Imgflip Logo Icon

Is this kid a genius or what??

Is this kid a genius or what?? |  AND THAT; IS INFINITE IQ RIGHT THERE | image tagged in memes,funny texts,rofl | made w/ Imgflip meme maker
24,249 views 713 upvotes Made by Windbound 2 years ago
90 Comments
6 ups, 2y
made w/ Imgflip meme maker
This guy right now:
6 ups, 2y
Meme man smart | image tagged in meme man smart | made w/ Imgflip meme maker
6 ups, 2y,
1 reply
Who names their kid Dad?
5 ups, 2y
Captain Picard Facepalm Meme | PROBABLY SOMEONE WHO WAS TOO LAZY | image tagged in memes,captain picard facepalm | made w/ Imgflip meme maker
5 ups, 2y,
1 reply
1 up, 2y
I

F**KING

ALREADY

KNOW

NOW

STOP

REMINDING

ME
4 ups, 2y,
1 reply
2 ups, 2y,
1 reply
0 ups, 2y
3 ups, 2y,
1 reply
2 ups, 2y
2 ups, 2y,
1 reply
NGL I did that before
1 up, 2y
wow
2 ups, 2y,
1 reply
He called his son a lamo
1 up, 2y
lol
1 up, 2y,
1 reply
2 ups, 2y
1 up, 2y,
2 replies
Wow did anybody else notice how the dad spelled laughing my a$$ off like LAMO lol
1 up, 2y,
1 reply
0 ups, 2y
Lol sorry I didn't look at any of the other comments haha
[deleted]
0 ups, 1y
so instead of laughing my a$$ off, it's laughing a$$ my off.
1 up, 2y
[deleted]
1 up, 2y,
1 reply
hahhahaha sry im laughing so hard right now. i need to try this when covid is over
1 up, 2y
1 up, 2y
1 up, 2y
1 up, 2y
1 up, 2y
Wow he's haves somes bigs brainssssss
1 up, 2y
LAMO
Laugh Ass My Off.
1 up, 2y
“LAMO”
1 up, 2y,
1 reply
He shouldn't get grounded tho...
1 up, 2y
that is true.
1 up, 2y,
1 reply
1 up, 2y
1 up, 2y,
1 reply
'LAMO'. 'Laugh Ass My Off.'
1 up, 2y
1 up, 2y,
1 reply
More of these
1 up, 2y
i usually do these if i dont have any meme ideas
1 up, 2y
[image deleted]
[deleted]
0 ups, 2y,
1 reply
ha he said lamo instead of lmao
1 up, 2y,
1 reply
I know
[deleted]
0 ups, 2y
https://imgflip.com/i/4r6ftm
0 ups, 2y,
1 reply
Is it weird that you are texting "Dad" and they call YOU dad ;_;
0 ups, 2y
[deleted]
0 ups, 7m
Lamo?
0 ups, 2y,
1 reply
0 ups, 2y
0 ups, 2y
LAMO - Laugh Ass My Off
Show More Comments
Flip Settings
Created with the Imgflip Meme Generator
IMAGE DESCRIPTION:
AND THAT; IS INFINITE IQ RIGHT THERE
hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
Feedback