 reply
I wish I can join you guys but reddit is banned in my country
1 up, 2y,
1 reply
Yes, sir, they don't stand a chance.
0 ups, 2y
good
2 ups, 2y
Grab your gun and then its time for r/banvideogames to run
1 up, 2y
I'll use my switch controllers as nunchucks
[deleted]
0 ups, 2y
We will find them, and we will hunt them down
7 ups, 2y,
4 replies
Don't forget some shotguns
2 ups, 2y,
1 reply
Yep.
3 ups, 2y,
2 replies
And if you want we can bring some flamethrowers too
1 up, 2y,
1 reply
Did someone ask for sniper support? Got my kar98k, just applied the scope.
1 up, 2y
Ahh, right on cue
1 up, 2y
*pyro intensifies*
1 up, 2y
dont forget the AK-47s
1 up, 2y
Bring a nuke to eradicate the banvideogames plague.
[deleted]
0 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
Yup
[deleted]
0 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y,
1 reply
why not change that r to a p?
[deleted]
0 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y
ok
5 ups, 2y
4 ups, 2y
5 ups, 2y,
1 reply
Bruh r/banvideogames is satire and most people who post there are joking
4 ups, 2y
Good to know
4 ups, 2y,
1 reply
Do I even need to caption this
3 ups, 2y
true
3 ups, 2y
3 ups, 2y
I...I can’t upvote. 69 upvotes. I can’t ruin the perfection.
3 ups, 2y
It is said they looked for 10000000000000000000000000000000000000000000000 years and still didn't find who asked
2 ups, 2y
thats a lot of members
2 ups, 2y,
1 reply
this will be them
<---------
2 ups, 2y
No, this will be them.
2 ups, 2y
I hope they all go to prison lol.
2 ups, 2y
[deleted]
2 ups, 2y
2 ups, 2y
2 ups, 2y
2 ups, 2y
2 ups, 2y
Video games have kept me (and I'm sure many others) SANE during this lockdown
[deleted]
2 ups, 2y
i just found my grek fire should i put it on someones door knob? TOUCH IT AND IT SETS YOU ON FIRE
Show More Comments
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 1
  • rcDioTxBrjNRePM-1600x900-noPad.jpg
  • Hop in we're gonna find who asked
  • hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback