who wore it better?

who wore it better? |  WHO WORE IT BETTER? | image tagged in aliens,beehive,hair | made w/ Imgflip meme maker
share
10,558 views 254 upvotes Made by RedBarron1 2 weeks ago
Add Meme
Post Comment
Best first
70 Comments
reply
4 ups, 2w
GOTTA GO WITH MARTIAN | made w/ Imgflip meme maker
reply
4 ups, 2w,
1 reply
Lady screams at cat | BEEHIVE HAIRDO! BEEHIVE! | image tagged in lady screams at cat | made w/ Imgflip meme maker
reply
3 ups, 2w
;)
reply
4 ups, 2w,
1 reply
JIFFY POP WORE IT BETTER | made w/ Imgflip meme maker
:-)
reply
2 ups, 2w
lol
reply
4 ups, 2w,
1 reply
that movie might be old, and the cgi has not aged well in 20 years, but it's still pure gold.

A relic from the past, they don't do movies like these anymore.
reply
2 ups, 2w
tru
reply
3 ups, 2w,
1 reply
reply
3 ups, 2w
reply
3 ups, 2w,
1 reply
Funny but disgusting
reply
2 ups, 2w
lol
reply
3 ups, 2w
Roam if you want to, roam around the world...
reply
3 ups, 2w,
2 replies
It was ridiculous as it was wonderful
reply
3 ups, 2w,
1 reply
i've seen, but since the movie is older than me (i'm 16) i've seen it years later. Still, the movie was great, especially the scene with president trying to "handshake" the martian leader.
reply
3 ups, 2w,
1 reply
Wasn't it like mars something?
reply
4 ups, 2w,
2 replies
Mars attacks.
reply
3 ups, 2w,
1 reply
I laughed my ass off first time I watched this movie back when it came out!
reply
2 ups, 1w
coool
reply
1 up, 1w
Thank u!
reply
2 ups, 2w,
1 reply
not ne, I am old but not that old lol
reply
2 ups, 2w,
1 reply
reply
1 up, 1w,
1 reply
50's
reply
1 up, 1w
reply
2 ups, 2w
theremind from My Singing Monsters
reply
2 ups, 2w,
1 reply
Karens back in the day
reply
3 ups, 2w,
1 reply
she just needs the chain smoking and its perfect lol
reply
2 ups, 2w,
1 reply
lol
reply
2 ups, 2w
;)
reply
2 ups, 2w
Definitely the alien invasion movie where the grandma saves the world and gets a Medal of Honor
reply
2 ups, 1w,
1 reply
reply
1 up, 3d
:)
reply
2 ups, 1w,
2 replies
reply
3 ups, 1w
ty
reply
1 up, 1w
toonzai can u join the memecat stream, i will give u mod
reply
2 ups, 2w
reply
2 ups, 2w,
1 reply
that hair dresser did terrible :0 [but the alien did ofc]
reply
2 ups, 2w,
1 reply
tru
reply
2 ups, 2w,
1 reply
Like what were they thinking, "hm, I wonder how I can make her look like an alien, yes the evil!" LIKE BRUH
reply
3 ups, 2w
yea, lol..
reply
1 up, 1w,
2 replies
Who here likes lotion? who likes making memes about lotion?
reply
3 ups, 1w,
1 reply
reply
1 up, 1w,
1 reply
Follow meh stream lotion lover! Gimme a sec, ill give u link
reply
2 ups, 1w,
1 reply
k
reply
1 up, 1w,
1 reply
how do i get the link again? my small brain being mean ;-;
reply
2 ups, 1w,
1 reply
go to the stream and copy and paste the url, then paste it here
reply
1 up, 1w,
1 reply
again with my smol brain, where the url?
reply
2 ups, 1w,
1 reply
very top, starts with imgflip.com
reply
1 up, 1w,
1 reply
its not working, go to my page and look at my streams i follow and moderate, the one with lotion in the name is what u need to follow
reply
0 ups, 1w,
2 replies
make a meme in it, then i can follow it
0 ups, 1w
kk
0 ups, 1w
done
reply
[deleted]
0 ups, 1w,
1 reply
reply
1 up, 1w,
1 reply
joined
reply
1 up, 1w,
1 reply
nice dude, also change ur icon to the one i have
reply
1 up, 1w,
1 reply
DoNe
reply
1 up, 1w,
1 reply
thanks
reply
1 up, 1w
Np, support meme cat 4 life
Show More Comments
Flip Settings
memes
gifs
other
Created with the Imgflip Meme Generator
EXTRA IMAGES ADDED: 1
  • 96942315_3162162280488728_7006241267902316544_n.jpg
  • 41qf4p.jpg
  • IMAGE DESCRIPTION:
    WHO WORE IT BETTER?
    hotkeys: D = random, W = upvote, S = downvote, A = back
    Feedback